Villian er multitabler, men jeg synes dog ikke han er specielt god.. Mit preflop call er helt sikkert fisket, men da jeg kan indsnævre hans range til AA, KK, QQ, JJ, AK, AQ så laver jeg callet, da jeg har mulighed for at vriste potten fra ham senere.
Hvad siger i til det, jeg har ikke så stor erfaring i hvordan man spiller så stærke draws oop..
***** Hand History for Game 4367228981 *****
$400 NL Texas Hold''em - Friday, May 26, 16:27:15 ET 2006
Table Table 107698 (No DP) (Real Money)
Seat 7 is the button
Total number of players : 10
Seat 1: Sicklefin ( $463.60 )
Seat 2: marcuscat111 ( $347.95 )
Seat 3: Melissa1941 ( $144.80 )
Seat 6: Maxx000 ( $134.70 )
Seat 8: honkyboy ( $503.58 )
Seat 9: PatriceMoneymaker ( $446.65 )
Seat 4: Hero ( $432.10 )
Seat 5: thormentor ( $386 )
Seat 10: JSew43 ( $356 )
Seat 7: GL2UM8 ( $412 )
honkyboy posts small blind [$2].
PatriceMoneymaker posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero[ J♠ T♠ ]
JSew43 folds.
Melissa1941 calls [$4].
Hero calls [$4].
thormentor raises [$20].
Maxx000 folds.
GL2UM8 folds.
honkyboy folds.
PatriceMoneymaker folds.
Melissa1941 folds.
Hero calls [$16].
** Dealing Flop ** [ Q♦, 9♠, 7♠ ]
Hero checks.
thormentor bets [$36].
Hero is all-In.
thormentor is all-In.
All-in på draw NL400
Synes det er fedt spillet :) Glæder mig til at se result, hvornår poster du?
Jeg foretrækker at lead -> 3bette allin i stedet, der er lidt for lidt i potten her til at det bliver solidt +ev move.
Jeg kan godt lide at spille mine store draws som jeg spiller andre monstre, dvs. som jeg ville spille 99 fx.
I øvrigt hvis du ikke ved hvordan du skal spille en hånd som denne (hvilket der ikke er noget at sige til) så vil jeg folde den til raiset. Draws OOP er noget af det sværeste at spille overhovedet imo.
hmmm.. jeg caller bare her (ikke insta-call, det kunne vise villain at jeg er på draw), og ser turn an. men i et bette tilt øjeblik kunne jeg godt lave det move der. hvad skete der?
Fino hvis du kan lide varians, jeg ELSKER varians, det bliver ædt til morgenmad!
Jeg caller her og håber på en smækker lækker hjerter 8 på turn..
Det er for tidligt i hånden med for lidt i midten til sådan et move IMO..
Men du har højest sandsynligt 13000 outs, så nu hvor du bliver kaldt kan du jo sagten hive hjem denne gang også analysere lidt og gøre det anderledes næste gang..
Resultat?
@Lius
Synes du selv, at der er meget konstruktiv kritik over det indlæg du lige postede der?
"I øvrigt hvis du ikke ved hvordan du skal spille en hånd som denne (hvilket der ikke er noget at sige til) så vil jeg folde den til raiset. Draws OOP er noget af det sværeste at spille overhovedet imo."
Rigtigt, men man bliver jo nødt til at øve sig:)
"Godt nok et dårligt move du laver på floppet med det skub..."
Hvorfor?
"Jeg raiser til 100 og så ser jeg hvad der sker på turn..."
Jeg synes denne linje blive noget stress, hvis jeg ikke rammer på turn, da villian, hans range taget i betragntnig, sansynligvis vil fire igen på turn.
Til de resultatorienterede:
Han timede næsten ud inden han callede. Jeg spikede en K til min strit på turn, og han viste KK i hulen, river var blank, og jeg tog hjem.
Er enig med Xizor.
Lead dit super draw og skub til hans raise. Her kan du endda i nogle tilfælde få ham ud af hånden og skulle slippe for at fange dit draw.
Jeg er også enig i lead og skub til et raise.
Hvad gør I hvis Villain skubber til Heros lead på floppet?
Jeg hælder klart mest til et fold pga risiko for set, AK i spar AQ m A i spar osv.
Omvendt ligger der 25BB inden Villains evt. skub hvis Hero leader floppet med et pot-size bet.
Nogen der caller et skub?
Edit: Ved en hurtig gennemregning ser jeg at Hero skal calle 67 ind i 117; altså får Hero lidt under odds 2:1 på et call.
Nu hælder jeg klart mest til et call ;)
Nogen der folder til et skub?
Mit gæt er at Villian sidder med KK..
K kommer på Turn, og vild spænding når riveren kommer... men der kommer noget ligegyldigt... som f.eks en 3-er... ( tager et vildt skud og gætter på det er en ruder)..
På denne måde bliver hero glad, og napper en fin pujle...
Bare et skud... ;)
TOGO
Du fyrer bare selv ud på turn..
Men normalt better jeg selv og pusher tïl hans formodede raise...
Du har nok 14,5 outs hvis hans har AA (da der er 50% chance for han sidder med A♠), har han KK har du 12.5 (outs kongerne snupper en straight out hver og en out ekstra hvis han har K♠) og sidder han derimod med QQ er udregningen lidt sværere men et slag på tasken er 11-12 outs da din modstander vil kunne slå dig på river selv om du får din hånd på turn, hvis der kommer par på bordet (i det tilfælde har din modstander 10 outs).
Da du skal have 14 outs for at være svag favorit og da din modstander næsten helt sikkert vil kalde dig - du kan ikke have en made straight eller flush og du næppe ville spille et set i 9''ere eller 7''ere på denne måde er jeg ret sikker på at dit spil er -EV. Jeg ville kalde eller raise potten (og kalde et eventuelt skub).
sunek