Endnu en hånd analyse fra samme turnering som tidligere indlæg (skal jeg indsætte dem i den samme tråd?)
Tuneringen er nu HU og jeg hygger mig med lidt easy knap spil hvor jeg klikker eller 2,2-2,5 better lidt efter dynamikken. denne hånd opstår. jeg poster først uden hånd og senere med open cards.. håber ik det bliver for farvet når jeg smider hånden ind.
hvad representerer vi her
hvad kan villian have af holding?
***** History for hand T5-53017031-345 (TOURNAMENT: "$8,000 NL Holdem", R-458-327, buy-in: $22) *****
Start hand: Sun May 16 02:55:17 GMT+0200 2010
Table: Table #41 [53017031] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 5000/10000, ante: 1000, T♣)
User: Hero
Button: seat 9
Players in round: 2
Seat 1: pouss53 (285K)
Seat 9: Hero (319K)
pouss53 posts ante 1000
Hero posts ante 1000
Hero posts small blind (5000)
pouss53 posts big blind (10000)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [T♠, 8♥]
Hero raises 15000 to 20000
pouss53 calls 10000
--- Dealing flop [9♠, A♦, T♦]
pouss53 checks
Hero bets 19000
pouss53 calls 19000
--- Dealing turn [5♦]
pouss53 bets 40000 (edit villian better forholdsvist hurtigt)
Hero calls 40000
--- Dealing river [6♦]
pouss53 bets 80000
Hero raises 160K to 160K
pouss53 fold
summary:
Main pot: 320K won by hero(320K)
Rake taken: $0
Seat 1: pouss53 (125K), net: -160K
Seat 9: hero (479K), net: +160K
***** End of hand T5-53017031-345 *****
villian er dælme ikke ret habil HU. og har shovet med 200k til et 2,5 x med den første hånd. derudover har han limpet en del knapper og viser ikke specielt meget hand protection eller villighed til at tage kontrollen.
:)
edited med hole cards
analyse mtt 20+2 ongame
Heros likely holdings: K♦x, Q♦x, J♦x - ved ikke om du bluffer specielt meget, men med villains linje ser det imo farligt ud.
Jeg tror du har flushen ret mange gange her.
Villains likely holdings: Made flush på river - nok dårligere end din: 9♦8♦/8♦7♦/3♦4♦ etc. Hvis han er rigtig ringe kan han v-bette top2 og/eller set.
Villain har vel flushen med to rudere 9/10 gange..
Du repper obv kun en stor flush K eller Q - og så har du et bluff nogle gange (alt andet flush obv)
I den sidste tråd jeg lavede angav jeg ham for værende nittede og rimelig passiv.
jeg antager at villian har like never sin flush da et klonk i så vigtig en pot ville give et timing tell 9/10 gange. så jeg kommer frem at han i hvert fald ikke har at sin fløde på turn. Derudover repper han ikke et stærk a da han flatter. worst case har han a-5/a-6 eller Tx♦.
- hvor hvis hans ♦ var stak worthy ville han vel bette mere på river (selvom han ikke er specielt dygtig i min optik) derudover er jeg rimelig sikker på han folder alle to par combos.
men rart at høre andres mening da min beslutning skulle træffes forholdsvis hurtigt pga. af manglende timebank. ved ikke hvor ofte vores villian har en stor ruder her og lavet et lækkert river klonk men kom frem til at han ikke havde den ofte nok til at mit move skulle være -ev. (hvad mener pn?)
har updated hånden
I den sidste tråd jeg lavede angav jeg ham for værende nittede og rimelig passiv.
Hvorfor kan han så ikke have en made flush på turn?
pga. af timing tell :). hvis han var en god nit er timing tell næsten ubrugeligt. men han er ik for dygtig. og hermed konkludere jeg at et klonket turn i super vigtig spot tager mere end et par sekunder at agere på og beslutte sig for at leade. det sker dog engang imellem at de har den alligevel.
ty var træt :) semi ligeglad om folk kender mit nick, men det er jo altid at foretrække det er renamet takker for spot kk : )
"villian er dælme ikke ret habil HU. og har shovet med 200k til et 2,5 x med den første hånd. derudover har han limpet en del knapper og viser ikke specielt meget hand protection eller villighed til at tage kontrollen. "
netop derfor er jeg ikke glad for dit spil, hvis villain er en knold så sid og grind ham ned stille og roligt istedet for at indgå i en spewfest med ham...
kan sagtens følge dig djoffer og er delvist også enig.
men jeg kan ikke sætte villian på en god A handske og kan ikke sætte ham på en turned flush.
mit klik på river burde få en del hænder til at folde da jeg jo like never kan bluffe i det spot. men tja kan godt være det er spewish og er taget til eferretning :) villian folder btw efter 1 sek til mig bet.