Anbefal spil til xbox360 som man ikke kan være foruden. Ikke mørke spil som Fear, Gears Of War, Bioshock, Lost Planet etc. Dem kan jeg ikke holde ud.
Jeg har allerede: Nhl08, FifaWc06, Rainbow Six 1+2, Fear, Bourne Conspiracy, Stuntman Ignition, Fatal Inertia, Tomb Raider Legend+anniversary, Call Of Duty 4+World At War, Perfect Dark Zero, Project Gotham 3+4, Halo3, Virtua Fighter 5, PES 6, Frontlines Fuel of War, Forza Motorsport 2, Splinter Cell Double Agent, Kane And Lynch, Spiderman 3, Oblivion, Kameo, Ghost Recon 2, Over G fighters, Fear. Stranglehold, Gears Of War, Bioshock.
Så det skal ikke være nogen af dem.
Helst nogle nye spil, evt sportsspil.
Hvad siger i til: Fuel, Tiger Woods2010 feks?
Anbefal xbox360 spil
Hvilke af de spil du har nævnt syn's du selv er bedst?
Hvis du kan li' sportsspil, så syn's jeg du mangler et spil som Fight Night: Round 4. Det udkom i slutningen af juni, så det er ret nyt...
Ok Fight Night 4 kigger jeg på.
Mine helt klare favoritspil er Tomb Raider Ann, COD4, og bilspillene PGR 3+4 og selvfølgelig Halo3(som dog tager alt for langt tid) Dem går jeg næsten aldrig galt i byen med. Tomb Raider ftw :).
Må ærligt indrømme at der er mange spil der har skuffet mig til xbox360. Der er langt mellem snapsene. Når jeg læser anmeldelser på IGN og ser scoren, er det ofte ikke hvad jeg ville give dem. Når jeg sammenligner med Zelda Ocarina Of Time, så falder de allesammen igennem.
Jeg ville meget gerne spille et så velgennemført spil, men desværre er de jo kun kommet til Wii.
læser spændt med på denne tråd. pt. har jeg kun 2 spil som er et hit. (Fifa 09 og Tiger Woods 09)
Red Faction Guerilla er kongen, sluger mange timer for mig lige p.t.
UFC 2009 er ligeledes herligt nok.
Tiger 2010 er også sjovt hvis man er til golf spil.
Jeg søger dog et sjovt arkade spil ala Pain til PS3 - Noget 2-3-4 player som man kan hygge med en hel nat.
Mickey
fightround 4.
ufc 2009
tigerwoods
gears of war 2 f.eks.
tomb rider underworld.
spiller selv ps3, så er ikke sikker på disse spil er udkommet på xbox, mener jeg dog.
Måske jeg tjekker Tomb Raider underworld ud. Håber den kan leve op til anniversary. Fifa og PES skal nok også have en prøvetur :).
@Alpeztar alle spillene kan du få til 360.
er der ikke nogen der kender et godt bilspil? helst et hvor jeg kan vinde over konen..