Jeg har ikke indsat penge i længere tid på party, da jeg lige ville tjekke min komto lige nu stod der at jeg havde en bonus på 200 dollars fra i går ??? den udløber om to dage. heldigt at jeg tjekkede i dag...
aner ikke hvorfor jeg har fået dem...
jeg har før modtaget 100$ 50$ 30$ 20$ 10$ flere gange aner aldrig hvorfor de kommer, men idag var det 200.. det er da flot når man ikke spiller meget derinde..
Andre der har fået 200$ gratis på Party?
Som du selv nævner har de længe kørt denne kampagne, er dog selv lowstakes spiller og har måske samlet fået omkring $60, ti eller tyve ad gangen..
Synes dog også $200 lyder lidt voldsomt, har du spillet meget høje limits derinde tidligere? eller bare raket utroligt meget?
Jeg tror desuden det er en strategi de har stor succes med (ellers ville de jo nok også stoppe) altså at poste $ ud til inaktive spillere, der så begynder at rake - og hvis ikke de når at rake det modtagene beløb hjem er jeg sikker på at $'erne nok skal rake sig selv hjem inden de bliver hævet i næsten alle tilfælde.. og så er det sgu også god PR, mega win win situation!
Jeg spiller mest 2-4 fl derinde, har vil spillet 2k hænder i år så det er jo ikke meget... men ja det er helt sikkert god reklame for dem...
har ogsaa faaet 200,og 900 release bonus..
spiller ikke der inde mere,saa tak faar tippet
10$ her samt 25 release lol :)
Gratz til jer... tror da lige jeg tjekker...
Øv.. ikke så meget som 1$ :P
men ok hvis de giver 200 til alle deres inaktive spillere må det alligevel løbe op...
10$ plus 50$ til frispilning. Og så har jeg sågar fået et brev af dem, i rigtig papir leveret med snail-mail! Man føler sig helt som VIP ... eller noget :-)
fik et brev fra dem i går, hvor der stod at jeg havde fået $10, og jeg skulle logge ind senest 19 juni for at få pengene.
Har ikke spillet der i lang tid, men for 2 år siden jeg $15, og da jeg startede forærede de mig $50, men det var der hvis også mange som fik dengang.
Jeg føler mig forbigået. lol.
Det skal jeg lige have tjekket op på ;) I will return!
EDIT: 10 $ nu og 20 $ i release..
Tak for 30 $ op
Blev ringet op fra et par uger siden, og så sagde de kunne se jeg ikke havde spillet derinde i et stykke tid, og om jeg havde lyst til at prøve det igen, hvis de gav mig 500dollars at spille for. Så var det jo bare ind og banke dem om på 5K og så hive dem ud:)
Så jeg er også ganske godt tilfreds med party.. er dog begyndt at spille lidt derinde igen, så deres mål om at få mig tilbage som spiller er vel egentlig lykkes fint:)
_Retardo_
not bad... :) men ja de må kende til de psykologiske effekter det har på folk siden det kan betale sig for dem..
der var sgu $10. Har sådan ca. aldrig spillet derinde. Eller det var meget få tours dengang ze americans var der.
Plus $25 bonus. Så skal der donkes!
Jeeez, så er der os andre som grinder derinde HVER dag uden at have fået en skid! gg PartyPoker...
@rune 0714
Ja enig no doubt at all, det er bare en lidt underlig måde at udgive bonusser på... andre steder bliver man belønnet jo mere man spiller hos party kommer guldet først når man stopper derinde :)
det er lidt ligsom x-junkien der bliver tilbudt at gratis fix af sin gamle pusher..
Fik 750 i deres rake race og cashet ud 70K usd denne måned, så der var ikke så meget som en fucking cent til mig.)
Nah, men så for en uges tid siden at red star poker gav mig 200$, selvom jeg aldrig havde spillet en hånd der.
Kun 10$ her, men var det hele værd for den her perle da jeg installerede:
"I en undersøgelse blandt 10.000 pokerspillere valgte flest spillere partypoker som det sted hvor de vinder mest!"
♥♥♥
fedt... kun 10 dollars
Som djoffer :D lol... fik dog 25$... Har ikke spillet på Party i 2-3 år...
har fået 2 måneder med bad beat de løber højre op end en hver af jeres bonus :-)
lol fik også 10 $ tidligere idag + 25 som skal spilles fri..
5 timer senere får jeg en til 25 $ på konto og 95 $ til at spille fri.
så 35 $ gratis og en lille bonus på 120 $ i det hele
Rocket launch 3... 2.... 1..... :)
Andre der har fået mere end en gang?
25+250usd eller sådan noget.
Fik spillet de 25 op i 200, men så bustede jeg top set da han turner nuts. PLO er ondt, men mindst lige så godt :D
fik $25.
sidder pt på et PLO .50/1 med $263 :)
stopper ik før jeg er bust eller rammer 1K, ellerjeg besvimer af min fuldhed.
GOGOGO!
EDIT: 330 nu
GL creative ;o)
edit: $393 nu.
♥ PLO
EDIT: $454 nu
AKQJss, ttp på flop AI!! GOGOGO ONE TIME!
LOL. bemærk stacks
***** Hand History for Game 8126759776 *****
$100 USD PL Omaha - Friday, June 05, 21:26:13 EDT 2009
Table Table 137422 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 4
Seat 6: ALASCO80 ( $61.48 USD )
Seat 2: HERO ( $459.69 USD )
Seat 3: Mojito730 ( $100 USD )
Seat 5: fluke17 ( $100 USD )
HERO posts small blind [$0.50 USD].
Mojito730 posts big blind [$1 USD].
fluke17 posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♣ A♣ Q♠ J♦
fluke17 checks
ALASCO80 calls [$1 USD]
HERO raises [$4.50 USD]
Mojito730 folds
fluke17 folds
ALASCO80 calls [$4 USD]
** Dealing Flop ** [ A♠, 5♦, J♥
HERO bets [$11.40 USD]
ALASCO80 raises [$22.80 USD]
Your time bank will be activated in 6 secs. If you do not want it to be used, please act now.
HERO raises [$68.40 USD]
ALASCO80 folds
HERO does not show cards.
HERO wins $112.60 USD
Party ldo :)
table 137422 PLO hi .5/1
gogogo
det er mig der er mega stack :)
jeg railer dig nu, kommer du på 1000$ så er der sgu respekt herfra :)
Håber du har råd til at tabe pengene, jeg har selv et par gange mistet min rulle i en brandert, det er bestemt ikke sjovt at vågne op til. men du virker nu da til at være frisk nok i pæren. Havde det været mig havde der været nogle flere stavefejl og havde nok heller ikke været særlig tænkende.
hehe. skulle nok ha' stoppet ved 500, men startede med 25, så det går nok. spiller aldrig med min "rigtige" rulle når jeg er påvirket::)