Jeg får denne besked når jeg prøver at logge ind. Er der andre af jer der får samme besked og har i kunne løse det?
Jeg har geninstalleret PS samt genstartet computeren. No luck.
Anyone?
Lyager
Jeg får denne besked når jeg prøver at logge ind. Er der andre af jer der får samme besked og har i kunne løse det?
Jeg har geninstalleret PS samt genstartet computeren. No luck.
Anyone?
Lyager
Ja, det tilter også mig helt vildt...
Hos mig er det akkurat den samme besked jeg får...og jeg har prøvet alt ...genstart computeren...log ud og log ind...smidt PokerStars klinten ud og
downloaded den påny...og resultatet hvergang denne fucking "intetsigende" fejl:
"We are sorry, something went wrong"...ja, det har vi ligesom forstået, men så kom dog ind i kampen...og fortæl os hvad der er gået galt...
og endvidere:
Noget gik galt...Intern fejl...
Ja tak, men hvor er fejlen...det må da være hos PokerStars, og ikke noget med vore computere at gøre...???!!!
Der er jo et PokerStars logo øverst til venstre på fejlmeddelelsen !
Jeg kan sagtens logge ind på min bank..så det er altså ikke NemID der er noget med...???!!!
Har også prøvet at skifte browser, men stadig det samme ???!!!
Thank you for contacting us.
The issue you have reported has been assigned to our programming team for further investigation. Your report has been made a priority and as soon as we have further details, we will contact you directly.
Thank you for your patience while we work on resolving this issue as soon as possible.
Should you wish to contact us again please create and send us a new email as replies to this email may not be monitored for long periods of time and there is a risk of unnecessary delays.
Regards,
Dahlia M
Technical Specialist
Stadig. Går ikke lige nordens vej. Masser af andre spillere world wide er inde. Grrrr....
Tak for din e-mail.
Vi oplever pt. et problem med vores danske klient hvor nogle spillere ikke kan logge ind. Vi arbejder på en løsning hurtigst muligt og beklager mange gange for ulejligheden.
I mellemtiden kan du (hvis muligt) logge ind på vores mobilapplikation, som virker uden problemer.
Mange tak for din tålmodighed, mens vi arbejder på en løsning.
Vi ønsker dig en god dag.
Venlig hilsen
Maiken
Stars Support
Fungerer fra min stationære nu !!