Antivirus2008

#1| 0

For et par dage siden poppede et antivirus program op på min comp og bekendtgjorde at jeg havde en masse lort på min comp. Programmet hedder Antivirus2008 og er SCAM. De vil have dine penge. Er der andre pokernettere der har haft samme oplevelse, da min mistanke er at Scamprogrammet er installeret under angrebet på Pokernet forleden? Hvis ja...nogle gode løsninger til at få det udraderet fra compen.

30-05-2008 15:42 #2| 0

Prøv at c-bette med tilføj/fjern programmer igennem dit kontrolpanel.

Hvis ikke det virker, så prøv en secondbarrel med ccleaner; er aggressivt lille rengøringsprogram, der wiper alt det unødige pis fra din pc.
Du finder programmet via google. Thumb up - en very cool app.

Og hvis det program du nævner er aktivt, og ikke vil slettes skal du deaktivere i enten applikatonskontrol via ctrl+alt+del....

Eller i msconfig, skal du annulere opstart ved power-on, via kørmenuen i din start menu.
Her kommer du ind ved at taste "msconfig" i linien kør.

Greets
---------------------------------------------------------------------

www.pokerliv.dk

30-05-2008 19:55 #3| 0
OP

Takker. Har nu for første gang investeret i et program, der gør det onde ved indtrængende dataidioter... og det virker!

30-05-2008 20:00 #4| 0

Havde du været ordentligt beskyttet på din computer, havde det angreb på pokernet absolut ingen effekt haft - så du kan bruge det som en eyeopener...

Firefox+noscript+adblock og der intet problem været...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar