App store brok, forkert mail.

#1| 0

Hey Hey



Når jeg skal hente apps i app store, bliver Tlf ved med at bede om password til den forrige ejers mail. Jeg har været inde og ændre til mit Apple id under "iTunes og app store", men det har ikke hjulpet.



Kloge mennesker sig kloge ting!



Mvh Koller

Redigeret af Koller d. 18-07-2015 09:23
18-07-2015 09:29 #2| 0

Har du resettet telefonen efter du har fået den?

18-07-2015 11:39 #3| 0
OP

Nope. Smed bare simkort i.

18-07-2015 12:06 #4| 0

Så er der nok en masse apps som er købt på en anden apple ID der brokker sig.

18-07-2015 12:08 #5| 0
OP

Hmm altså mener jeg har hentet det hele på ny. Men problemet er jo ikke at mine apps brokker sig, men at jeg ikke kan få lov til at bruge mit eget Apple id.

18-07-2015 15:02 #6| 0

Men hvordan kan du hente det hele på ny (uden at bruge de forrige konto), hvis du ikke har indtastet dit Apple-ID?

Redigeret af poker prince d. 18-07-2015 23:15
18-07-2015 15:26 #7| 0

Har den forrige ejer slettet og fjernet telefonen fra https://icloud.com/find

Har du slettet al indhold og indstillinger som beskrevet her: https://support.apple.com/en-us/HT201351

18-07-2015 22:25 #8| 0
OP

Poker Prince

Jeg er selv ganske forvirret.

Europaio

Det må jeg lige have kigget på. Tak.

19-07-2015 08:26 #9| 0

jeg har sku samme problem, det er min kones mail der står, når jeg skal opdatere apps.

Har prøvet at lave nyt password men det hjælper ikke noget

24-07-2015 11:29 #10| 0
OP

Det var sgu ikke sværere end at slette de apps der drillede og så geninstallere dem.

Så forstod de at jeg ville bruge mit Apple id og ikke den forrige ejers.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar