AQ, 750K Tilt

#1| 0

På huskeren, readless. Jeg er helt ny ved bordet, så han kender heller ikke mig. Avg er 5K, jeg har 6K, han 3,5K.

Han raiser i MP til 320 med bb på 120. Jeg betaler i SB med AQ uden .

Flop AJT alle .

Jeg checker (?), han checker efter.

Turn 9o. Jeg byder 499 i ca 750. Han tænker ned, aktiverer timebank og 1 sek inde i timebanken raiser han til 1000. WTF?

08-10-2007 03:18 #2| 0

muck...

Og hejs eller muck preflop imo...

08-10-2007 03:39 #3| 0

AQ spiller forfærdeligt hvis man er passiv oop i tours.

Jeg mucker når du er helt ny. Tourfolket har en tendens til at stejle hvis man spiller for kæk som ny ved bordet, da det virker som om man ønsker at udnytte at folk er readless til at lave fancy plays. Du vil ofte blive mødt af en modreaktion, og så er AQ ikke vanvittig sjov at spille.

Postflop er jeg i c/f-mode.

08-10-2007 03:47 #4| 0

Wow i er godt nok tørre. Ser da til hver en en tid et flop med AQ i det her spot.

Som spillet caller jeg de 501 og mucker til udstik på river, medmindre der kommer en K, for så går jeg død. Skulle han virkelig have floppet en flush, så er det bare ærgeligt.

08-10-2007 03:52 #5| 0

At kalde mig tør generelt er en tillempelse. At sige jeg er en tør mtt-spiller i den tidligere fase er nok korrekt, men det handler altså om at HERO konstant skal vurdere om det vitterligt er +ev at rode sig ud i forskellige situationer 50bb dyb oop, eller om man bare gør det ford AQ er en god hånd, som man ikke uden videre har lyst til at kaste i kloakken.

Der er heller ikke kommet anter på, så tror ikke spillet er løsnet op.

08-10-2007 04:42 #6| 0

At kalde mig tør generelt er en tillempelse

if u say so ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar