Hejsa,
Første hånd til analyse herinde.
Final Table på Laddies 9000 gtd, 10 tilbage.
Ikk synderlige reads andet en jeg har smadret 3 spiller og har opbygget mig en ordentlig stack (chippie)
> Maizeruba posted small blind (4,000)
> LesGrinder posted big blind (8,000)
> Game # 766,800,094 starting.
> Dealing Hole Cards(Q♥ A♦ (på button))(ca.250.000)
> arnab73 folded
> KojGysto folded
> TheThorpedo folded
> GirlWonder went all-in for 44,112.28
> shadrat folded
> gaylordfocke folded
> Sophiexxx folded
Hvad gør jeg?
Mvh AndersK
AQ FT 9000 GTD
Muck, og vent på et bedre scenarie. Lidt for satset efter min smag, at calle med AQ, med fuldt bord, og 2 bagved. Tag en cruiser.
Stacksizes ville være okay at have med.
Umiddelbart er det en hånd jeg skubber 100¤. Stacksizes kan dog ændre beslutningen.
Han går allin for 5,5BB. Du er foran hans range.
wtf randall?
Jeg caller anyday her, GW har en M på under 4 og skubber rigtig mange hænder her, samtidig er det under 1/5 af stacken vi skal calle.
Jeg kan bedre lide at tage en chiller. Havde nok callet i BB, men her brækker jeg mig over måske at smide 44K væk, hvis SB og BB laver numre. Med 31 BBs holder jeg på bedre spot.
@Randall37: "Muck, og vent på et bedre scenarie. Lidt for satset efter min smag, at calle med AQ, med fuldt bord, og 2 bagved. Tag en cruiser. "
Er du helt på månen.....?
Easy push
Easy shove!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Jeg er enig i at vi skubber stakken til midten her. Men hvad gør vi i den samme situation, hvis vi sidder med 22-66 (77) ?
Er det så et easy fold ?
Ok takker for bekræftelsen.
Jeg kommer også frem til at hans hand-range er for stor til at jeg kan smide den. tror jeg vil være foran mange gange i denne situation.
Han viser 99 og tager coinflippet hjem.
Blev desværre kun nummer 4 i tuneringen :(
Takker for hjælpen