Total number of players : 5
Seat 2: Jesthebest ( $181.77 )<----villain
Seat 3: giogio113 ( $108.46 )
Seat 5: Jennifer_Moore ( $134.09 )<----hero
Seat 4: OwnedByDev ( $114.43 )
Seat 6: buttersbridge ( $35.95 )
Jennifer_Moore posts small blind [$0.50].
buttersbridge posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Jennifer_Moore [ A♣ Q♠ ]
Jesthebest raises [$4]
giogio113 folds
OwnedByDev folds
Jennifer_Moore calls [$3.50]
buttersbridge folds
** Dealing Flop ** [ Q♥, 5♦, 9♠ ]
Jennifer_Moore bets [$8]
Jesthebest calls [$8]
** Dealing Turn ** [ 9♣ ]
Jennifer_Moore bets [$20]
Jesthebest calls [$20]
** Dealing River ** [ K♣ ]
Jennifer_Moore?
AQ nl100 oop mod semi loose
Pokertracker kører ikke, men vil skyde på 30/13/3
han preflop raiser meget og involverer sig i en del pots, meget aktiv ved bordet.
Jeg giver på nakken med AQ preflop i denne situation, med mindre der er en helt bestemt grund til at lade være. Hvis villain er loose, så er der vel ikke grund til at mikse sit spil op alt for meget preflop?
Som spillet checker jeg turn for potkontrol. Villain skal have lov at bluffe 9eren.
Jeg better river for value. Du kan ikke bekymre dig om kongen. Hvis han har 9eren eller KQ, så har han bare spillet sin hånd godt/er en heldigpik, og så slipper du ikke uden om at betale ham.
Jeg reraiser også PF, som spillet leader jeg ikke fuld pot på et semi-dødt flop. Som spillet mucker jeg river, vi slår få hænder her.
Mickey
Du kan bette, men du kan ikke kalde river. Villain repræsenterer en monster. Hvis han har kaldt dig ned med en dårligere dame (fordi han tror, du er ude i noget skæg), checker han bagved fordi hans hånd har showdown value, og fordi du alligevel kun kalder med en hånd, der slår hans. Hvis villain er ude i et bluff, så er han dæl'me koldblodig. hvis han har kaldt dig ned til river, før han trykker på aftrækkeren. Det ville have givet mere mening for ham at bluffe 9eren på turn.