***** Hand History for Game 5372261043 ***** $200 NL Texas Hold'em - Sunday, October 15, 19:34:52 ET 2006 Seat 2 is the button Total number of players : 10 Seat 4: samuelmoses ( $284.61 ) Seat 9: Murzilka_rus ( $200.85 ) Seat 8: ThePokerBody ( $246.10 ) Seat 3: vin_360 ( $35.87 ) Seat 5: rjlekit ( $157.08 ) Seat 7: philmeup222 ( $210.92 ) Seat 6: basictax ( $41 ) Seat 2: oryn64 ( $161.15 ) Seat 1: malerhjerne1 ( $121.69 ) Seat 10: master_choda ( $198 ) vin_360 posts small blind [$1]. samuelmoses posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to ThePokerBody [ A♦ Q♦ ] rjlekit folds. basictax calls [$2]. philmeup222 calls [$2]. ThePokerBody raises [$10]. Murzilka_rus folds. master_choda folds. malerhjerne1 calls [$10]. oryn64 folds. vin_360 folds. samuelmoses folds. basictax calls [$8]. philmeup222 calls [$8]. ** Dealing Flop ** [ A♠, 4♥, 3♦ ] basictax checks. philmeup222 checks. ThePokerBody bets [$30]. malerhjerne1 folds. basictax folds. philmeup222 raises [$60]. ThePokerBody calls [$30]. ** Dealing Turn ** [ A♣ ] philmeup222 is all-In [$140.92] ThePokerBody folds. <------------------------ fold? Jeg folder... Ingen reads på ham, men kunne forestille mig, at han har ramt trips på floppet, og altså hus på turn. Hvad siger I?
AQ rammer 3 ens på turn 200NL
Vil han spille en made båd på denne måde? Han fyrer jo et fuldt potbet af på et rainbow flop, hvor der ikke er specielt mange scarecards, din range taget i betragtning.
Klikket på floppet stinker dog, og mod en villain som jeg intet ved om, tror jeg også jeg folder, men slet ikke hver gang.
Smider ikke AQ med med AA på bordet, og Q kicker, det er jo sygt, jeg betaler, med 10 outs til Nuts i baghovedet.
betaler også.... tror han sidder med mindre kicker. og som henrik siger har du outs hvis vi har sat ham på noget forkert.... gl
Han skal da eddermame være dårlig, hvis han fra early position og OOP kalder mit raise preflop på et 10-mands-bord med A rag.
Jeg kan umiddelbart ikke se, hvad han ellers skulle have end 44 eller 33. Spørgsmålet er bare om jeg så kunne spille den anderledes?
Andre??
Kan squ godt være prof spillere kan folde den hånd - men jeg kalder 10/10 gange.......
Tja, man må sige at hans bets skriger af et set. Den bedste hånd vi slår, er AJ og det ville være topfisket at spille den på den måde han gør.
Samtidig limper han også og caller efterfølgende et raise preflop. Det indikerer ty-pisk PP eller SC og med det efterfølgende gayraise, lugter det meget af et PP der har ramt sit set.
Spiller vi mod en TAG spiller er dette et meget nemt fold. Vi slår kun en bluff (som sjældent bliver lavet på et A-højt board) og hvis vi er oppe mod et set har vi kun 7 outs og ikke 10, som bliver nævnt tidligere. Vi har således slet ikke potodds til at calle hans bet.
Er det en ukendt spiller, vil jeg give han credit for at sidde med mere end fuldt buy in og smide.
Jeg har selv smidt mange buy-ins i disse situationer ved at calle ned og har selv meget svært ved at folde dem ved bordet. Jeg synes dog denne her er et nemt fold i efteranalysen.
/Anders
HenrikH hvilke 10 outs snakker du om?
Hvis vi sætter ham på worst case altså set i 4'ere så har vi:
1 x A
3 x Q
3 x 3
= 7 outs....
@Elsker...
Du skal calle 140$ ind i 290$ hvilket giver dig 2:1 (1 til 3) så du skal være god hver 3. gang for at retfærdiggøre et call i hvert fald...
Syns umiddelbart dit fold er meget godt selvom det lidt stinker det bet der - men hvis han er 100% på du har A'et med K/Q kicker så er det sikkert et ok move mod en standard villain set fra hans synspunkt...
edit: worst case er selvf. A4/A3, hvilket jeg dog ikke sætter ham på og heller ikke smider mig til en mistanke om...
ville personligt ikke selv kunne smide den, mener at du bare caller hans raise på flop kan vel godt et eller andet sted indikerer at du ikke er glad for esset, men har en hånd der er stærk nok til at se et turn kort...(evt qq,kk) og villain kan vel derfor gå all in men stort set en hvilken som helst hånd...
@dillerhans
Kommer vist meget an på hvad du sætter ham på, han kan nemt have underspillet KK feks. (sygt spillet ja, men jeg ser det hver dag)så har du 10 outs, thats a fact.
Så uden at sætte ham på noget, har du 10 outs
3 x 4
3 x 3
3 x q
1 x a
Og ja hans bet, er totalt underligt, og ligner noget der vil have dig til at sige forvel til den pot, hvorfor skulle han spille 33 og 44 så lamt? syntes det ligner en 50/50, så den skal jeg bare se, hvis han er ny på bordet og jeg ingen reads har på ham.
Men jeg var slet ikke kommet dertil, for jeg har reraised ham på de 60, netop fordi jeg ingen reads havde, vil jeg da se om han gik all in eller folder, nu er linien lagt og så skal jeg se den sidste kort.
PPS. ud fra hvad jeg skrev tideligere, har jeg selvfølgelig ikke ret, hvis jeg skal ramme har han jo 33, eller 44. og dermed har jeg kun 7 outs. sorry der.
Ps. var faktisk nærmest samme samme hånd igår med ak, hunden havde A9 og fik river 9, DAMN IT.