Hand #416799517 at table: Table TH 704
Started: Fri Sep 15 22:41:56 2006
Varvastoo is at seat 1 with 99.00
CsákNorisz is at seat 2 with 141.45
Lucky33 is at seat 3 with 97.05
shifty41 is at seat 4 with 42.50
strøm is at seat 5 with 20.00
HERO is at seat 6 with 121.10
TurnKing is at seat 7 with 143.58
Peti is at seat 8 with 140.55
ibazsb is at seat 9 with 106.34
jf07 is at seat 10 with 90.85
TurnKing posts the large blind 1.00
HERO posts the small blind 0.50
HERO: Q♦, A♥
TurnKing: --, --
Peti: --, --
ibazsb: --, --
jf07: --, --
Varvastoo: --, --
CsákNorisz: --, --
Lucky33: --, --
shifty41: --, --
Pre-flop:
Peti: Fold
ibazsb: Call 1.00
jf07: Fold
Varvastoo: Fold
CsákNorisz: Fold
Lucky33: Fold
shifty41: Call 1.00
HERO: Raise 5.00
TurnKing: Call 5.00
ibazsb: Call 5.00
shifty41: Fold
Flop (Board: 9♣, A♦, K♠): (pot: 16)
HERO: Bet 14.00
TurnKing: Fold
ibazsb: Call 14.00
Turn (Board: 9♣, A♦, K♠, 5♥): (pot: 44)
HERO: Bet 36.00
ibazsb: Call 36.00
River (Board: 9♣, A♦, K♠, 5♥, 8♠): (pot: 126)
HERO: ???
Valuebetter vi her/checker og håber på gratis showdown oder?
Syns umiddelbart hånden er lidt tricky spillet og vil høre hvad i andre kan sætte ham på med den linje?
AQ underlig på NL100
check/call til lille bet, check/fold til all in. Det lugter lidt af to par ik?
pf: fint
flop: fint
turn: Her checker jeg- har ik lyst til at bygge en pot oop med en så relativ svag hånd som aq.
Better vi er det vel et bluff, da der hos en standardvillian ikke er nogle hænder der caller og taber. Problemet er vel hvad vi skal have a pot odds for at calle?
Har du nogle reads på ham diller?
Af og til skubber jeg bare hele stakken til midten her, men uden reads bliver det nok bare oftest til et check - ofte ærger jeg mig dog alligevel over, at jeg ikke pushede, når jeg ser ham vende A-lort.
Ham gutten her virker dog alligevel som en ret stor callingstation, hvorfor jeg også synes, det er ok at pushe her.
Jeg checker iøvrigt af og til på turn og skyder river hvis han checker bag på turn.
Til jer der taler for et turncheck. Hvad gør I så hvis villian skyder et 25+bet afsted?
@kasper.... nemlig var også min tanke bagefter, prob er bare at et turn check virker mega weak hvis villain enten har floatet os på floppet eller har f.eks. AJ/AT som trods alt ofte ses på de her limits... dvs. any villain kan skubbe os af her med lidt snilde - medmindre vi skal lave et check-call her... i så fald hvor stort???
Anyways, hånden er lidt et skjult badbeat - ikke at han trækker ud på os, men jeg har sjældent set en hånd spillet så freaky så ville høre om jeg var den eneste der kom til at bette sig selv halvt ihjel her...
HERO: Bet 30.00
ibazsb: Call 30.00
Showdown:
HERO shows: Q♦, A♥ (a pair of Aces)
ibazsb shows: K♦, K♥ (three of a kind, Kings)
Mainpot:
ibazsb wins the pot of 173.00 with three of a kind, Kings
(3.00 rake were taken for this hand)
River bettet gir ikk meget mening ifht. pottens størrelse, men blev sku lidt stædig og ville se hvad han sad med uden at blive skubbet af på river ved at checke...
Læg venligst mærke til hans fine detalje på river - vælger at CALLE og ikke raise all in.... magen til fjols af en fisk skal man sku lede længe efter...
Hehe ja åbenbart... det sjove er han efterfølgende har spillet en KK mere + en QQ på nøjagtigt samme måde - altså på intet tidspunkt selv bettet eller raiset... den ene KK blev knækket af et A på river så lækkert nok, bare synd det ikk var mig :S
Tja, han havde sgu nok kaldt dig ned, selvom kun et A var faldet på flop.
Ja det er jo det man sidder og tænker, og så ærgrer sig over, at man ikke bare for en gans skyld kan støde ind i den type fisk uden de skal ramme monstergodt mod en... :S
Smid ham på buddylisten - så skal du nok få de skillinger tilbage igen en anden gang :-)
Han er der bare rolig... og han er ikk ligefrem alene på den :)
@diller
mht turn: jeg caller 30-40 stk fra ham.. Har han et svagere a, så stopper han 100% op på river. I dette tilfælde folder jeg til hans bet på river(mm det er latterligt lavt). Altså check/fold mode på river