Party Poker No-Limit Hold''em, $ Hero (6 handed)
CO ($58)
Button ($441.75)
SB ($408.80)
Hero ($685.15)
UTG ($43.60)
MP ($563.57)
Preflop:/ Hero is BB with A♣, Q♠. SB posts a blind of $2.
UTG calls $4, 1 fold//, CO calls $4, 1 fold//, SB (poster) completes, Hero raises to $16/, UTG folds, CO folds, SB raises to $62/, Hero calls $44.
Flop:/ ($136) 5♠, 3♦, A♦ (2 players)/
SB bets $98/, Hero calls $98.
Turn:/ ($332) 9♥ (2 players)/
SB bets [$246] (han har 8cent bag sig)
Han har lige sat sig men jeg har 25 hænder på ham fra igår hvor han er 25/22/8
AQo 400NL limp reraise
Hvorfor kun 16 pre?
Turn slår mig som værende mere eller mindre hip som hap - jeg hælder dog mest til et tyrecall, hans AF taget i betragtning. Man må formode, at han også spiller KK, QQ, AJ m.m. sådan her.
Hæver du som standard kun til 5BB fra BB med to limpere og SB i potten?
@Phearlezz
Er det mig der overser noget eller completer SB sin small blind efter to callers for at re-raise -- for derefter at gå amok på et A-high board?
I så fald er det den ringest spillede QQ / KK jeg nogensinde har set!!!
Jeg kan simpelthen ikke placere ham på en hånd efter det spil. Jeg tror jeg lukker øjenene og trykker call...
Jørn
Ups, ja, du har ret. Så er det nok AA eller luft - jeg betaler helt sikkert.
Jeg tror ikke engang jeg overvejer at calle det kraftige reraise med AQo. Vi er jo ikke foran mod noget og rammer vi et godt flop, får vi sikkert ingen action.
Det gør vi så i denne situation, men det er jo lidt af en kattepine at han fastplayer så voldsomt.
Jeg tror jeg folder preflop. Nogle gange caller jeg hvis modstanderen er ret aggr., men AQ burde være den "mindste" hånd (udover funky suitede con., som kan calle et re-raise). Desuden at limp re-raise i SB siger vel noget om ens styrke PF., så ville meget hellere hælde til et fold pre-flop, for ikke at komme i problemer. Hvad er det man gerne vil se på floppet? Mindst to par.
Slet ingen der tror dette kunne være en AK?
Men jeg lukker nok også øjnene og trykke call.
Jeg tror jeg caller turn, og folder river, med mindre jeg rammer en Q.
Asger vil du folde river når SB går all in for sine sidste 8 cent. Det tror jeg sgu er et -EV spil
;)
HEHEHE asger.... wp
Well 2,80 $ hvis jeg ikke regner helt galt er det egentlig talt men formodentlig stadig -EV ;)
Jeg buster her. Kan ikke se hvad der kan retfærdiggøre et limp-raise fra sb.
Jeg regner også jeg er foran.