AQo Live 5/10 Deep

#1| 0

Spillet er ultra saftigt og foregår i Silkeborg pokerklub.

Villain er tricky dygtig LAG.

HERO er by far den tighteste spiller ved bordet, og de andre ved bordet har også den opfattelse.

Vi har en del historie, eftersom vi har spillet hinanden utallige gange. Han ved jeg kan smide en stor hånd, og vi har for 5 min siden lige haft en snak om dette. Jeg respekterer hans spil, og han respekterer også mit (Går jeg udfra :) )

8 handed

Villain 2200
HERO 4500

Villain åbner UTG+1 for 40. (Det kan han gøre med top 30%, så ikke nogen ultratight range)
HERO kalder med AQo fra co.
SB og BB kalder.

FLOP: KT6r

check hele vejen rundt.

Turn: A nu 2 ruder.

check til mig og jeg siger 100 i 160.

Fold til villain der clicker mig.

Jeg betaler.

River: 7 farven completer ikke.

Villain byder 430 i 560.

HERO????

14-06-2008 17:38 #2| 0

Forstår ikke du ikke raiser til f.eks 130-140 pre .

Caller bare river som spillet. Syntes da ikke spillet er så saftigt lige i den hånd. ;)

Du kan trods alt ikke folde IMO, og får kun kald af bedre hånd hvis du re-raiser.

Dog uden for mit level, men derfor kan man jo godt "drømme" sig til hvad man ville gøre. ;)

14-06-2008 18:10 #3| 0

Hvem er villain?

Tror umiddelbart også jeg renakker preflop

14-06-2008 18:38 #4| 0

Ja selff.. også re-raiser jeg mener pre..

14-06-2008 19:03 #5| 0

Villain er Anders.

Grunden til jeg ikke repopper pre er at SB og BB har spillet 90% af alle hænder, og jeg vil ikke spille AQo i en reraised 4 way pot.

Hans linje giver ingen mening overhovedet synes jeg.
Kan han spille QJ sådan her?
Jeg hælder mest til han turner 2 par med A6 eller AT, da et A er en stor del af min range, og jeg derfor vil skyde turn rimelig ofte.
Han kan også samle et draw op på turn som han bluffer river.

14-06-2008 20:33 #6| 0

river er snapcall imo du har underspillet din hånd helt vildt, og ja hvis du seriøst overvejer at folde aq her til en lag villain i et "saftigt" cashgame, så spiller du sgu for scared money imo..

Derudover skal den da også renakkes preflop hver gang, du har position og ja gider ikke spille aq i en 5 mands pot...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar