Spillet har kørt 40 minutter og folk virker til at være helt væk generelt. Villain har jeg ikke lagt mærke til, han har forholdt sig rimelig passivt.
Først og fremmest, hvad sætter vi han range på, og er vi i givet fald villige til at tage noget der kunne være et flip på det her stadie taget stack og blinds i betragtning?
TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T5-164672542-35
played at "Table #91" for USD TC from 2011-08-06 15:38 until 2011-08-06 15:38
Seat 1: Arthurr147 (4,560 in chips)
Seat 2: basgana (2,610 in chips)
Seat 3: Villain (1,470 in chips)
Seat 4: mr_zidane24 (4,330 in chips)
Seat 5: AeskeAA (3,670 in chips)
Seat 6: brunobras (410 in chips)
Seat 7: Avilov-lexa (3,718 in chips)
Seat 8: Fred- Johnny (5,200 in chips)
Seat 9: HERO (3,500 in chips)
Seat 10: dont-u-luvit (2,998 in chips)
Dealt to HERO: A♦ Q♠
ANTES/BLINDS
Villain posts small blind (40), mr_zidane24 posts big blind (80),
PRE-FLOP
AeskeAA folds, brunobras folds, Avilov-lexa calls 80, Fred- Johnny calls 80, HERO raises to 280, dont-u-luvit folds, Arthurr147 folds, basgana folds, Villain raises to 1,470 and is all-in
Hvad gør vi?
AQo vs 3betshove $5.50 MTT
33 views, ingen svar?
Den er lige på grænsen. Den kan godt foldes hvis Villain er en nit, men jeg vil sige det er std at calle de ekstra 15 bb´s mod unknowns.
Såfremt jeg har regnet rigtigt skal du bruge 37,5% for at kunne calle profitabelt. Hans range må være 99+(måske endda 88), AJs+, så jeg mener det er et nemt call. Taber du har du stadig 25BB og kan spille fornuftigt med endnu.
Betalte og han viste AKo op og jeg røg lidt ned i chips.
Hajføde > Hvis han skal bruge 37,5% hvordan kan det så være et nemt call når vi mod en range der hedder:
99+,AJs+,AQo+ har vi 37,491%.
Samtidig tror jeg ikke han skubber AJs og nok også sjældent AQo og 99.
Jeg synes det er fairly nemt fold.
Hvilken range sætter du op djoffer?
Jeg tror sgu jeg folder. Jeg går ud fra de andre der har limpet folder, ik?:)
Jeg tror temmelig sjældent vi vil finde et dårligere A i hans range, tror derimod rigtig ofte vi ser AK og par obv.
Matematikken kan sikkert retfærdiggøre et call, men jeg mener også det er noget værd ikke at tabe halvdelen af vores stack.
Hægter mig på mads og Koller her. Synes også fold vejer mere. Det er flip or worse, men derimod sjældent flip or better, I think.
madsmk skrev:
Hajføde > Hvis han skal bruge 37,5% hvordan kan det så være et nemt call når vi mod en range der hedder:
I en 5 dolalr tour imod en random gut der sidder i bb med 20bb tilbage, så kan vi nok godt sætte en range op der hedder kq/a,10+ og alle pp.
djoffer skrev:madsmk skrev:
I en 5 dolalr tour imod en random gut der sidder i bb med 20bb tilbage, så kan vi nok godt sætte en range op der hedder kq/a,10+ og alle pp.
Geez, seriøst? Er dit argument for at han kommer ind med KQ, A10 osv fordi det er en 5$ tour? At der er mange donks, kan der ikke herske tvivl om - men nogle af de donks er også ekstremt tighte og passive. Ham her har i følge readet ikke rigtig rørt på sig i 40 minutter og 3betshover nu sine 20bb ind over 2 limpere og en raiser - og det mener du han gør med KQ, 55?
Sorry, jeg fik læst let og elegant henover: "Spillet har kørt 40 minutter og folk virker til at være helt væk generelt. Villain har jeg ikke lagt mærke til, han har forholdt sig rimelig passivt."
Med det i mente, må det blive til et disciplineret fold. Selvom jeg hader det.
Mod lidt mere spillende Villain mener jeg dog stadig et call er korrekt.