NL100
8 personer
Hero i UTG+1 med 127.5 dollars
Villian Knappen-1 med 125.2 dollars
Stats på Villian over 65 hænder:
Vol. Put $ in Pot =33.85 procent
Flop AF=6.5
Jeg åbner til 3.5
Villian caller
Alle andre folder
Flop (pot=9.5)
[5c 7c As]
Hero bets 5
Villian raises to 15
Hero reraises to 30
Villian calls
Turn (Pot=67)
[Ad]
Hero bets 39
Villian raiser all in til 91.7
Hero calls 52.70
AQs early NL100
bet pot på flop med flush-drawet.
Synes det lugter slemt af set / to par på floppet med hans flatcall af dit reraise og efterfølgende all in. Det er dog lidt svært at sige med dit flopspil.
Jeg synes dit bet og reraise på floppet virker for små. Udover det ville jeg også ende allin imod ham.
Åbner du altid med AQ UTG/UTG+1?
Nu er det noget tid siden jeg har spillet full ring, men der mener jeg ikke det var standard at åbne med AQ UTG/UTG+1.
@anal
Det kommer meget an på ens postflopskills - her i hero's tilfælde er det nok ikke så smart at gøre. Men nu er det også 8-handed og ikke 10-handed det gør det til en marginal sag for om vi åbner AQ eller ej.
Er det standard på full ring at folde AQs UTG (måske et dumt spørgsmål, spiller ikke full ring selv)
@ Rock
Det bør det ikke være ihf.
@ Bestbluff
Læs Phearlezz' FAQ.
Mht hånden så skal du byde mindst 7.5 på floppet, og ALDRIG 3-bette det flop. Som spillet er hånden det mest standard call jeg længe har set. Byder du turn er du committed.
Læs Phearlezz' FAQ
www.pokernet.dk/forum/forumFAQ.asp
Farvekoder (uden mellemrum):
[ h ] = ♥
[ c ] = ♣
[ d ] = ♦
[ s ] = ♠
Jeg antager to ting:
Du spiller Short Handed og du sidder med A♣Q♣
Preflop: Hvis $3,5 er dit std. bet så ok. Personligt bruger jeg altid $4.
Flop: Fint at du leader, men det skal gøres ordentligt. Sig (som Mancini) $7-8 som minimum! Lad være med at 3-bet med mindre villain kender dig (hvilket han ikke gør) og ved at du 3-better sets og lign.
Turn: Når du nu har bygget potten er der ikke meget at gøre hvis du er beat.
8 handed skal AQs bankes op, 100%, jeg tror endda altid at jeg vil raise AQo her også.
10 handed mucker jeg AQo utg/utg+1/utg+2 og åbner først AQs UTG+1 og frem.
Anyways, hvordan kan du åbne til 3,5, villain caller som den eneste, og der er 9,5 i potten på floppet?
Ellers mere på floppet, flatcall hans raise, og på det turn der check raise all in formodentlig.
Mickey
@mickey
Som du nævner, har jeg skrevet forkert potstørrelse på floppet. Potten er 8.5 før rake og ca 8.1 efter rake.
Tak for svarene
Spiller denne hånd som mickey.
Spiller i øvrigt AQ 10handed gennerelt som han siger også, men raiser dog AQs UTG hvis bordene spiller standard.
jeg har aldrig foldet AQ....end ikke på efter river med A høj