** Game ID 750979343 starting - 2007-05-16 17:27:15
** Acestes [Hold 'em] (4.00|8.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- reeldizzy sitting in seat 1 with $1752.55
- hahila sitting in seat 2 with $910.00
- Hagans sitting in seat 3 with $776.33
- piggy99 sitting in seat 4 with $667.00 [Dealer]
- Samuel123 sitting in seat 5 with $1499.62
- ZADMAN sitting in seat 6 with $954.00
Samuel123 posted the small blind - $4.00
ZADMAN posted the big blind - $8.00
** Dealing card to hahila: Q ♦, A ♦
reeldizzy raised - $32.00
hahila raised - $112.00
Hagans folded
piggy99 folded
Samuel123 folded
ZADMAN folded
reeldizzy called - $112.00
** Dealing the flop: K♥, K♠, 5♥ pot 280
reeldizzy checked
hahila bet - $200.00
reeldizzy called - $200.00
** Dealing the turn: A♣ pot 680
reeldizzy bet - $159.00
hahila went all-in - $598.00 (han dækker)
alt er til kritik!
edit: ikke noget brugbart read, har kun 22 hænder på ham, men han kan sagtens været regular, da jeg ikke er det på nl 800! og pot størrelse
AQs nl 800
Readless?
Flopbettet er IMO lidt for stort, såfremt potten er på 224 dol aprox.
Svært at sætte ham på en hånd du slår. Dit all-in på ser jeg ikk få gæster af noget som helst vi slår. Dog virker disse turndonkbets nogengange som svaghed. Tror jeg caller turn og smider til et river all-in.
Kan kun se ham havde AQs flushdraw, så det er mindre sansynligt at villain drawer.
I like, det er enten det eller fold.. Tror ikke han leader en K så svagt..
AK eller 55 kunne da fint være i hans range, sådan som hånden er spillet.
Prøver at virke svag på turn med et lille bet.
Me dont like - mainly fordi du aldrig vil få et call af noget du slår, fint nok du prøver at skubbe ham af hånden, meeeen hvad tror du han sidder med af range ?
Tror det er -EV i længden.
Han har tidligere været regular i NL5000 og NL10000 så pas på ham
Geeez en table selection, du kunne virkelig ikke finde et bord med mere +EV?
Reel er jo udpræget tourspiller, og lider da også stadig af at have været en cashdonk i årevis.Hans cashspil er dog blevet markant bedre de sidste 1-2 år har jeg hørt.
Spiller ikke Lads mere men railer af og til en ven der gør.Så RD fornylig i et halvsaftigt 15/30 game,hvor han lavede adskillige fishy moves, endte shortstacked, semitiltede og forlod bordet.
Synes iøvrigt den er spillet fint, men kunne nok også finde på at calle turn og valueskubbe river.
Nogen grund til at pushe turn?
Hero er næsten altid WA eller WB og selvom han skal være donket for at skyde et bluf på river skal han da have chancen
han betalte med k 10....
Alternative måder at spille denne hånd på efterspørges ? kalder vi bare hans turn skud, så skriger vi også langt væk vi sidder med det ES og håber han ikke pusher river, eller hvad?
hahila
så skal han jo også være direkte dårligt at pushe river uden en K/bedre medmindre han har et read på dig hvor han ved at han kan skubbe dig af et A. Derfor synes jeg det er fint at calle på turn og folde river. Han kan let bette turn uden at have dig slået, men better han river AI har han dig slået i fleste tilfælde. Man kan let bruge det til sin egen fordel at spille med næsten åbne kort.