Hey.. som flere andre så har jeg mega problemer med at komme på bossens netværk.. jeg har haft fat i live support på mermaid fler gange osv.
det jeg undrer mig over at jeg skrev en mail til support på fortune.com... men de svarede dette tilbage:
Dear Henrik,
Thank you for the email regarding your poker account.
In order to be assisted further with your query, please send an email to the below mentioned email address.
[email protected]
If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Simon Moore
Customer Support Team
Kan det være derfor der er bøvl med login eller ?
Arbejder Fortune og mermaid sammen?
Kan desværre ikke besvare dit spm men det du skriver rejser et nyt spm hos mig.
HVIS de arbejder sammen - er det mon så muligt at overføre et beløb direkte fra mermaid til fortunepoker? Fik overført fra classic til IP inden classic lukkede men ved ikke om det var den specielle situation der gjorde det muligt.
Har en pæn rulle stående hos Interpoker og deres support er ikke til at slå mange ord af om hvornår de får nem-id op og køre... dem gad jeg sq godt få overført til en af de andre sites på boss-netværket for det kan jo tage en evighed!
og ja - er stort set uvidende om transaktioner i det hele taget.
De benytter sig bare af det samme selskab til at varetage kundeservice.
Derfor at de kunne assistere dig med problemet!
ok takker for svar..
Synes nu stadig det er mega underligt at man skriver at jeg skal kontakte et konkurrerende site...
Vel blot en menneskelig fejl..
@martin
jeg har tusind spm. vedr. den administrative og juridiske del af internetpoker.
Ved du om der er et sted man kan få vejledning i disse sager?
Ved stort set ikke hvor jeg står og hvilke muligheder jeg har, da min situation er lidt speciel. Men savner seriøst kvalificeret sparring på området.
Har du et godt bud på hvad jeg kunne gøre?
@ Maxhansen
Har Interpoker ikke fået dansk spillelicens ?
I så fald er det vel spillemyndighederne du skal have fat i vedr. hjælp og udbetaling af dit indestående.
At du fik overført fra Classic til Interpoker, skyldtes nok de begge brugte Ecash så vidt jeg husker.
Eller hvad med at tage fat i Ecash direkte ?
@hawkeye
Nej - det har de ikke og deres support er yderst umeddelsom, selvom de skriver at "det kommer!" Men kan i princippet tage (endnu) en krig.
Men spillemyndighederne er måske et godt bud, da jeg ikke har hverken e-cash eller andre lignende betalingskanaler
Tak for dit svar :)
e-cash skulle være der hvor Interpoker har dine penge stående.
Var det ihvertfald den gang jeg spillede hos Interpoker.
Derfor mit bud om at tage fat i E-cash, og forklare dem situationen, hvis ikke Interpoker vil hjælpe.
PS..ellers forhør dig hos Witten herinde, som ihvertfald nok skulle kende en del til e-cash.
@Maxhansen
Send en PM og så vil jeg gerne prøve at besvare dine spørgsmål efter bedste evne.
Ved ikke om du kan bruge disse links, men her står Interpoker ihvertfald til at have både dansk spillelicens og dansk pokerlicens.
http://www.danskspillelicens.dk/
http://www.danskpokerlicens.dk/
@hawkeye
de har ikke fået integreret den nye software endnu.
Prøver jeg at logge på, får jeg en meddelelse om at jeg spiller fra et land der er godkendt - har forsøgt log-in for små 20 min siden