Lige en advarsel. Jeg lavede en kritisk post på ASUS facebook-side i går. Den stod der hele dagen i dag indtil for ca. en time siden. Endnu en kom til fra en anden bruger omkring frokost. Begge er nu blevet slettet.
De tager generelt røven på deres kunder i forbindelse med (garanti-) reparationer.
Hvis nogle er i tvivl, så check dem ud på Trustpilot. Der er mange andre med samme oplevelse.
ASUS garanti er intet værd
Det har jeg skam overvejet men godt forslag :-)
Har du også dårlige erfaringer med dem?
Hej
Jeg foreslog at spamme deres facebook side, indtil de svarede, men syntes måske det var lidt strengt så slettede igen ;)
Nej Jeg har aldrig haft asus og får det så nok heller ikke
Jeg laver nok en post en af de nærmeste dage, hvor jeg går lidt mere i detaljer.
Nu spørger jeg måske dumt. Men køber man ikke ASUS i en forretning eller en webside, og ikke direkte ved ASUS?
Købt på nettet som henviser til ASUS egen support, som henviser til Letmerepair, som tager røven på en. En længere historie, som kommer senere
jamen vi kan jo ikke tage hverken dig eller din påstand seriøst. Jeg har personligt ingen problemer haft med asus, tværtimod altid fået god service.
Måske du skulle fortælle om dit problem osv, istedet for bare at slynge påstande ud `?
Har sku haft ASUS MB i de 3-4 PC'er jeg har haft, uden problemer! Skulle jeg samle en PC blev det sku også med et ASUS MB.
Jeg har ligeledes haft en Asus og været yderst tilfreds med servicen derfra . Fik den sendt til rep 2 gange ub , ved problemer som var delvist selvforskyldt :-)
Neemos skrev:
jamen vi kan jo ikke tage hverken dig eller din påstand seriøst. Jeg har personligt ingen problemer haft med asus, tværtimod altid fået god service.
Måske du skulle fortælle om dit problem osv, istedet for bare at slynge påstande ud `?
hallo, kan du læse? hvad er det for en idiotisk kommentar. jeg har jo lovet at komme med hele historien, har bare ikke 2 timer pt. hvordan fanden kan det være useriøst - at ville advare, når man ser noget ske og lover en historie.
MrPaulsen skrev:
Har sku haft ASUS MB i de 3-4 PC'er jeg har haft, uden problemer! Skulle jeg samle en PC blev det sku også med et ASUS MB.
Det har jeg også, og ind til nu uden problemer. Jeg giver et venligt råd om, at I ikke skal regne med at få noget for jeres garanti. Fint, hvis I kan undvære.
Pokernewbie skrev:
Jeg har ligeledes haft en Asus og været yderst tilfreds med servicen derfra . Fik den sendt til rep 2 gange ub , ved problemer som var delvist selvforskyldt :-)
det er så ikke alle, der får den gode service. check fx trustpilot.
Ohep1 skrev:Neemos skrev:
jamen vi kan jo ikke tage hverken dig eller din påstand seriøst. Jeg har personligt ingen problemer haft med asus, tværtimod altid fået god service.
Måske du skulle fortælle om dit problem osv, istedet for bare at slynge påstande ud `?
hallo, kan du læse? hvad er det for en idiotisk kommentar. jeg har jo lovet at komme med hele historien, har bare ikke 2 timer pt. hvordan fanden kan det være useriøst - at ville advare, når man ser noget ske og lover en historie.
Du har vist større problemer end ASUS.
Nej, nu må I sgu undskylde. Er det takken for at bringe en advarsel. Glem det - men kom ikke og sig, I ikke er advaret.
Hvis du har pisket en stemning op over for asus på samme måde som du har gjort her i tråden uden at sige noget der kan bruges til noget så forstår jeg godt asus ikke gider servicere dig.
kære venner (eller ikke venner)
når I engang har prøvet at blive snydt ikke en, ikke to men tre gange af samme virksomhed, så har i nok også svært ved at bevare fatningen. jeg er stille og rolig og lever af at rådgive andre. jeg har tilmed promoveret asus overfor mine kunder.
jeg troede bare, at andre ville vide, at virksomheden opfører sig sådan. der tog jeg så fejl. hvis andre er interesserede i info kan de kontakte mig via pm. jeg skal ikke spilde det øvrige forums tid med noget, som ikke har jeres interesse.
beklager at have spildt jeres tid og held og lykke med jeres brug af asus garanti.
Nu har du jo ikke forklaret endnu, hvad der er galt.
Men bortset fra det, er det så ikke bare den forhandler du har købt det ved, at du skal henvende dig til?
@krabbefar
nej, men øjensynlig er historien ikke interessant og kun udtryk for, at jeg oppisker en stemning, så jeg nøjes med at sende den til forbrugerklagenævnet i stedet.
jeg har jo henvendt mig til forhandleren, som bad mig kontakte asus. det gjorde jeg så, og de var søde at oprette en reklamationssag uden problemer. problemet opstod først, da pcen var hos letmerepair i Sverige. det endte med, at jeg bad om at få den retur og selv reparerede pcen for ca. 300 kr. det skete efter flere skænderier om undersøgelsesgebyr og påstande om, at det var selvforskyldt osv.
historien er desværre meget længere og ender ud i, at de vil have mig til at reparere den for tæt på nyanskaffelsesprisen, og de påstod, at harddisk, cd-drev mv skulle skiftes. jeg fik den retur igen og sendte den selv til rep, som jeg selv betalte. ca. 1.300 kr efter var den som ny. det var ladestikket, der var defekt, en kendt fejl for den model.
nu fik du det meste af historien
Man skulle tro der var nogle i tråden der arbejder for ASUS ;))
Man kan sku da for h... ikke blive sur over at en advarer mod et produkt bare fordi man selv har en fejlfri !!
NAJJJ nu er der en der siger at Min mercer er noget lort, han skal fandeme ned med nakken..
OMG visse personer i denne tråd.
Lol en tard-tråd.
Jeg købte en ASUS for godt og vel 2 år siden. Efter 6 mdr brændte indgangen til strømstikket i selve laptoppen sammen, så den ikke kunne lades op. Efter jeg havde sendt den til butikkens service afdeling, konstaterede de at den ikke kunne repareres, og jeg skulle have en ny af butikken. Den var købt i Expert i Aalborg Storcenter som sidenhen havde lukket, og de andre butikker lå heller ikke inde med en. Så jeg fik overført alle pengene tilbage, og købt istedet en bedre model til mindre penge.
Cliffs:
Jeg har haft fin service af mit ASUS produkt
Egen mening:
Køb jeres elektronik i butikkerne, og fix en elektronik forsikring kombineret med jeres indbosforsikring.
når I engang har prøvet at blive snydt ikke en, ikke to men tre gange af samme virksomhed, så har i nok også svært ved at bevare fatningen.
kommer aldrig til at ske.