AT i rr blindpot, NL100

#1| 0

NL100, SH. Villian er en donk, som clickraiser, limper meget, og generelt ser rimelig mange flops. Jeg har kørt rimelig meget rundt med ham, han satte sig med fuld buy in, men har kun 62$ nu. Foldet til villian som instant clicker! Jeg siger 7 fra BB med AT . Han caller. Flop: A T 8 (14$) Villian checks, Hero bets 11$, Villian calls 11$ Turn: 8 Villian tænker i bund og skubber, jeg skal kalde 44$. Hvad synes I?

15-10-2006 13:05 #2| 0

Medmindre jeg har set ham lave den slags pushes med rigtigt gode hønder før caller jeg anyday, tror på han ofte nok blot har Ax eller ren air. Lyder også til at han kunne værre godt træt af dig.

15-10-2006 13:52 #3| 0

jeg tror jeg vil folde den.

odds 1:1,80 er jo ikke prangende.

tænker i bund + push oop - ofte monster - enten skuespil eller reel tvivl om hvordan han skal optimere value (er svær med en 8'er her oop sys jeg) ?!

hvis han all-in bluffer ½ buy-in mod PF raiser med A bord i NL100, så kan du tage det med sindsro - totalt minus EV play ... (NL100 er bare ikke klassen hvor der foldes Ax til A bord).

hvis han semibluffer er det nok tættere på ok spil af ham imho - han har stjålet ca. 4/5x36$ ~=30$'s equity fra dig - for en investering på 44$ - congrats m8... men han leger igen med ilden med det A bord.

hvis han har Ax og tror at han valuebetter - så er mit fold jo heller ikke så godt...

men jeg tror altså at jeg folder og venter på en bedre lejlighed.

(eller rettere: når musikken spiller får min indre ludomankriger lov til at kalde den - men det er jo en anden sag og mit problem :op)

15-10-2006 14:33 #4| 0

Klart call! Ku AA, 1010,8x har dig slået, og der er no way at han spiller en monster på den måde. Ind med stakken.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar