Att betfair

#1| 0

Har åbenbart fået dummet mig ved og ville spille australien open, har så overført penge til den australske konto, da det skulle gå stærkt fik jeg ikke læst alt det med småt, og nu kan jeg ikke overfører pengene tilbage ( LORTELIV ) synes det virker lidt forvirrende hvad der skal til for at få dem tilbage til mainwallet, Hvad er den nemmeste ( hurtigste ) måde ?

Mvh

Kim

19-01-2011 15:21 #2| 0

Der er desværre ingen metode, til at få sine penge retur. Det kræver at du sender utallige dokumenter osv. osv. Det er noget med at den australske regering skal godkende det. Jeg håber ikke at der er tale om mange penge, for mit vedkommende var det dog kun 150 kr. så dem har jeg set bort fra.

- WuzaH

19-01-2011 15:35 #3| 0

Hmm håber der er en fra Betfair herinde, der kan hjælpe, det drejer sig om ca 550 alligevel en del penge for mig. Er simpelthen så træt af mig selv, at jeg ikke får læst det hele, men endnu mere træt af det tager 2 sek at overfører penge, men umuligt at få dem ud igen

19-01-2011 15:36 #4| 0

Jep. Udover der skal sendes alt muligt, er der andre der har skulle underskrive dokumenter osv (har jeg hørt).

19-01-2011 15:41 #5| 0

HAR DU PENGE PÅ DIN AUSTRALSKE KONTO?

I så fald skal du indsende en kopi af dine officielle dokumenter, som er BEKRÆFTET af en kvalificeret person, f.eks. en lærer, et byrådsmedlem, en praktiserende læge, en tandlæge eller en apoteker.
Vi beder dig indsende en bekræftet kopi eller indskanning af et dokument fra hver af nedenstående kategorier:

Personlig identifikation - en BEKRÆFTET kopi af et billed-id fra følgende liste:
• Pas (forside med billede inklusive algoritme forneden)
• Kørekort (hele kortet)
• Nationalt identifikationskort (billed-id er påkrævet)
• Attest på statsborgerskab

Adressebekræftelse - en BEKRÆFTET kopi af et af følgende:
• Forbrugsregning (mindre end 3 måneder gammel)
• Skatteregning
• Bankkontoudtog (mindre end 3 måneder gammelt


Bekræftelse på betalingskilde - en BEKRÆFTET kopi af et af følgende:
• Kredit- eller hævekort registreret på en Betfairkonto (kun forsiden) Af hensyn til din personlige sikkerhed og dine bankkorts integritet beder vi dig slette alle numre i kortnummeret UNDTAGET de sidste 4 cifre. Vi beder dig undlade at slette start- og udløbsdato samt dit navn på kortet.
• Kontoudtog fra en kredit- eller hævekortkonto for et kort, som er registreret hos Betfair (mindre end 3 måneder gammelt) ) Af hensyn til din personlige sikkerhed og dine bankkorts integritet beder vi dig slette alle numre i kortnummeret UNDTAGET de sidste 4 cifre. Vi beder dig undlade at slette start- og udløbsdato samt dit navn på kortet.
• Bankkontoudtog - hvorpå man kan se en overførsel til/fra Betfair (mindre end 3 måneder gammel)

Husk at oplyse os om dit brugernavn.

BEMÆRK:
• Send venligst kopier og ikke de originale dokumenter.
• Dokumenterne skal være tydelige og læselige. NB: du må IKKE indsætte dit pasword i korrespondancen.
• Af hensyn til din personlige sikkerhed og dine bankkorts integritet beder vi dig slette alle numre i kortnummeret UNDTAGET de sidste 4 cifre. Vi beder dig undlade at slette start- og udløbsdato samt dit navn på kortet.
• Send dokumenter, hvorpå din hjemmeadresse er angivet. Vi kan desværre ikke bruge dokumenter, der er adresseret til et postnummer i bekræftelsesproceduren.
• Send venligst kun indskanninger i JPEG eller GIF-filformaterne og med en maks. størrelse på 10MB pr. side.

Du kan ringe til Betfairs Helpdesk for at bekræfte, at denne forespørgsel og sikkerhedsprocedure er oprigtig.
Dine oplysninger kan indsendes til os på følgende måder:

Dokument-oploaderen er et værktøj du kan bruge til at sende os dine KYC-dokumenter. Du kan ganske enkelt gå til Min konto og følge instruktionerne. Denne metode vil gøre at din verifikationsproces bliver fuldført hurtigere og tillader dig at nyde godt af alle fordelene ved Betfairs hjemmeside hurtigere. Denne verifikationsmetode er underlagt vores høje integritets- og sikkerhedsstandarder.


E-mail: [email protected]

MED POSTEN:
Betfair Verification
Icon One, Lytton Way
Stevenage
Hertfordshire
SG1 1AG
Det Forenede Kongerige

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på: Som en sikkerhedsforanstaltning anbefaler vi, at du bruger kontaktoplysningerne på vores website, når du kontakter Betfair.

Med venlig hilsen

The Betfair Team

Helpdesk tlf.: 0044 203 059 8888
Tlf. Irland: 1 – 800 944 000
Tlf. Australien: 1 – 800 644 738
Gratis fax (Australien): 1 – 800 507 774

19-01-2011 15:46 #6| 0

Hold nu op, skal jeg så op til rådhuset og be dem om at skrive under, eller på apoteket, kan godt regne ud hvad de siger hvis jeg kommer op og spørg. Hvad hvis man ikke har brugt dankort men Moneybookers, så har man jo ikke noget kort aktiveret ?

Håber sku lidt der er en fra Betfair, der kan hjælpe lidt her !!!!!!

19-01-2011 15:51 #7| 0
Supportprofil

Det er korrekt at sikkerhedskravene er strengere for den Australske wallet og der er desværre ikke nogen "nem" løsning på dette.

@Donharald

Send gerne en PM, med dine detaljer så finder vi ud af det.

19-01-2011 15:52 #8| 0

Der er ingen hjælp at hente. Du skal sende det der crap ind. Har beklaget min nød til supporten et par gange, men der er ikke noget at gøre.

19-01-2011 16:03 #9| 0

Længe leve den frie verden og pengenes frie bevægelighed.
Mon ikke bare du må indse at betonstalinistiske tilstande i bookieverden har taget dine penge :-(

19-01-2011 16:10 #10| 0

@Lost Highway

"Bookieverden" bliver pålagt disse krav fra politisk side. Så der er ikke så meget de enkelte bookies kan gøre for, at kunderne skal undgå de strenge krav, hvis de altså vil overholde reglerne.

19-01-2011 16:13 #11| 0

@Frostgnome

Du har ret, men det er alligevel underligt at det så forholdsvist nemt at depositte, mens cashouts og andre småting altid er omstændigt som ind i helvede.

19-01-2011 16:14 #12| 0

@ Betfair Pm sendt

Håber jeg sku ikke lost highway, men lige nu er optimismen langt væk må jeg nok indrømme. Hvorfor er der også to wallets, hos andre bookier kan man godt spille australien open på den samme ?

19-01-2011 16:19 #13| 0

@Lost Highway

Du har ret, men det ville også være irriterende hvis man ikke kunne komme i gang med at spille når man havde lyst. Man behøver jo ikke vente med at blive verificeret til man skal cashe ud.
Men det er da selvfølgelig et belastende moment og jeg tror også de forskellige bookies hellere ville være foruden. Man skal vel bare huske at de er lavet for din egen sikkerhed.

19-01-2011 16:20 #14| 0
ROI: 114.38% (2)

@Lost Highway

Nu tar det vel ikke længere tid at ordne ID osv end det gør at læse T&C når du signer op?

19-01-2011 16:22 #15| 0

@mot09

Hehe, jeg har aldrig læst en T&C igennem, det er livet forkort til:-)

19-01-2011 18:26 #16| 0

betfair@

Hvad sker der for hjemmesiden :). Er der nogen update, siden den pludselig er nede?. Sidder og skal have solgt nogle bets, så enormt dårligt tidspunkt ! :)

19-01-2011 18:35 #17| 0

Har lige snakket med Betfair gennem pm, og desværre er der ikke noget og gøre man skal igennem hele møllen som EVAS FAR beskriver, umiddelbart farvel til de 550kr LORTELIV hvor fanden får man en offentlig ansat til at skrive under på noget gambling LOL

19-01-2011 18:50 #18| 0
Supportprofil

@Donharald

Du skal blot have verificeret dine dokumenter, dvs. du skal have dem til at se om det er dig der er på billedet eller ej. Det er også normal praksis i andre juridiske sammenhæng og jeg er sikker på at du kan få det klaret på kommunen eller lign. steder.

Vi beklager at processen skal være så besværlig, men det har altså noget at gøre med de australske standarder vi er underlagt.

19-01-2011 18:56 #19| 0
ROI: 85.21% (1586)
Betfair’s hjemmeside er desværre ikke tilgængelig i øjeblikket. Dette skyldes vores planlagte opgradering af hjemmesiden. Vi beklager ulejligheden.

For yderligere information samt løbende opdateringer vedrørende denne opgradering, bedes du venligst besøge vores Service info-side på: service.betfair.info

Med venlig hilsen,

Betfair Teamet


Linket virker ikke hos mig.

planlagte opgradering ?......var det ikke en ide, at sende info ud om sådan noget ?

istedet for man først finder ud af det, når man vil ind og satse lidt...

iøvrigt perfekt tidspunkt at lave sådan en opgradering.
19-01-2011 19:00 #20| 0

Er det ironi? Det sidste Hawkeye?.

Men ja, undre mig også over, at der ikke er blevet givet besked om det. Og deres service sider, virker heller ikke..

Sku ikke godt nok! :/

19-01-2011 19:03 #21| 0
Supportprofil

@Hawkeye

Den virker igen.
Jeg er ikke klar over hvor længe den var nede, men det var ikke planlagt.

Skriv en pm hvis du stadig har problemer

19-01-2011 19:06 #22| 0
ROI: 85.21% (1586)

@ Henze

Er det ironi? Det sidste Hawkeye?.

:-)

Ja, forstår ikke, at man ikke laver sådan noget efter midnat/tidligt om morgenen...

men måske Betfair prioriterer kunder andre steder på kloden fremfor europa.

Uanset hvad synes jeg det er utroligt ringe, at der ingen info sendes via mail til kunderne om deres "planlagte" opgradering

19-01-2011 19:08 #23| 0

Hehe okay ;).

Jep er helt enig.

Der er dog kommet en service meddelse og kan se, at det er sportsdelen der er nede. Resten af Betfair virker.. Men det er lige ligegyldigt, når der er fine bets på hhv. Lille og tysk pokal! :)

19-01-2011 19:09 #24| 0

Jeg lavede samme fejl med den australske wallet, layede Wozzy for hele kontoen. Hun vandt og nu er mit problem loest.

19-01-2011 19:11 #25| 0
Supportprofil

Der er i øjeblikket problemer og der er folk på sagen, men jeg vil gerne understrege at det ikke er planlagt. Jeg har kontaktet content teamet for at få rettet fejlen på den danske side.

19-01-2011 19:13 #27| 0
ROI: 85.21% (1586)

Ingenting virker her.....

Får samme besked, om jeg åbner i Mozilla eller IE.

@ Betfair

Venter bare til det virker på normal vis, for risikabelt at spille, når det er med henblik på salg.....

Når der popper en besked op om planlagt opgradering, og du siger der ingen planlagt opgradering har været....er det efterhånden svært at tage Betfair seriøst.

19-01-2011 19:13 #26| 0

Takker Betfair :).

Havde planlagt at sælge et par bets, men begge holdte hjem, så det var par positvit jo ;). Men har du en ide om hvor længe, det kan tage ? :)

19-01-2011 19:14 #28| 0

@Donharald: Håber at du banker de 550,- op i en mindre bondegård - og derefter ordner papirarbejdet og hæver kassen.

Mon ikke du kender en skolelærer, politibetjent eller lign., som vil skrive under på at det er dig på billedet??

Det er jo "kun"
scan af kørekort
scan af elregning (eller lign.)
scan af forsiden af dit kreditkort
samt en krusedulle fra en skolelærer, betjent eller lign. du skal sende til Betfair.

GL.

19-01-2011 19:16 #29| 0

Takker Betfair :).

Havde planlagt at sælge et par bets, men begge holdte hjem, så det var par positvit jo ;). Men har du en ide om hvor længe, det kan tage ? :)

19-01-2011 19:59 #30| 0

@ Betfair ved godt det ikke er dig, der laver reglerne, men har aldrig prøvet og skulle have underskrifter fra det offentlige før, for at kunne få mine penge.

19-01-2011 20:18 #31| 0

@ alle i kan jo stadig gå ind på Betfairs forum og der læse om det

The Betfair Sports Exchange is currently unavailable, due to technical problems. We apologise for this disruption to our service and confirm that our engineering team is working to rectify the problems as quickly as possible.

Updates will be made to this page with additional information as and when it becomes available.

19-01-2011 20:26 #32| 0

neonthai@

Jep men de har ikke opdateret i 2 timer nu.. De kunne i det mindste give en statusbesked, hvor der står expected time eller andet, så folk ikke sidder fra 18 til 24 og venter på det virker. Hvis de allerede ved, at det først virker senere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar