Hej
Jeg håber lige på lidt respons fra Betfair herinde..
Nu har jeg sendt flere mails uden nogen form for svar ang et problem på jeres arcade games...
problemet er at hver gang jeg spiller på den skriver den enten timed out eller som den gør idag : Invalid game state - another game is still open..
Men jeg har ik noget spil åben og den bliver ved med at gøre det konstant..!!
Meget belastende..
Att. betfair
08-12-2010 15:22
#1|
0
08-12-2010 16:08
#2|
0
Peter er ikke lige online, men jeg er sikker på han nok skal se på det så snart han er.
MVH Skod
08-12-2010 16:24
#3|
0
@PokerMe24
Hvis du lige forwarder den mail du har sendt til vores support til [email protected], så kigger jeg på den i morgen eftermiddag. Kan desværre ikke blive før da vi har strategiseminar.
08-12-2010 16:37
#4|
0
Jeg får heller ikke svar på de mails jeg sender - har sendt 4 mails til [email protected] uden svar..
08-12-2010 17:10
#5|
0
@KarlSmart
Send til [email protected]. Jeg ved, at supporten er belastet af vores casino kampagne, som kører på tv i øjeblikket, så svartiderne er længere end normalt.
EDIT: Kom lige til at tænke på at I naturligvis også bare kan ringe til supporten, så får I instant hjælp :-)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!