Ok...jeg skal bruge lidt hjælp her....jeg spiller ikke ofte på Betsafe og vælger så at starte et hav af sng op for ligesom at komme igang derinde. Softwaren crasher fordi den ikke kan klare bordene og følgende chat opstår, jeg står til at tabe 90$ pt ikke fordi det er alverden men det kan da ikke være rigtigt...Betsafe rep?
Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Anna'
Anna: Hej, hvordan kan jeg hjælpe dig?
nikolaj: im currently playing 12+ tables in poker but ur software keeps crashing..im losing my money!
nikolaj: ok
nikolaj: så dansk da
nikolaj: hvad gør jeg??
Anna: Et øjeblik
nikolaj: hver gang jeg åbner klienten crasher den med det samme bordfene åbner fordi jeres elendige software ikke kan klare det
Anna: Hvor mange borde spiller du på?
nikolaj: har ikke tal præcist men mange
nikolaj: 12+
nikolaj: 16 tror jeg
nikolaj: der popper 16 op når jeg logger ind og så crasher den
Anna: Et øjeblik
nikolaj: det er simpelthen utroligt i ikke har fået fikset det endnu
nikolaj: ved godt det ikke er dig personligt men det er enormt frustrerende når den fejl har været der så længe
Anna: Jeg er ved at kigge på det, et øjeblik
nikolaj: ok
Anna: Vores poker client er desværre ikke lavet til at spille på så mange borde på samme tid, det kan den ikke håndtere desværre
nikolaj: nej åbenbar
nikolaj: t
nikolaj: og så?
nikolaj: jeg havde 130 dollar på min konto skal jeg bare vente på at de forsvinder så
Anna: Nej, men det bør fungere hvis du spiller på færre borde af gangen
nikolaj: og kunne det være at i skulle informere folk om at i har et bordmaximum...og isåfald hvad er det?
nikolaj: ??
nikolaj: hvordan skal det forstås
nikolaj: den åbner jo alle borde når jeg logger ind
Anna: Hvad mener du med at den åbner alle borde?
nikolaj: den åbner de 16 borde jeg spiller på...i 2 sek så lukker hele softwaren
nikolaj: spiller 16 sng og de kører jo nu
nikolaj: så mine penge forsvinder bare..
Anna: Ja, det kan jeg forstå
nikolaj: okay..
Anna: Men det er som sagt fordi du har sat dig til at spille ved så mange borde på samme tid, det kan vores software ikke håndtere
nikolaj: ja det siger du jo
nikolaj: men hvad vil du gøre ved det...i skriver ingen steder at man ikke må spille så mange man vil
Anna: Det er jo også det du oplever ved at softwaren crasher
nikolaj: øh...ja?
nikolaj: hvor vil du hen med det...jeg ved godt hvordan software fungerer..
nikolaj: i kan da ikke bare lade folk spille i den tro at man kan åbne så mange man vil og så bare sige ævbæv når det er sker
Anna: Jeg er lige ved at se om der er noget vi kan gøre - men bordmaximum afhænger ikke blot af vores software, men også af hvilken computer man har og hvor stærk den er - hvilket er årsagen til at vi ikke skriver dette på siden
nikolaj: helt ny
nikolaj: den er ikke problemet
Anna: Nej, det siger jeg heller ikke
nikolaj: jeg informerer også bare....både du og jeg ved godt hvad problemet er
Anna: Jeg siger at det er medvirkende til at vi ikke skriver på siden at man max kan spille på X antal borde af gangen
Anna: Jeg kan desværre ikke gøre noget ved det
nikolaj: nej regnede jeg heller ikke med
nikolaj: men du må da kunne sætte de 90 dollar som jeg så taber ind på min konto igen
Anna: For fremtiden spil på færrere borde af gangen
nikolaj: alt andet er da enorm ringe kundeservice
Anna: Det har jeg desværre ikke mulighed for
nikolaj: for fremtiden spiller jeg bare ikke hos jer
nikolaj: du gør jo intet?
Anna: Det er jeg selvfølgelig ked af at høre, men jeg har ikke mulighed for at kreditere dig de penge
nikolaj: ok...jeg tager fat i repræsentanten på pokernet dk og så må vi jo se
nikolaj: jeg poster denne chat til info
Anna: Det skal du være velkommen til
nikolaj: yes
nikolaj: tak for...hjælpen...ha en god dag
Anna: 16 borde er som sagt desværre mere end Ongames software kan klare på en gang
nikolaj: ikke mit problem det burde i informere om
Anna: Det har jeg svaret på en gang, at det beror på andet end blot softwaren - men pokersoftware er tungt at trække
nikolaj: ok...farvel
Anna: Og hos Ongame går det altså desværre ikke at spille på så mange borde af gangen
nikolaj: vi kommer vist ikke videre
Anna: Nej, jeg kan som sagt desværre ikke gøre noget ved det
Anna: Men jeg råder dig til at spille på færre borde af gangen for fremtiden
Anna: Tak for chatten med os. Tøv endelig ikke med at kontakte os igen, hvis der skulle være noget jeg kan hjælpe med.
Anna: Du må have en god dag!
nikolaj: ilm
ATT BETSAFE
Ser ud til Betsafe har ansat TomNash nu han er blevet fyret som full-time-troll herfra . . . Kæft hun virker skør !
Når det så er sagt så vil jeg da bare sige FØJ! Hvis ikke du får pengene tilbage er det imo en god grund til at klage BIG TIME og for det andet droppe sitet fuldstændigt. Det vil jeg da personligt gøre hvis ikke du får dine penge tilbage!
Simpelthen DYBT useriøst at de ikke skriver at deres software max kan klare eks. 6 borde! Stinker så langt væk at jeg nærmest ikke kan sætte ord på det! Som sagt er det lige gyldigt om det er 100 eller 1000$ imo er det princippet i at de ikke vil tilbagebetale når det er DERES software der er fejlen!
Keep updating Ih8twos.
/JP
Hva vil du have de skal gøre? Give dig dine penge tilbage fordi din computer ikke kan klare deres software?
Jeg tror der har været uendeligt mange tråde her på PN om hvor mange borde folk har kunne have åbent før ongame crasher. Ikke mange der kommer over 12+. Og det er så uden at skulle spille på bordene - kun åbne dem! Så det kan da ikke komme som en overraskelse.
Jeg har sendt bud efter Erik@Betsafe-profilen, men han er ikke ved sin computer lige nu. Han er en god mand, så lad os se om han ikke kan kigge på det.
Jeg hopper lidt på Razga vognen..
Det er umuligt for sites at påtage sig det ansvar.. Du kunne lige så godt have siddet og streamet pron, samtidig med du hørte musik og i øvrigt havde 40 programmer åbne i din jobliste og så kræve en erstatning fordi klienten går ned..
Det er obv. lidt noget andet når du har hende på chatten samtidig med det sker, but still..
Man skal altså have en ret elendig computer før det er den der sætter begrænsningerne. min er 2år+ gammel dualcore 1,86 med 2GB ram, og kunne godt åbne 22+ borde op uden den gik i knæ.
Det rigtigt at softwaren er enorm tung, men vil da ikke mene det hans computer der sætter grænserne hvis den er helt ny.
@ Razga og Frostgnom
Jeg vil vove og påstå, at det IKKE var hans computer igår. Jeg har selv oprettet en tråd i nat, hvor jeg tudede over samme problem.
Jeg har aldrig før oplevet at blive smidt af hele tiden, så der var uden tvivl et ongameproblem i aftes/nat.
Jeg sidder ved lidt af en monstercomputer, hvor jeg kan åbne 30+ ongameborde uden, at klienten crasher - på min tidligere computer, crashede det som regel omkring 13 borde, så ja, det KAN have noget med ens computer at gøre, men i aftes/nat var det softwaren imo.
I nat blev jeg smidt af 10+ gange (tror jeg, talte ikke)på trods af, at jeg "kun" spillede mellem 3 og 9 borde af gangen.
Det pudsige er, at det var alle ongameklienter, der disconnectede. Jeg har bwin, Betsafe og Betfair installeret og alle var disconnected. Jeg havde håber, at jeg kunne klare problemet ved at af/gen-installere Betsafeklienten, men når det er hele ongame, nytter det jo ikke noget!
Min internetconnection fejlede ikke noget. Jeg kunne skrive i ovennævnte tråd, mens jeg var disconnected og jeg var tilmed inde og tage en test af internethastigheden, som viste fuld hastighed på 10MBit.
Jeg kan nærmest ikke spille allerede ved 6 ongame borde...
Hvor er det syret. Hun fatter jo ingen ting, og hvor er det til grin kundeservice.
Jeg har aldrig forstået meningem med Livesupport, når de 9/10 gange kun gør situationen værre ved at det enenste de kan fortælle er at de ikke kan hjælpe
Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til en anden supporter, jeg er sikker på de har nogle som ved lidt mere om det. Hende der, lyder som om hun bare prøver at løse et stort problem på nemmeste måde..
Anna: 16 borde er som sagt desværre mere end Ongames software kan klare på en gang
Det giver jo ingen mening, at man kan åbne flere borde i deres klient, end "man kan". Det er jo helt sort.
Tag fat i en anden supporter, eventuelt klag via deres klage system, du burde jo få dine penge igen. Eller tickets til dine sng's af OnGame.
Det som tilter mig mest er de nærmest robot agtige standard svar kællingen her kommer med!
puke!
@7913
Den pågældende sag hælder lidt til OP obv. og jeg er enig i supporten ikke håndterer sagen specielt godt.. Men hvis det er den almene opfattelse, at det er sitets ansvar hver gang clienten crasher så synes jeg at det er et problem. Specielt når du selv, og flere andre påpeger, at der er voldsomt stor forskel på hvor mange borde man kan køre afhængig af ens computers hastighed. Derfor kan jeg godt forstå at en helpdesk medarbejder ikke bare vil instant erstatte OP's tab, da det kan betyde at de bliver bombarderet med lign. sager, hvor det reelt er kundens "skyld".
De burde bare skrive "Vores klient er sådan ca markedets dårligste, så vi anbefaler at du max spiller 12 borde af gangen. Vælger du alligevel at spille flere er dette på eget ansvar" når man starter klienten op.
C4Queen+124-02-2011 12:11
haha your a nice guy, about 10 seconds into that chat i would ask her to go and do nasty things with herself.
NASTY GIRL!!!
a helpdesk supporter can literally not give you the money, they very rarely have access to those kind of transactions so what she should have said was to look into things and have someone else to contact you day after or similar, not just saying its your own fault dumb as for wanting to play so many players so just learn that .. ish..
:)
Hvor meget tror I det vil koste for Ongame at få lavet en helt ny software, som er gennemtestet for fejl og mangler? Det ville vel give overskud ift. at de konstant skal hjælpe spillere, der kører galt i den nuværende software.
Det kan sgu ikke være rigtigt, at det mest fiskefyldte skattefrie pokernetværk samtidigt er spækket med fejl der gør, at man ikke kan spille ordentligt.
@op
Hi
First of all im truly sorry for the problem you have experienced. As a poker player we always assume and expect, with good right, that everything should work flawless. Unfortunately we do not live in a perfect world and sometimes there issues that arises.
The ongame software do have problems from time to time when multi tabling, and that is something that is the same for all operators in the network. Just as our customer support says it depends on many factors why table start freezing, such as computer etc, and there fore it's very hard for us to give a genereall guide line on how many tables you can play.
Since this is a problem with the network it is always hard for us to be completly fair regarding compensations, but ofcourse if you chose to play for Betsafe we will take care of you. So please send me you Betsafe login name in a PM, and also at what times you were playing and I will see what i can do for you
Sounds ok?
Best Regards
Erik
Meget fint, Erik.
Men generelt kan det ikke være rigtigt at man skal råbe højt og sprede rygter, før man får den service man betaler for via raken. Folk der ikke bruger PN eller andre forums er jo på røven, hvis det sker for dem.
Bad3xo
Nu syntes jeg vi skal huske på at supporteren i live chatten, ikke er standard for Betsafe. Ikke at det gør denne situration bedre, men måske man kunne smide hende for porten. Jeg har tit haft generelle problemer på Betsafe, og de er blevet løst med hurtig respons, og professionelt. Jeg mener bare ikke der er grund til at køre dette problem længere ud, da det ikke er standard support fra Betsafe's side imo.
Hun grænser op til en provokerende adfærd. Hun var røget ud af vagten, hvis det var mit firma.
@bad3xo
Der er jo en grund til at deres software er så elendig. Ongame vil gerne være det mest fiskede pokernetværk, og en dårlig software er endnu en ting som kan skræmme multitablende regs væk.
@p0kah
Men stadig. Hvad ville en hobbyspiller tænke, hvis han blev mødt af den support? Hvis OP ikke var gået videre med det, ville han have mistet sine penge. Han ville sgu nok ikke engang have succes med at kontakte supporten igen, for han ville få en standard "Vi ser sagen som endegyldigt lukket. Hav en god dag."-besked.
De forskellige netværk bør sgu få ryddet alvorligt op i deres support og sendt medarbejderne på kurser i, hvad der er god og dårlig kundeservice.
"Please also note that opening several tables at the same time can risk the stability of the connection since. We recommend players to play on max 4 tables at the same time."
Det var det svar jeg fik fra et Ongame skin for 4-5 måneder siden......
Det mest kritisable ved det "support" der foregår i OP`s chat med medarbejderen, er sgu da, at hun ikke videresender problemet til en kollega højere oppe i hierarkiet - der evt. kan gå videre med sagen eller har beslutningskompetencen til at refunde OP.
Det burde da være minimumskravet når en supporter "desværre ikke kan gøre mere" - jamen så find ffs en der kan gøre noget mere ! Som om organisationen stopper ved supportmedarbejderen.
Tror aldrig jeg ville kunne blive support medarbejder hvis kunden starter sådan ud, så er det svært ikke at starte op med at tænke, SLAP nu af og fortæl mig dit problem er
nikolaj: hver gang jeg åbner klienten crasher den med det samme bordfene åbner fordi jeres elendige software ikke kan klare det
Udover det lyder hun som en 18 årig skolepige der har fået sig et fritids job og at hun læser op fra en manual
Jeg havde samme problem på scandic... Der mistede jeg også over 100 dollars, fordi deres fucking lorte software crasher ved multi-tabling. De sendte straks beskeden videre til ongame, hvor jeg så skrev turnerings-ID'erne, og derefter fik pengene refunderet.
Det som OP oplever er selvfølgelig helt uacceptabelt. Det der tilter mig aller mest ved at læse Anna's svar, er at det er tydeligt at OP er frustreret, men alligevel kommer hun blot med nogle korte standard svar!
Hej Erik
I har en skamplet af en tråd stående som hot.
Mon ikke det er ved at være tid til at vurdere, om den promo skal fortsætte?
Jeg synes de steder jeg har oplevet problemer, har jeg fået god/fair service. Jeg synes du er i en tone som der slet ikke er grund til at være i. Og derpå opnår du egentlig at blive mere frustreret.
Skriv en mail til dem, at du netop er frustreret over at der har været problemer med din com/deres software. Da du har kunne spille plus 12 border andre steder. Og at du håber at de vil i det mindste refundere hvad du lagde i de 12+ sng, da du er ked af hvad der er sket, og at du vil tænke over det fremtidigt, hvor mange border du åbner.
Der er ingen grund til at lade følelserne løbe af med dig, når du netop åbner en dialog for at få hjælp på dine problemer. Så tænk dig om en anden gang.
Du jo ikke fuld og i byen, så var snakken noget andet. ;)
kris_rem+1
Jeg har lavet et lille notesblok dokument for at holde styr på alle de manglende tours + points. Det er efterhånden nødvendigt.
Nøøj....så burde jeg også have nogle penge tilbage.
Var da pga. ongame softwaren jeg stoppede der i tidernes morgen.
Allerede ved 4 borde koksede det her, kunne trykke lige så tosset jeg ville for at raise, men bare ingen reaktion, og timede out gu ved hvor mange gange.
Og ja, ved godt det er min computers skyld ( når jeg hører om andre, der kan spille 20+ borde )
Og der synes jeg I er lidt hårde ved support-Anna, når hun nævner, at det kommer an på ens egen computer ( for det er jo fakta, at der er forskel ).....selvfølgelig burde hun sende den videre til "eksperter" på det område.
Og selvfølgelig forstår jeg OP's frustration, når nu den kan åbne alle bordene ( for derefter at crashe ), og ydermere ingen chance har for at lukke ned for nogle af bordene, så den kommer ned på et antal den kan klare, i håb om kunne redde lidt af pengene.
Men når det er sagt synes jeg egentlig ikke det kan komme som nogen overraskelse, hvor ringe deres software er, med alle de tråde der har været på PN om det.
Hvad pokker skal de gøre. Skal de så også lave refund hvis Mement Mori lige vil spiller 72 turneringer, samtidig med at han har 15 andre pokerklienter kørende?
Bevares, det er da frustrerende, men hvis man har skal spille 16 borde var det måske en ide at teste på lavt buyin om computeren overhovedet kan køre dem.
@Jensen. Læser du ikke andet end første og sidste post? Hans computer kan jo godt trække det. Så det er ikke den der er problemet.
Det er jo til grin - De må jo tjene millioner om dagen og så kan de ikke lave en ordentlig software!
Det må koste dem masser af kunder med den software bakket op af sådan en support.
Måske det ville være en ide at pokernet i deres anmeldelse af dette pokerrum advarer imod begrænsningerne i klienten?
Så er det ikke PN-affiliates der mister $$$ på grund af Betsafes incompetence.
@dankersoe
lol
...Længe siden jeg fik min konto blokeret derinde fra, de kan heller ikke finde ud af, at LUKKE en konto.
Jeg har en helt ny PC (købt for 3 uger siden). Jeg har nøjagtigt samme problem når jeg spiller 12 borde på Betfair, så der er ikke nogen tvivl om de det er den fantastiske software der er problemet.
Jeg mulititabler aldrig - det har jeg sgu ikke talent eller overblik til, men oplever samme problem hvadenten det er 1 eller 2 borde jeg spiller på Ongame, og tvivler stærkt på min ½ år gamle bærbare er problemet.
Hvis alle nu lod være med at lave deposit den næste måned på alle Ongame skins, kunne de måske mærke det på bundlinjen.
@Homemade
Jeg har svaret til Erik og undskyldt både til supporteren og ham, jeg tvivler på at jeg er den eneste der kender til den frustration jeg følte.
I min verden er det ufatteligt at man som onlineudbyder af spil, det være Casino eller Poker, år efter år kan støtte sig op ad åbenlyst fejlbehæftet software som jo er hele firmaets grundpille.
Jeg kommer aldrig til at forstå det.
Der er en grund til at Stars er så populær en software, fordi de simpelthen har så få fejl at kunderne stoler blindt på dem.
Dét, som Ih8twos skriver til sidst, er spot on imo.
Jeg kommer heller aldrig til at forstå, hvordan en virksomhed/netværk, med en omsætning i den størrelsesorden ikke tager konsekvensen af, at softwaren bare ikke fungerer ordentligt! Selvfølgelig kan der være børnesygdomme ved ny software, men nærmer vi os ikke to år nu?
Der må da være en person i organisationen, som har ansvaret? Hvorfor gør denne person ikke noget ved problemet? - uforståeligt imo...
nikolaj: ikke mit problem det burde i informere om
Anna: Det har jeg svaret på en gang, at det beror på andet end blot softwaren - men pokersoftware er tungt at trække
IMO mega fedt at hun starter med at indrømme 16 borde er for meget, og så at det ikke kun er softwaren der er skylden i dit crash!
Ja angående Stars har det ALDRIG crashet så meget som en eneste gang nogensinde for mig. Uanset om jeg har haft 1 bord eller 9 borde åbne. Se det er verdensklasse, som Betsafe/ongame kunne lære noget af.
Held og lykke OP med at få dine skillinger tilbage. Du fortjener selvklart dine penge.
Enten så laver man en teknisk begrænsning på en eller anden måde der gør at man ikke kan overbelaste/få clienten til at crashe, eller også så kompenserer man den første gang det sker for en bruger, med advarsel om at det kan ske igen og at der på eget ansvar at man spiller. Jeg synes helt klart de bør refundere første gang det sker, og så derefter gøre det meget klart at det er på eget ansvar bagefter. Det vil sige alle burde flygte langt væk fra en buggy client.
Har PMed med ErikBetsafe og fundet en løsning på mit prob.
derudover skriver han : "Also regarding the software, we will update our site with rekomending players to dont open to many tables at once with out trying out the stability first."
det må siges at være et skridt i den rigtige retning selvom klienten stadig crasher dagligt for mig..
Hi
I know we have had a lot of stability issues lately, and we are very gratful for all of your patience.
To thank you pokerneters for this we are running a $800 Ticket frenzy freeroll tonight for all of you at 20:00 CET
I hope you understand how painful it is for me as a swede to give something for free to the danes after we "gave" you 2 goals in both our latest fotboll matches ;)
Good luck tonight
Erik