Kan Astrid eller en anden tilknyttet Everest Poker ikke kontakte mig via PM eller her i tråden.
Jeg har fået spærret min konto hos Everest pga. "unusual transactions" og skal sende en masse shit.
jeg indbetalte 2000$, og hævede 3000$ til og fra samme neteller-konto indenfor 2 dage ca, da jeg ombestemte mig i forhold til, hvor jeg ville have mine penge.
Photo ID
Front & back of Credit Cards
Credit Card statements
Purchase Authorization form
De to første er selvfølgelig ingen problem, men hvad er det lige det to sidste præcis er?
(Det er fandme nederen at få spærret sin konto når de vrimler med fisk idag og man bare har glædet til at grinde hele weekenden. Men det er selvfølgelig okay mht sikkerheden osv)
Michael
ATT. Everest! - ang. spærret konto!
standard harassment af kunder der vil lave et withdraw og noget forbandet svineri og har ikke en flyvende fis med sikkerhed at gøre. hvis alt det lort var nødvendigt burde de lave det ved deposits og ikke når pengene skal den anden vej
Credit Card statements - kontoudskrift
Purchase Authorization form - er sådan smart formular du skal printe ud, derefter skrive på og så scanne ind igen, og til sidst sende tilbage til dem.
En lang process men når det er overstået, så skal du ikke spekulere på det mere.
Håber det hjalp lidt...
Et paninsk fuc.... forsøg på at holde på kunderne. Dårlig stil og på lang sigt dårlig foretning.
Min yndlingsaversion:
Dødsyge sites, der uden videre tager imod ens friske penge, men når man så skal hæve sine moneter:
SÅ vil de lige pludselig gerne kontrollere, at man er over 18 år. For man skal jo ikke lade mindreårige spille poker, vel?
SÅ vil de lige pludselig gerne kontrollere, om man nu er den man siger, man er, og faktisk ejer den konto, man har indbetalt beløbet fra. For tænk hvis man havde spillet for en andens penge, så skal man da ikke have lov at sætte dem tilbage på dennes konto, vel!? lol
HVIS disse sites virkelig var drevne af sådanne bekymringer, så burde de tjekke, før man får lov til at sætte penge ind hos dem. Derved ville antallet af kunder i deres butik nok falde drastisk.
I denne henseende fungerer PartyPoker og Ladbrokes godt, og de skal have ros for at udbetale lige så gnidningsfrit, som de fik ens indbetaling!! Hvem skal ellers på roselisten?
Tænk hvis der var en landsdækkende pokerforening, som var uafhængig af poker sites og som for eksempel brugte nogle af sine kræfter på, at få bugt med diverse poker sites' specielle holdning til for eksempel udtrækning af penge.
stars skal ligeledes med. ub egentlig også, men hvem vil spille der ?
Fuuck, hvor det nederen man og inden det har været igennem den langsomme Everest support, så er min sommerferie sgu da slut!
I forhold til at skulle have fat i en kontoudskrift for mit kreditkort, så er det et stort problem, da jeg befinder mig 165 km fra min lejlighed de næste 5 uger.
Purchase Authorization form; hvad er det lige der skal stå i den?
Kunne forestille mig det er en kopi af en regning f.eks. din PBS oversigt...
Du streger bare følsomme oplysninger ud..
@Holstt
Jeg er ikke uening i dit synspunkt- men finder det en anelse unuanceret.
Hvis man kigger på nedenstående tråd finder du en grund til at cashiers nogle gange kigger lidt nærmere på withdrawals:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=161769
Cashier udgifter løber op i godt 6% af den samlede rake og derfor vil mange pokerrum ikke bruges som hverken bank eller til eksempelvis Netellers forkvaklede scams.
Nu siger jeg ikke nødvendigvis at 03b16hag har haft intentioner om at udnytte denne promotion men cashiers er bestemt opmærksomme på problemstillingen.
Din yndlingsaversion er forståelig men tag ikke fejl af baggrunden for diverse rutiner hos cashiers--rutinerne er IKKE lavet for at genere kunderne.
Witten
@ Witten
Vil gerne indrømme at jeg har overvejet at udnytte Netellers promotion. Hvilket var grunden jeg oprettede den tråd du linker til, da jeg ville høre om det var noget alle andre end mig udnyttede, og jeg ved godt at det er det ringeste argument i verden, at noget er okay at gøre, fordi alle andre gør det.
Hvis du kigger mine senete tråde igennem vil du desuden se at jeg har oprettet en tråd ang. hvor det var sikrest at have sin pokerrulle. Derfor overførte jeg mine penge fra neteller til Everest, men da jeg så hørte neteller ville være det sikreste sted, at have sine penge overførte jeg pengene + 1000$ i gevinst tilbage kort efter.
@03b16hag
Nu var dette her ikke ment som et "angreb" på dig men en kommentar til Holstt- jeg kan godt se at når jeg linker til en tidligere tråd hvor du er OP at det kan opfattes således. Dette var ikke min hensigt.
Min pointe i forhold til ovenstående er meget simpel-
At drive en cashier og et pokerrum har mange flere aspekter i sig end de fleste spillere aner.
Vi (operatørerne) forsøger skam på enhver måde at tilgodese kundernes ønsker men desværre er det ikke så simpelt som det tit gøres til.
Jeg forstår godt at Everst ikke er glade for et deposit på $2k efterfulgt af et withdraw. Det koster dem ca. $65 i alt. Er der mange spillere som laver den her så bliver det hurtigt ret store summer vi snakker om og det vil have en effekt for et pokerrums bundlinie og promotion-strategi.
Witten
@ witten
Følte det nu heller ikke som et "angreb", men ville gerne fastslå, at jeg ikke forsøger at udnytte eller snyde nogen.
desuden har jeg stor respekt for dit gode arbejde for classic, og hvis jeres Nl100 havde været mere fisket, så havde jeg også spillet andetsteds end Everest.
At Everest betaler 65$ for at jeg ufornuftigt indsætter og hæver penge indenfor et par dage, har jeg virkelig ikke ondt af. Når jeg har betalt 1K$ i rake i denne måde alene som fast NL100-spiller og ikke får rakeback, så synes jeg sq ikke en udgift på 65$ for dem er uretfærdig.
Giv mig noget ordentlig rakeback, så skal jeg med glæde beatle 65$ hver gang jeg bruger cashier'en til ar flytte 5K$
Nu ved jeg godt du ikke er fra Everest-support, men det kan være du kan oplyse mig om hvad jeg præcis skal skrive på den Purchase Authorization form?
Og jeg har ikke mulighed for at have en kontoudskrift, da jeg ikke er i min lejlighed i de næste 5 uger. Hvad kan jeg evt gøre for at vise noget tilsvarende eller på anden måde fremskaffe samme information?
Edit: stavebøf
Michael
@Witten
At Neteller har lavet en latterlig promotion kan vi godt være enige om.... men det er altså ikke kundernes skyld! I må sgu´tage der op med Neteller i steden for at lade det gå ud over os.
Det er en skidt undskyldning for at give dårlig service.
Fint nok at cashier-funktioner koster 6% af raken.... vi betaler 100% af raken, husk lige det.
Eksplicit
03b16hag
Har du ikke netbank? - Det har du sikkert ikke siden du spør :) Ellers ring til banklady og hør hvad hun kan gøre ;)
@ klaus, jo det har jeg. Skal jeg lave en printscreen af min netbank så?:S
@Eksplicit
Jeg prøver altid på at holde mig såvidt muligt væk fra drøftelser som disse da de fleste spillere og operatørerne nok aldrig bliver enige- mærkeligt nok da vi ellers har mange af de samme mål.
Når nu udveklsingen af synspunkter er her- så fraviger jeg mit princip og kommenterer alligevel på dit indlæg.
"men det er altså ikke kundernes skyld! I må sgu´tage der op med Neteller i steden for at lade det gå ud over os."
For det første kan du være evigt forvisset om at jeg og andre har taget den debat op til flere gange.
For det andet- Dit argument her er tyndt da du vil kunne bruge det i alle sammenhænge.
"Witten": Det kostede os xxxxx$ at hive en skattefri dom hjem--de penge kan kun hentes et sted fra og det er hos kunderne.
"eksplicit": Den diskussion må du tage med SKAT.
"Witten": Nåh-ærgerligt at vi er pålagt en udgift af LGA --kunderne må betale.
"eksplicit": HAHAHA den må du squ længere ud på landet med Witten- det bør da være gratis at spille poker. Jeres reklameudgifter, software fees, marketing fund, chargebacks osv. skal I da ikke pålægge os spillere.
Jeg vil lade være usagt hvad Everest løber rundt og laver i forhold til service da det ikke er min butik (jeg ville personligt have spurgt vores cashier og fikset problemet)- men den holdning du ligger for dagen omkring rake er og bliver langt fra den virkelighed de fleste pokerrum har.
Din "holdning" (jaja det kan jo godt være det ikke er din holdning) er efter min bedste overbevisning heller ikke i spillernes interesse da det er en umulig opgave både at servicere, skaffe fisk, opgradere software, have support, drive hjemmesider og uendeligt mange andre ting uden at nogle betaler for det.
100% af raken betalt af spillerne er en fair handel da der ikke findes egentlige alternativer til den model:)
Witten
@Witten
Jeg taler om overførsler via netbank - altså direkte fra en dansk bankkonto til pokersites konto. Det er denne rutine, jeg taler om.
Hvis tingenes tilstand godtgør, at overførsler fra Neteller andre lignende bank sites, giver økonomiske ulemper for et poker site, så kan de lave regler for tilbageførsel af penge til disse specifikke sites.
Hvis jeg får tid i løbet af ferienatten, mens jeg spiller tours, tror jeg, at jeg vil botanisere lidt hos de forskellige poker sites, for at finde ud af, hvordan deres tilbagebetaling foregår. Så vil jeg lave en tråd med DE GODE, ONDE og GRUSOMME sites. Her er begyndelse:
DE GODE:
Party, Starts, Ladbrokes, Unibet
DE ONDE og GRUSOMME:
Everest
Hvis nogen her i denne tråd gider fylde på m.h.t. sites' placering og spare mig for lidt arbejde, vil det være skønt.
PS: Personlig bliver jeg glad, når repræsentanter for diverse poker sites giver deres mening (og hjælp) til kende på Pokernet. Så jeg synes ikke, at du skal holde dig tilbage, for det kan også være meget rart for os brugere nogle gange, at forsøge at se scenariet med jeres briller på.
@Holstt
Så er jeg 100% enig med dig.
Jeg er stor tilhænger af bankoverførsler- det giver kunderne den klart bedste kurs og når jeg ser en Classic spiller have en "større" gevinst anbefaler jeg altid at lave udtræk via netbank.
Vores procedure er at man skal "give sig til kende" før indbetaling-
På den måde sikrer vi:
1: At spilleren er over 18 år.
2: At udtræk 100% sikkert går til den rigtige konto.
Det kræver 2 dokumenter hos Classic Poker-
Et billede ID
Et scan af bank udskrift hvor man kan strege alt ud på nær navn og konto nummer.
Tid:
Indsætning tager 2 bankdage førend pengene kan ses på Classic kontoen.
Udtræk tager 1 bankdag og derefter er skillingerne direkte på spillerens danske bankkonto.
Til trods for bøvlet for de fleste spillere med at scanne documenter så anser jeg denne procedure for mest korrekt.
100% skattefri og 100% sikkert på "DE GODE" listen:).
Witten
Så har jeg fået styr på:
billede af for- og bagside af mit kreditkort med det otte midterste cifre streget ud på for siden og de tre cifre på bagsiden streget ud.
Kopi af kørekortet
underskrevet en Purchase Authorization form, hvor jeg skrevet under på det er mit kreditkort og skrevet kortnummeret i det dertil indrettede felt, men dog sat det 8 midterste cifre som x'er (håber det er okay)
Nu mangler jeg kun en kontoudskrift. Men som sagt så ligger mine papir i min lejlighed langt væk og jeg er ikke hjemme før om 5 uger.
Kan jeg tage et printscreen fra min netbank? hvis ja hvilke oplysninger skal jeg så have med?
Håber i vil hjælpe
Michael
Synes det er virkelig ringe, at jeg ikke har hørt fra Everest-supporten endnu, men hvorimod witten fra classic poker har været særdeles hjælpsom. Everest kunne sq godt lære noget her.
Print Screen ved jeg ikke om holder. Men du må kunne lave en udskrift på en eller anden måde!
Hej.
Ved ikke hvordan det er hos everest men da jeg for et par måneder siden startede hos Betfred (IPoker) fik jeg besked om at jeg skulle indsende stort set de samme ting Inden jeg overhovedet kunne spille. Jeg indsendte scan af kreditkort, pas og elregning men kunne ikke indsende en kontoudskrift med det samme da der jo ville gå flere uger inden jeg havde en kontoudskrift med en overførsel til Betfred på. Skrev til dem og fik at vide at en kontoudskrift ikke var nødvendig hvis jeg bare sendte alle de 3 andre ting.
Hvis du er heldig er det måske det samme hos Everest. Hvis de svarer dig selvfølgelig...
ja det kan jeg nok godt, men hvilke informationer skal jeg have med?
Burde det være nok?
Kontohaver : ..............
Vist konto :....................
IBAN kontonummer :.................
SWIFT-adresse/BIC : ..................
Oplysninger pr. : 21.07.2008
@Witten
Hmm... Jeg synes du bare en lille smule lægger ord i min mund, mindes ikke de citater? ;-)
Du behøver heller ikke tale ned til mig da jeg er økonomisk uddannet og sagtens forstår jeres forretnings-model og kan se tingene fra andet end kundes synsvinkel.
At jeg generelt er mave-sur over branchen er til gengæld helt korrekt opfattet.
Årsagen er primært følgende:
U.S poker-ban. Et bad-beat af dimensioner til branchen som ikke har passet godt sammen med vaner og forventninger om eksplosive vækstrater og indtjening. Dette bad-beat er så i høj grad lagt over på eksisterende kunder; citronen bliver presset.
Eksempler.
1: Service-niveau forringet, online-support der aldrig er online, indisk support O.S.V.
2: Rake er forøget, nu de fleste steder 5% af hele potten hvor det tidligere var i "hop" og ikke af skæve beløb.
Lige nu betaler jeg 5$!!!??? maks rake på Ipoker-netværkets største borde. Disse tiltag er dog ikke noget man har bekymret sig for at oplyse om med mere en størrelse 4 bogstaver meget langt gemt væk på home-sites.
3: Bonuses og diverse former for "player points" stærkt forringet de sidste par år.
4: rakeback formindsket, nu regnes der pludseligt i brutto og Netto og sites diverse omkostninger trækkes fra.
5: Freerolls til at trække nye spillere til cashgamet. Tager vi nu dit eget netværk kære Witten..... der skal spilles sattelit mod 800 for at få LOV til at spille en ugentlig fredags-turnering om sølle 250$... WTF? Et af de største netværk, 250$ om ugen.... det er jo ærligt til grin, det er hvad der skal lokke nye fisk til... hvad en regular spiller raker for om ugen?
Jeg er sikker på I som skin på et netværk godt kan finde grunde til at have ondt af jer selv, det er jeg kold over for.
Kunderne betaler massiv overpris for ydelsen og nok primært netværkene scorer kassen. Netværkene sidder på magten og selvfølgeligt styrer de skin-ejernes profit.
Det bad-beat man fik i form af manglene U.S kunder lader man gå helt ud over de resterende i form af forringede vilkår.
De få rigtigt seriøse netværk kan holde priserne dels p.g.a branche-aftaler og på grund af manglende seriøs konkurrence samt høje entry-level barrierer (kritisk masse kræves for at have et netværk godt kørende)
Fint nok at der er nogle cashier-omkostninger (at money-transfer stadigt er så dyre har branchen også ansvar for)... men at tage flere hundrede $ for at bytte nogle få kilo-byte data internet-trafik er ret absurd.
Hvis en rigtig sværvægter som Yahoo, Google, Microsoft eller lignende havde fundet markedet interessant for et par år siden, så havde branchen set HELT anderledes ud. Desværre har det været overladt til mafia-ejede selskaber i skatte-paradis og bookmakere uden skrubler.
Den ENESTE grund til at denne komedie kan køre er det specielle "catch 22" der er for kunderne.
De tænkende kunder er afhængige af og opsøger mindre tænkene kunder....altså de spillere (populært sagt fisk) der er ligeglade med eller ikke fatter koncepter som rake, samt hvad der er rimeligt eller ikke rimeligt at tage for ydelsen.
Gode spillere tager røven på dårlige spillere.... hvilket så giver affiliates, skins og især netværks-ejerne fri-kort til at tage røven på os alle sammen.
Witten.... smut og læs nogle af de store netværks regnskaber og kom så tilbage og forklar mig hvorfor vi skal have ih-åh så ondt af branchen?
At netværk-skins blive profit-minimeret af netværks-ejerne kan vi bruge til absolut intet.
Eksplicit
Betfair på positiv listen. Har ikke haft problemer med udbetalinger.
Paradise på negativ (selvom det ligger 18mdr. tilbage). Har flere gange skullet sende de samme dokumenter til dem, ingen hjælp da der blev stjålet US$7k fra kontoen osv.
LC
Unibet og god/positiv i en og samme sætning. Det reddede så hele natten :)
Søg i forummet hvis du er i tvivl om, hvorfor unibet burde have sin helt egen kategori.
@Eksplicit
For det første gjorde jeg mig rent faktisk umage med ikke at være hverken nedladende eller lægge ord i din mund da det aldrig kunne falde mig ind at bruge den slags metoder- Jeg påpegede kun at din argumentation kunne bruges i alle sammenhænge efter behag og gav nogle tænkte eksempler derpå.
Et pokerrum har en egen økologi- Jeg kalder det for pro/fisk ratioen. Er der for mange proer skal der ske 1 af 2 ting.
1: Nogle proer skal vælge at smutte.
2: Pokerrummet skal sørge for flere fisk.
Hvis flere proer smutter så går det ud over pro/fisk ratioen på andre netværk og livscyklusen hvor er de gode spil i dag? er gået i gang. Derfor er punkt 2 den eneste rigtige løsning på lang sigt.
Punkt 2 er straks sværere da det koster enormt med skillinger at drive fisk ind i butikken- derfor må og skal der mellem pro og pokerrum være en forståelse af udgiftsniveauet tilbage til spilleren. Den forståelse har jeg sjældent mødt og det hele forstyrres af at nogle operatører beslutter sig for at give hele butikken væk således at alle margins til brug for marketing fjernes- ergo de rum som rider med på gi væk bølgen lider en langsom død.
Jeg læser dine 5 punkter således:
1: Du vil have en kanon service. ENIG og hos Classic gør vi ikke brug af Indisk support. Vores gennemsnitlige svartid fra support er 6.02 minutter- Jeg bryder selv ind i support så ofte jeg kan og skærer adskillige minutter af Classics svartid til spillerne. At andre sites/netværk har en anden form for økonomisk tænkning bør forbrugerne inddrage i sit valg af pokerudbyder.
2: Du er træt af at betale mere i rake. UENIG- for at tage et eksempel så er det umuligt for Classic at sikre os mod kursfald. Når vores personale er aflønnet i EURO så skal der altså bare flere skillinger i kassen-ergo mere rake. Jeg tror ikke man ville have set rakeændringer på så og sige alle netværk såfremt dollaren havde holdt skansen.
3: Du har ret -Industrien har nogenlunde besindet sig og indset at den politik der blev ført før i tiden ikke er rentabel. Som gammelspiller er det selvfølgeligt irriterende at markedet tilpasser sig virkeligheden og de økonomiske vilkår.og at man i forhold til tidligere får mindre tilbage. Lang diskussion her som jeg hellere tager med dig over en flok pilsnere engang.
4: Du vil gerne have så meget i rakeback som muligt. Det er forståeligt at spillerne vil spille så billigt som muligt men det er og bliver en illusion at det er det rigtige koncept.
A: 28 prima skins lukkede ned og spillerne er så vidt jeg ved stadig i uvished om de får en krone tilbage af Deres indeståender. Mange af de skins konkurrenceparameter var at give 60-70% rakeback (battlefield, rednines) og den gik altså ikke.
B: World Poker Exchange giver jo flotte 75% RB (sat ned fra 100%)- Ja der findes ingen spillere der fordi de eneste spillere som bekymrer sig om rakebacken er de professionelle- de blev squ trætte af at spille mod hinanden derinde da fiskene var slagtet.
Jeg advokerer ikke for at rakeback er dårligt- der skal en vis grad af player retention til uanset hvad og ved at give rakeback så får man som pokerrum muligheden for at sende happy mails til kunderne.
Det level som rakeback er på lige nu er nok stadig en anelse for højt i forhold til de ekstra udgifter som findes ved at være licenseret på Malta og jeg tror der kommer en nedjustering. Desværre kommer den nedjustering ikke kunderne til gode da pengene bare bliver flyttet over i de ekstra udgifter som er blevet pokerrummene pålagt.
Til gengæld skal du ikke betale SKAT af dine gevinster for øjeblikket hvis du spiller hos bestemte udbydere (ja jeg har en holdning til at Class3 på Malta og Listen på Gibraltar ikke er 100% gyldig som skattefrit- men det er en anden drøftelse.)
5: Større freerolls- tjae det er et synspunkt jeg personligt ikke deler. Conversion raten er simpelthen for dårlig og man sikrer sig ikke mod at mindreårige spiller.
Min mission er ikke at tilbagevise dine 5 punkter da du bestemt har fat i nogle pointer men som helhed skyder du langt forbi i din tro på hvad markedet kan holde til af prisnedsættelse og at tro at Microsoft ville have været en bedre udbyder er jeg da langt fra sikker på er korrekt antaget.
Der hvor du har helt ret er at der konstant foregår en kamp mellem Classic og min softwareudbyder. Vi er nemlig overhovedet ikke enige om service levels og spiller behov- men jeg kæmper dagligt for at forbedre spillernes forhold.
At kampen ikke kan udmunde i gratis poker er en selvfølgelighed men jeg tror vedholdende på at min indsats i den sidste ende vil gøre Classic og vores netværk til et af de allerbedste i industrien.
Jeg tager ansvar som ejer i forhold til at I som spillere signer op hos en veldrevet virksomhed der ikke går på kompromis med vores ideologi. En ideologi som henvender sig mod helheden og ikke individet. En ideologi som baserer sig på gennemsigtighed og lovlighed. En ideologi som sørger for at INGEN danskere kommer i skattemæssige problemer hos os og ikke mindst en ideologi om at service er alfa og omega i denne branche.
Spil godt.
Witten
Jeg er enig med Witten om at spillerne er blevet forkælet de sidste 3-4 år..
Og alle med bare en smule fornuft, vidste det ikke kunne fortsætte i en uendelighed!
Jeg har haft penge på mange sites, der nu er lukket..
Jeg har været ekstremt heldig med at få flyttet mine penge inden de har lukket og slukket.. Og er nu trukket helt ud af Prima, da jeg tror det netværk kører på pumperne. (selv PL, som PN har aftale med)
Jeg håber lidt på at markedet får tilpasset sig i løbet af det næste stykke tid, og at sitesne lader være med at gå i overbudskrig igen, hvis der bliver åbnet for USA igen..
Jeg forestiller mig noget lign. en 2-2,5% rake(max3$) med 20-25% rakeback, ville være et fornuftigt leje.. som alle kan affinde sig med..
Men er til gengæld enig med Eksplicit i at det aldrig skal være spillernes problem, at sitesne betaler vanvittige fees for overførsler!
Hvis det er så stort et problem for jer, må i jo sætte jer sammen på tværs af netværk og drøfte et muligt samarbejde om at køre et alternativ!
Martin
@
Kan du uddybe din Prima kommentar? Hvad bygger du det på?
@Major
Nogle af de tunge skins, overvejer kraftigt at rykke teltpælene op!
Men altså.. er jo bare ting man høre..
@OP
Jeg har selv for længe siden lavet et dokument hvor på jeg har indscannet:
1. forsiden af mit pas, så billede og pas nummer ses tydeligt.
2. mit sygesikrings bevis så min adresse fremgår.
3. begge sider af credit cards.
Dette dokument har jeg oploadet på min mail, således at når pokersites beder om disse oplysninger sender jeg blot dette dokument.
Selv de steder hvor de egentlig har krævet andre oplysninger (statements o.s.v.), godkender og acceptere de dette som en fuldt gyldig dokumentation for hvem jeg er.
Jeg er enig med dig i at det kan være frustrerende, men jeg er egentlig ikke i tvivl om at der i deres T&C står at dette kan ske, så istedetfor at blive frustreret hver gang det sker, valgte jeg at lave en "langtidsløsning".
Håber det lykkes.
@ attackcat
Jeg har også både kopi af kørekort begge sider af mit kreditkort liggende. Det er det to sidste ting, som har været et problem. Jeg sendte det igår til Everest supporten, så jeg regner med at kunne spille poker igen engang til næste år med deres ventetider:(
03b16hag@
Har været ude for næsten det samme som dig, da jeg withdrawede..
Min konto blev midlertid spærret fordi jeg engang for 1.5 år siden havde forsøgt at bruge mit kreditkort til at sætte 50$ ind på en makkers konto.. Okay man må selvfølgelig ikke bruge et visakort på flere konti (vidste det ik den gang), men sjovt de først går amok da jeg casher min dollinger ud :-)
@ Svenningsen
Går ud fra du fik sine penge til sidst??
Jeg skal lige nævne jeg nu er blevet kontaktet direkte af Astrid fra Everest som har forklaret og hjulpet mig nu. Skal bare lige sende en masse oplysninger. Problemet lå i at jeg havde indbetalt fra Neteller og hævet til Moneybookers(da jeg senest havde hævet penge til at betale for PT3)
Svenningsen spiller du stadig hos Everest? Kan huske du også skrev i en anden tråd at det var en gulder:)