Hej.
Sagen omhandler, first time withdrawal, verifikation af pas/kørekort-info, og jeg har ikke meget held med Mansions customer service.
Har Mansion ikke en "repræsentant", herinde?
Hvis det er muligt at drøfte sagen med dig, så giv dig venligst til kende.
Mvh.
EDIT:
Måske kunne DTM gøre noget for mig i denne sag, i det mindste fortælle mig hvor jeg står?
Skriv hvis du får tid.
Att.: Mansion/DTM
Ingen danske MANSION repræsentanter, desværre. Prøv deres live support.
/Mikael
Uhm okay. Du må endelig råbe op, hvis du har lyst til at give en hånd med :D
tag et billede af et pas/kørekort samt det credit card der er brugt, en utility bill og send afsted, sværere er det vel ikke selvom det er sygt irriterende.
hvad er problemet ?
Jeg vil gerne give en hånd med, men jeg skal kende problemet. Vil MANSION ikke acceptere dine informationer? Svarer de ikke på dine mails?
Oder was?
/Mikael
@DTM
Super.
Sendte dem et billede af mit pas, som er forældet, det er tilsyneladende det der er problemet.
Ejer ikke et kørekort, og deposit'ede ikke med et kreditkort.
Aner ærlig talt ikke hvor jeg står.
Muggie.
Har snakket med deres live support en enkelt gang, dengang jeg fik at vide at jeg skulle alt dette igennem.
Derefter skrev jeg til deres support pr. mail og vedhæftede mine oplysninger og billedet af mit pas.
Fik derefter at vide at jeg skulle sende et billede af kørekort eller anden billedelegitimation, hvilket jeg ikke ejer. Det skriver jeg så til dem og de fortæller mig at et billede af mit pas er fint, så længe det ikke er forældet.
@Muggie
Jeg ved ærlig talt ikke, hvad du skal gøre andet end at fortælle MANSION det samme som du fortæller mig og spørge, hvordan det kan løses. Sagen er selvfølgelig den, at de er nervøse for, at du ikke er den du påstår, når du kun kan fremvise et pas, som er forældet.
Prøv evt at spørge dem om ikke dit danske sygesikringskort er tilstrækkeligt sammen med det forældede pas.
/Mikael
Mansions politik omkring udbetalinger er en tand for bureaukratiske.
De er ikke specielt serviceminded.
Spiller aldrig på sites med den slags kundeservice.
Kæmper selv med en udbetaling og fatter ikke at det skal være så besværligt, spiller prima og der er aldrig problemer.
Find et andet site
@Chris
"Spiller aldrig på sites med den slags kundeservice." - Hørt. Har også gjort alt for at holde mig fra dem. Men fik tilbudt $30 gratis på Mansion.. min fejl er at jeg er vindende? :P
Held og lykke med din sag.
@Chris Rocks
Det er for din egen sikkerheds skyld. Det er sjovt at folk altid stor tuder over, at sikkerheden ikke er bedre hos pokersiderne, når deres konti bliver renset, men når der så er sider der tager sikkerheden meget seriøst, så er det også et problem.
Ja, hvis supporten ikke svarer er det skidt. Ja, hvis de ikke kan løse dine problemer er det noget crap. Men det faktum at de rent faktisk går op i sikkerheden ser jeg ikke som et problem.
@Muggie
Hvis du rent faktisk ikke ejer 1 stk. validt identifikations materiale, så ville jeg skynde mig at forny passet. MANSION er ikke de eneste, så kan finde på at spørge om ID for at sikre, at de udbetaler til de rigtige personer. Det kan også ske på andre poker sites og der er ligeledes en del Internet shops, som kan finde på at kræve det.
/Mikael
PS chris: Skulle vi have den NL400 match eller ej? Talk is cheap
Har faktisk kun været den proces igennem eet sted, nemlig bwin. De var altså meget medgørlige, mht. alternativer, da jeg osse kun havde udløbet pas og et kørekort i politiets varetægt :-D
Så kontakt dem, og vær imødekommende mht. til alternativer, så vil de da (forhåbentlig) være det samme.
Mvh. Fryden.
Jeg har brugt et forældet pas, alle de steder jeg har sendt det til... uden problemer..
Edith: men der havde jeg så også kørekortet med, måske derfor!
ellers så kan politiet udstede div personlige papirer som ingen andre har adgang til, straffeattest feks, du burde være mere end nok sammen med forældet pas, sygesikring, og regninger.
hvis de ik vil godtage det så er det imho ikke fordi det er sikkerheden de går op i, men fordi de ikke vil have folk trækker penge ud
@ alle
når i opretter en konto på mansion, så er der en box hvor der står at du skal verificeres før der kan udbetales, den har i jo sat et flueben i så hvad er problemet med det.
eller måske folk bare sætter et flueben i boxen uden at læse de 5 ord ??
country...
muggie.
Jeger 100% sikker på det går iorden hvis du sender et scan af kørekort, forældet pass + muligvis et andet scan.
Det er kun første gang man skal igennem dette derefter tager cashouts helt ned til 2-3 timer. Siden jeg blev verificeret har det maks taget 7 timer for cashouts!
Jeg har ofte været i kontakt med deres livesupport, som jeg har været meget tilfreds med. Jeg foretrækker klart deres livesupport fremfor de sider, som man kun kan komme i kontakt med telefonisk og via mail.
Ja, det er da pisse irriterende med alle de informationer, der skal sendes osv., men det er da for os spilleres skyld, som DanTheMan pointerer. I princippet kunne de jo være ligeglade, med hvor jeres penge blev smidt hen?
@Country
"eller måske folk bare sætter et flueben i boxen uden at læse de 5 ord ??" - Korrekt.
@FF23
Mjah, har jo som sagt ikke noget kørekort, og det forældede pas godtog de, som sagt, heller ikke. Forsøger med mit sygesikringsbevis.
Er også godt klar over, at det kun er første gang man skal igennem dette.
Skal nok give lyd fra mig.
@Soelberg
Jeg er 100% enig og indforstået med Mansions politik mht. udbetalinger og sikkerhed. Beklager mig bestemt ikke over noget i denne tråd.
Er rent ud sagt bare på herrens mark mht. til billedlegitimation :D
Vil bare lige for god ordens skyld, lukke tråden her, med at fortælle at min account nu er opdateret og verificeret uden at sende yderligere informationer til Mansion.
Om det er min smøre eller ej, ved jeg ikke.. men noget eller nogen hjalp :D
Takker.
Muggie.