ATT- Mermaid

#1| 2

Mermaid-

Jeg kunne godt tænke mig, at en af jer snart kommer på banen, og melder noget ud fra jeres side.

Her snakker vi om, hvornår man kan forvente, at resten af ens BI i turs fra jeres nedbrud igår, kan forventes tilbage på kontoen?

Har mailet jeres support 2 gange, med samme standart svar mail, at de har modtaget mailen, men har ikke hørt andet? gider man ligesom ikke, at godtage.

Lad os starte med disse simple spørgsmål, og så se om i svare, tror der er en del andre spillere, som også har nogle spørgsmål til jer.

Indtil videre er det kun Witten der er service minded, og det kan altså ikke være rigtigt, at han skal bruge sin tid på, at service jeres spillere, selvom han sikkert ikke har noget mod det.

Flovmanden. Har også en del andre spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på.

05-11-2011 14:51 #2| 0

@Flovmanden

Det er lørdag, og det er derfor ikke sikkert at en dansk Mermaid medarbejder er på vagt, og får set og svaret på dit spørgsmål.

Jeg ville - i dit sted - slå koldt vand i blodet, og vente til Mandag eftermiddag.

05-11-2011 14:52 #3| 2

HVORFOR FANDEN SENDER DU IKKE BARE LIVE EN PM??????????

05-11-2011 15:16 #4| 0
c_hope skrev:
@Flovmanden

Det er lørdag, og det er derfor ikke sikkert at en dansk Mermaid medarbejder er på vagt, og får set og svaret på dit spørgsmål.

Jeg ville - i dit sted - slå koldt vand i blodet, og vente til Mandag eftermiddag.


Ja det er måske muligt, men der er vist mermaid folk her på pn, som burde være intresseret i at beskytte deres intreresser.
Så det er lidt dem, der henvises til.

Ville personlig selv lige checke danmarks største poker forum ud, hvis der gik ged i mit eget firma´s poker side. :-)

Flovmanden.

Ps. ja den med LIVE er sjov, men er ikke med på bølgen.. desværre.
05-11-2011 16:30 #5| 0

Er der flere danske Mermaid support ansatte?

Jeg har fået mit bi tilbage fra igår!

Ang. om der er folk på arbejde eller ej / lørdag eller hvilken som helst dag, så burde man sørge for, at informerer sine spiller på dagen og dagen efter et nedbrud.

Så selvom folk måske vil mene jeg er farvet fordi Flov er min poker mentor og ven, så vil jeg alligevel støtte ham i denne sag - Jeg mener godt man kan informerer sine spillere efter et nedbrud (raklamer kan sendes pr mail, så kan info også gøres lige så), og har man 24/7 support, så kan man vel også forvente svar på sine mails 24/7

05-11-2011 16:33 #6| 1

Så gik Boss netværket ned igen...

05-11-2011 16:34 #7| 0

SÅ kører balladen igen, mermaid er nede... sgu flot..

Mon deres it drenge også holder fri i weekenden, eller blev de fyret igår?
Skulle i nok ikke have gjort, uden nogen nye på hånden..

05-11-2011 16:42 #8| 0

lol @ folk der siger det er lørdag. Det betyder jo intet. Man skulle da mene, at Mermaid var interesserede i at servicere deres kunder så godt som muligt, når nu "de" laver ged i den en hel weekend. Jeg har lagt en del penge i rake hos mermaid, og pt. kan jeg ikke rigtig se, hvorfor jeg i fremtiden skulle blive ved med at lægge penge der, når nu der findes bedre danske alternativer.

05-11-2011 16:43 #9| 0

aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

05-11-2011 16:44 #10| 0

Mermaid kører så igen..

14-11-2011 18:03 #11| 0
Modtog denne her idag, som var den sidste af 2 mails.


Dear xxxxxxx, This is your new temporary password: 5#42m+-FnL . For security reasons please change your password in your profile. Kind regards, Mermaid Poker Support


Da jeg er lidt træt af dem, så fik de denne.

Hey Mermaid.

I har sendt mig 2 mails, med et minuts mellemrum, hvor i beder mig bruge en ny adgangs kode, i begge mails er koden forskellig.
Prøvede at logge på, med koden i den sidste mail, og så er kontoen låst???

Kan i for det første forklare mig, hvorfor jeg pludselig skal ændre kode?
Og for det andet, hvorfor jeg får tilsendt en kode, som jeg ikke kan bruge?

Jeg overvejer kraftigt, at finde en anden side at spille på, da i ikke kompenserer jeres spillere ordentligt for nedbrud, samt at i pludselig, beder en ændre kode, uden at fortælle hvorfor.

En anden ting, som slet ikke fungerer er, at i har et samarbejde med pokernet.dk, men laver man et indlæg, med Mermaid i overskriften, ja så sker der ingen ting, ingen fra Mermaid svare, og det er altså Danmarks største poker forum, vi her snakker om.

Skriver man mails til jer, tager det flere dage, inden man bliver bedt om, selv at undersøge, om man har fået sine penge tilbage, eller bare et standart svar.

Ville i selv være tilfreds med den service?

Flovmanden

Nu er det jeg afventer, og der kommer en fra Mermaid i tråden, eller om jeg får en standart mail fra dem.
Men det er nu meget rart, at man allerede har et ben i den anden lejr, så man ikke skal afvente dem, men blot udstille dem.

Flovmanden
Redigeret af flovmanden d. 14-11-2011 18:07
14-11-2011 18:52 #12| 0

@flovmand

Flyt dog til over til Witt.....Super support, samt samme turneringer du spiller på Mermaid.

14-11-2011 19:03 #13| 0

Hvad F... sker der for Mermaid????????

Hvis de ikke snart svarer på denne tråd, er jeg den, der er skredet fra sitet forever.

14-11-2011 20:38 #14| 0
NicklasNPK skrev:
@flovmand

Flyt dog til over til Witt.....Super support, samt samme turneringer du spiller på Mermaid.


Helt enig med dig, og er der også.

Men kunne da være meget sjovt at se, hvad der nu sker, er man smidt ud fra Mermaid, eller er de bare gået i forlænget weekend/ferie. :-)

Flov.
14-11-2011 20:44 #15| 0

@Flov

Har lige genåbnet din konto. Prøv lige med det password jeg lige har sendt ellers send mig en mail på [email protected]

Den kan du altid bruge, hvis der ikke lige bliver læst med her.

Redigeret af Simba d. 14-11-2011 20:45
14-11-2011 20:54 #16| 0

Hej Simba.

Dejligt der er lyd.

Vil gerne prøve den kode.
Men er der mulighed, for at få besvaret resten af mailen.

Og hvem fra Mermaid er kontakt person herinde nu, kunne være meget rart at vide i fremtiden.

Har sendt en del mails til jer, og har kun fået standart svar tilbage, og det holder jo ligesom ikke.

Denne tråd er oprettet 5/11-2011.
Og nu kommer der svar!
Hvorfor ikke før, og hvorfor svares der ikke på de mails man skriver?
Og kan det være rigtigt, at man skriver til en mail adresse i har oplyst, men ingen svar får på den, og man så skal til at skrive på en anden?
Det kan bare ikke være rigtig, at man skal kende en, der kender en på Mermaid, for at få lidt svar, ikke fordi det er brugt i dette tilfældet.
Er der en mail adresse, som i siger man kan skrive til, så er det i min verden, altså den der gælder, indtil andet på jeres hjemmeside, siger andet.

Flovmanden, er ikke sur, Flovmanden undre sig bare over en forretning, som ikke rigtig kan lide kunder i biksen..

Flovmanden.

14-11-2011 21:10 #17| 0

Hej Flovmand

Beklager nedbrudene og de manglende svar på emails.
Hvem har du sendt emails til ?

Mvh
Pierre
Mermaidpoker

14-11-2011 21:16 #18| 0

Hej Pierre.

[email protected]

14-11-2011 21:26 #19| 0

Ja det er satme uheldigt. Det er vores/Boss Media Gibraltar support.
Den er ikke 5 potter pis værd og også årsagen til at vi fra 1 Januar 2012 selv overtager supporten.
Beklager meget det skete.
Prøv Simba eller undertegnet en anden gang.

14-11-2011 21:31 #20| 0

Hej Pierre.

Lyder da dejligt i selv overtager supporten, det kan kun blive bedre.

Er det også dem fra Gibraltar, som har supporten på PN? :-)

Men kan du så ikke lige få de mails jeg har sendt til dem, og sender mig lidt svar, det kunne lige være prikken over iét.

Flovmanden.

14-11-2011 21:37 #21| 0

For at være ærlig er det meget nemmere hvis du sender mig de mails du har sendt til Supporten. Så har jeg også noget at banke dem oven i hovedet med, hvilket ville være en rar fornemmelse for mig.
Pokernet support har haltet de sidste par uger, da jeg har været meget optaget af at få os klar til det nye reguleret marked (Vi har bla. måtte aflevere en 600 siders ansøgning).
Men vi skal nok holde mere øje med PN indtil 1 januar.

Mvh
Pierre
Mermaid

14-11-2011 21:48 #22| 0

Hjalte, kan du evt. svare på den private besked jeg har sendt til dig herinde ??

14-11-2011 21:50 #23| 0

Hej Pierre.

Det er fair nok.

Jeg har sendt en mail til Simba, med foreløbig et spørgsmål.

Jeg kan godt se, at det kunne være rart for dig, at banke dem i hovedet med mine mails, men så må du selv finde dem frem, for jeg har gjort mit.

I fremtiden sender jeg til Simba, og når han har svaret på den første mail, så kan vi jo se, om jeg vil sende flere spørgsmål afsted, måske nogen af dem, der ikke er besvaret fra Gibralta.

Flovmanden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar