Comments?
forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/mermaidpoker-boss-network-stole-2-000-me-318333/
Er det standard ikke at påvise manden er fuld af løgn?
Att: Mermaid/boss...
Hvorfor tror du at han er fuld af løgn?
Skulle han gøre det pga. han kedede sig, eller?
Jeg kunne godt tro på ham.. Hvorfor skulle det være fake?
Jeg har kun gode ting at sige om Mermaid, så jeg syntes ikke i skal lade jer skræmme af tråden.
Nu handler sagen jo altså ikke om, hvem der har spillet der længst og hvem der synes Mermaid er skod og Fortune er de bedste. Derfor må Bonzai nok være lettere inhabil :-)
Balladen er at Boss lukker en konto, hvor spilleren har signet gennem Mermaid. Spilleren kan ikke få beviser for at han skulle have chipdumpet både den ene og den anden vej og dermed lukker Mermaid/Boss sagen uden han kan gøre noget som helst.
for mig at se er det boss media der lukker kontoen og mermaid der "meget halv-hjertet" forsøger at redde trådene ud.
Er det boss eller mermaid der blokker folks accounts for div. svindel-numre?
Jeg har spillet på Mermaid i 14 dage og har aldrig haft problemer... Får jeg det kontakter jeg med det samme min affliate
Det er jo det totale anarki og wilde westen, Boss Media giver ikke manden noget bevis på deres anklager........ det er jo det glade vanvid.
DONT PLAY THAT SITE
Jeg synes også det lyder helt vildt, manden får jo ikke engang chancen for at forklare sig til de spørgsmål de må have.
Jeg kunne godt tænke mig en udmelding fra Mermaid om det her er standard procedure. Lukke folks konto uden bevis for noget som helst? Som tidligere nævnt, er det her ikke en "hvem er det bedste boss skin" tråd. Ren interesse omkring jungleloven. der tilsyneladende hersker. Hvis det er Boss' måde at håndtere sådanne sager på er jeg færdig på det site.
Et tænkt eksempel:
En aften finder jeg den største klovn der spiller HU sng's langt over sit limit. Jeg jagter ham rundt hele aftenen og natten og da dagen er gået har jeg napppet ham for 22 buy in. Dagen efter er min konto lukket, da Boss har bestemt sig for at det er chipdumping. Ingen beviser, ingen mulighed for at forklare og mine penge er væk???
Jeg synes det er en beskæmmende forretningsmetode og "interessant" at Mermaid helt holder sig ude af tråden...
Nu kan det være der er udeladt en del af korrespondancerne, men ellers ret beskæmmende at se hvor mange tåbelige og for brugeren komplet latterlige undskyldninger der er for ikke at hjælpe deres egen spiller...
Denne tråd er sikkert læst af de første 5 folk bag Mermaid, så lad os bare få en kommentar på om dette er normal kutyme at svare ens spiller på den måde i tilfælde af tvist med Boss.
Nu holder de sig vel ikke helt ude af sagen. Simba - som åbenbart er Mermaid medarbejder - skriver i en tidligere PN-tråd:
"Selvfølgelig har vi snakket med ham, da det er vores kunde..."
Men hvis 2+2 tråden holder vand og den finske spiller er uskyldig, kan det vist ikke undgåes Boss/Mermaid mister kunder på denne sag
@Full
Jeg kan godt selv læse at de har "snakket" med ham. De fremgår jo rimelig klart af korrespondancen :)
Dog er der ikke meget kommentar i "Selvfølgelig har vi snakket med ham, da det er vores kunde..."
Resten er lige så uklart som sigtbarheden i Øresund en stormvejrsdag...
Og det var så et lille bump...
Minder meget om en gammel sag..
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=117639
Hej Pierre
Tillader mig at copy/paste svaret fra en anden tråd, da dette egentlig var den oprindelige og ikke en Mermaid vs. Fortune tråd:
Hmmmm
En spiller chip -dumper. ( måske uvidende om at det er ulovligt )
En poker Manager forsøger at åbne op for ham igen.
Fraud og Security i Boss netværket vil ikke åbne op for ham igen.
Spilleren får sine penge igen, når Credit kortet er verificeret.
Hvor er det lige der går noget galt ?
Mvh
Pierre
Mermaid
Hvordan hulen kan du spørge, hvor der går noget galt.
I påstår han chipdumber - ingen bevis - påstand mod påstand.
Fraud & Security vil ikke åbne - mangler stadig beviser for Jeres/Boss påstand.
Manden kæmper i over en uge uden at få noget svar. Nu kan han lige pludselig få sine penge når hans Creditcard er verificeret??? Altså, han chipdumber, men kan få sine penge når kortet er verificeret?
Det er så lallende amatøragtigt at det skriger til himlen.
@Alle
For det første vil jeg gerne pointere, at det helt og holdent er Boss Medias fraud and security afdeling som afgør disse sager helt suverænt, og det intet har med Mermaid Poker som sådan at gøre, udover at den ene af parterne har spillet sin Mermaid konto, mens den ulovlige aktivitet er foregået.
Jeg har personligt forelagt vores finske ven facts, hvilket han helt og aldeles har udeladt i sin lille hetz på 2+2 blandt andet.
Han har ligeledes fået tilsendt HH d.d, som Mermaid desværre først modtog efter hans mails med diverse trusler om at vi havde en times varsel inden helvede brød løs etc etc.
De hænder jeg personligt har set, er imo ikke nok alene til at afgøre om vi har med reel chipdumbning at gøre, men sammenholder man det med de andre facts præsenteret, så begynder tungen på vægtskålen at se noget anderledes ud, og skal da ikke lægge skjul på at jeg da helt sikkert udfra de facts har dannet mig en personlig mening, omend det ikke er op til undertegnede at skulle tage stilling til den slags her, så dette undlader jeg selvfølgelig.
Den slags sager bliver bedømt helt suverænt af Boss Medias security afdeling, og helt ærligt drenge, så er de altså ikke helt åndsvage på området, de laver ikke andet 24/7. (som spiller bør man nok huske på, at de rent faktisk primært sidder der for ens egen skyld).
Det hænder ofte, at nye spillere på netværket rent faktisk chipdumber uvidende, idet at vi ikke har en "buddytransfer" mulighed i softwaren.
Skal disse spillere lukkes ned "for good" eller skal man som pokerrum forsøge at gøre en indsats ? - De midler og værktøjer som afdelingen har til rådighed gør at man med ret stor sandsynlighed ville kunne bedømme de her sager, og derved også om der er tale om reelt snyd eller bare ganske almindelig uvidenhed.
Selvfølgelig kan der forekomme fejl, og det er da uheldigt og beklageligt når det sker, men det er jo ikke sådan at vi bare beholder pengene og knalder en kæmpe julefrokost af. Kunden får sine penge tilbage når han har verificeret ID/kreditkort m.m, og så bliver han logged på hele Boss netværket fremover.
Mvh
Kimo
Ja, man skal jo også passe på kun se sagen fra en side, så godt med lidt info fra Mermaid
Ja, superfin info fra Mermaid...(??)
Prøv at se de 2 handhistories. Hvis det er et bevis på chipdumping, er der vidst ikke mange spillere der kan sige sig uden for risikozonen.
Men nok også derfor de var så længe om at blive fremskaffet.
@Kimo
Synes lidt at du snakker udenom selve problemet...
Problemet ligger i email-korrespondancen mellem den pågældende manager og jeres kunde.
Tonen i de forskellige mails er jo helt til grin. Specielt "hvis du lige indrømmer at du har gjort det, så vil jeg da lige kigge på det"-bemærkningen er da noget så arrogant som det er muligt.
Er det standarden for kundeservice-niveauet på Mermaid?
Jeg bumper sgu lige den her.. faldt tilfældigt over artiklen på 2+2, og søgte efter en tråd her på PN.
Satme en vild historie! Jeg er klar over at man skal sørge for at se begge sider af sagen, men jeg ville filme også være indebrændt hvis jeg var on the recieving end af hele den her misære. Bevares, jeg har skam oplevet forfærdelig kundeservice mange andre steder, men det her er jo ikke just god reklame for Mermaid.
Jeg håber at alting løser sig for OP, og at Mermaid kommer ud af det med lidt troværdighed i behold.