Hvad skete der med slutningen af turen hvor du sidder ude?!
Du var tilgængelig over msn, så er lidt uforståelig over situationen
ATT: Mullemand111
Det fandme dårlig stil af dig, at sidde ude under en 11$R tour, også nu her 20min efter exit så at logge af msn..
Håbe du har dårlig smag i munden!!!!
smid ham dog en PM istedet og afvent svar imorgen, kunne jo være manden har mistet sin internet forbindelse.
læs tråden addict :)
Har læst denne tråd.
Så har han tydeligvis ikke mistet forbindelsen ;)
der kan dog sagtens være en fornuftig forklaring på problemet
Nu har jeg staket en del og har efterhånden fundet ud af der er en god forklaring på mange ting, dog ingen regler uden undtagelse. Har da flere gange bl.a. oplevet at dem jeg har staket har haft børn der er vågnet, kastet op, blevet syge osv. der kan være mange grunde til man akut må forlade sin PC, derfor jeg syntes at man lige skal slå koldt vand i blodet og give manden en chance for at komme med en forklaring. tvivler på han bare har lukket PS og siddet ude uden grund.
true! get your point ;)
Har ventet længe på en forklaring, men ser ikke ud til der er nogen.
Synes det er røv dårlig stil af dig!!!
Du har igen idag været on/ off på msn uden at svare på mine beskeder fra igår og idag.
Håber folk bider mærke i dette, da det er med til at ødelægge meget
Hej Erbs.
Det må du sku udskylde. Jeg faldt i søvn. Har sendt pegene retur, så håber det er ok.
Mullemand
Det iorden, undret mig bare for du var online også offline, for så igen at være online, derfor jeg var nødsaget til at gøre dette, for lige at prøve at fange din opmærksomhed på denne måde.