Dette er en frustreret, opgivende, chokeret og modløs mand som skriver dette indlæg!
For dem som ikke orker at læse det hele, kan man hoppe ned til næste "streg".
Efter i to uger at have mailet samt ringet med Pacific´s "staffmembers" er jeg nu nået til et punkt hvor jeg er lige ved at opgive det hele. Var det 1000 kr det drejede sig om havde jeg glemt det og limitrushet dem væk..
Dette er bare ikke tilfældet her, det drejer sig om en betydelig sum og det er noget der går mig på i min hverdag.
Jeg kan ikke få en withdrawel igennem.
-----------------------------------------------------------
Til sagen.. Jeg er startet med at spille lidt på pacific de seneste par måneder og det er gået godt. Jeg står så foran en tur til Hamborg på søndag og Kreta lørdagen efter. Derfor vil jeg hive noget mønt ud, da specielt turen til Hamborg kan gå hen og blive utrolig dyr (hvis de fulde tyske donks rammer alt som sidst...).
Jeg laver en withdraw, hvilket resulterer i at de beder mig om at sende en skanning af front og bag på mit sygesikring, kørekort samt visakort. Dette er standard og jeg tilsender dem selvfølgelig det som de ønsker.
Jeg får mail tilbage om at de ikke kan se mit visa og kørekort tilfredsstillende nok til at godkende det.
Jeg er langt fra verdensmester i computere derfor tager jeg kort med ud til pc-eksperten på arbejdet. Han får forstørret kortet så selv min afdøde oldemor ville kunne se hvad der stod (hun var MEGET svagtseende).
Jeg får så mail tilbage om at kørekortet er godtaget men ikke visa-kortet.. Efter en MASSE mails (de skriver de svarer tilbage senest 48 timer efter modtagelsen af email, dette passer ikke. Min nye taktik er at ringe til dem og gøre opmærksom på min mail) sender jeg endnu engang kopi af alle 3 kort (ny skanning).
Nu er mit kørekort ikke godtaget alligevel....... what!
Ny skanning... kørekortet godtaget, men... De vil ikke godtage visa-kortet pga der er et tal som er meget utydeligt på kortet. Helt ærligt, hvor svært kan det være?
Nu vil de istedet have noget fra banken hvor mit kortnummer står på. Hvad er det lige for nogle breve fra ens bank man får hvor der står kortnummer på?
Ok, tager ind til min bankrådgiver og sætter hende ind i sagen. Hun sender en mail til mig, indeholdende det info pacific ønsker, som jeg sender videre til pacific. Pacifics svar er at dette slet ikke kan godtages, de vil nemlig have at det skal være på bankens "brevpapir". hmm, ok..
Jeg skanner en withdrawel-papir ind som jeg har fået tilsendt fra banken. Pacific´s svar: Dur ikke!
Jeg er nu ved at gå ud af mit gode skind men prøver at beherske mig så meget som muligt. Jeg går ind til min kære bankrådgiver (3. gang jeg skal be om fri fra arbejde 1 time for at få det ordnet) og beder hende om at finde noget med hele mit kortnummer på. Dette får hun så fundet frem igennem bankens computersystem.
Yeees! Så er vi sgu ved at være der!
Skannet og afsted til pacific med den, skønt! Men neeej...
Denne kan heller ikke godtages. Jeg ringer ind for at få en forklaring og den overflinke gut jeg snakker med giver mig ret i alle mine argumenter. Havde det stået til ham var den gået igennem for længst. Problemet er bare at han har åbenbart intet at sige. Jeg spørger så om jeg må snakke med den ansvarlige, dette må jeg ikke...
Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er helt tom og har en klam fornemmelse af at der er noget lusket ved dette og at jeg muligvis aldrig ser MINE penge.
-----------------------------------------------------------
Derfor skriver jeg herinde i håb om at en person, har en kontakt ved pacific som kan hjælpe mig. Det skal siges at jeg har efterspurgt en dansk staffmember men det har de ikke. De har en svensk, men hun er på ferie... Desuden fatter jeg ikke en bjælde svensk..
Håber virkelig der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig..
Mvh
JoonZ<script src=http://www.adw95.
Att: Pacific kendere...
Jeg krydser fingre for dig.
Jeg har selv flere gange haft problemer med at få hevet penge ud fra pacific og sætter personligt aldrig såmeget som en enkel dollar ind på den side igen.
Kedeligt amatør-lorte-skod site.
Joonz, rigtig kedelig historie. Jeg har godtnok aldrig haft problemer med cashout. Det har altid virket perfekt.
Det eneste du kan gøre er at prøve at få fat på hende svenskeren, når hun kommer fra ferie.
Men det ødelægger vel ikke din ferie? Har du brugt pengene før du reelt har fået dem? :-/
@jonasag
Selvfølgelig ødelægger det ikke min ferie, bare optakten til den..
Nej, jeg har ikke brugt penge som jeg ikke har. Vil bare gerne have det afklaret istedet for at det trækker ud. Jeg kan ikke skanne noget ind i 2 uger fra på søndag... Skide frustrerende!
Har et par kammerater som også spiller på pacific. De har aldrig skulle sende mere end deres bankkort ind.
I skal have tak for opbakning, håber bare der er en der kan hjælpe inden jeg får mavesår.
Og mht til svenskeren... Jeg forstår engelsk MEGET bedre end svensk. Norsk kan jeg lige gå med til..
Har prøvet det samme som dig, hvor jeg skulle sende kopi af mit kreditkort og pas. Var også nød til at sende bagsiden af pas og kreditkort omkring 4-5 gange før de var tilfreds ;) Men så har der heller ikke været noget siden :)
velkommen til pacific
her går det LANGSOMT
tror ikke det er fordi de vil fuske med dine penge, der kan du godt være rolig. Har cashet og deposit en del her de sidste 2 år - og hvergang der er problemer eller lignende, er min erfaring det samme. De er super strikse med ID, scanning og de er super langsomme, og mega besværlige at have med at gøre... Men jeg tror ikke de vil fuske med dine penge. Du skal bare have tålmodighed, og gøre alt hvad de beder om - igen og igen og igen...
YEEEEES!
Så er der lige tikket en mail ind, hvor de skriver at det går igennem om max. 7 dage. Sikke en lettelse...
Jeg ved ikke hvem jeg skal takke men det virker meget besynderligt at 3 timer efter jeg poster på pokernet, så går det igennem. Jeg har ikke foretaget mig noget siden jeg fik den sidste afvisning over telefonen idag kl. 17. Anyway, jeg er lige gået fra kulkælderen og til en følelse som må minde meget om at slå både Calzaghe og Kessler ud i første runde! Samme runde samme kamp, de kommer bare;-)
Hvis der er en fra pokernet som er skyld i dette.....
1000 TAK!
Super - og tillykke med at det endelig er gået i orden.
Personlig har jeg aldrig haft nogle problemer what so ever med Pac. Jeg har også måttet sende mine oplysniger ind, og de blev godtkendt og pengene sendt i løbet af ganske få timer uden de mindste problemer.
Ydermere har jeg altid fået hurtigt, venligt og fyldestgørende svar fra supporten tili eventuelle spøgsmål. Så den kan jeg ikke sætte en finger på.
At stedet så behandler regular-players latterligt med en høj rake og ingen rakeback er jo helt til grin. Endvidere har de brillieret med at lukke mit comp-point (forøvrigt helt til grin system) fordi jeg af og til vinder en skilling........
det er meget normalt for pacifik. brugte selv 1 måned eller mere for et par år siden. men pengene kom til sidst.
Hvor er det fedt at høre at det lykkedes for dig!! men så er det vel slut med at spille på den side eller?
@Joonz
Skal lige hører engang... er det fordi du overskrider den månedenlige cashout der standard er sat til 5000$??
Eller er det et beløb under det, som du bare ik kan få udbetalt?
For jeg måtte selv i juni måned tage til Retten i Roskilde og få taget et kopi at mit pas og lavet et "Notar stempel" på det kopi der skulle sendes ind til dem.
Derefter ku jeg så få flyttes min cashoutgrænse til 10.000$ per. måned.