August Projekt Volume / Motivations blog 4000 sngs
Halløj derude, jeg laver endnu en gang en lille blog her for at holde min motivation oppe.
regner med at opdatere den hver aften inden jeg smutter i seng.
mit volume mål går i alt sin enkelhed ud på at jeg skal spille så tæt på 4000 sngs som jeg kan denne måned, normalt ligger min volume på alt mellem 1700-2400ish sngs men vil gerne lige prøve at udnytte alt den tid jeg har til rådighed og øve mig i at blive bedre til konstant at ha 9 tables kørende når jeg grinder.. følger stadig det skema som jeg lavede sidste måned hvor jeg vil spille poker 56 timer om ugen, hvor aftenen fredag til søndag er sat af til MTTs resten skulle gerne blive SNG's
Jeg er sammen med neslein gået i gang med at lave en lille stald hvor der gerne skulle blive plads til mellem 6-10 heste alt efter hvilket niveau folk ender med at blive staket til, ser jeg rigtig meget frem til især at skulle lære fra mig, og udvilke mit eget spil igennem coachingen.
Angående hvilke sngs jeg vil spille på Ongame bliver det alt fra 5 max turbo til 30 max turbo. regner bare med især om dagen / sent aften hvor det er svært at få action at mixe en del forskellige sng formats ind for at kunne nå den volume som jeg skal. har en dejlig 1k$ signup bonus der ligger og venter på mig så det skulle gerne være motivation nok til at grinde igennem.. spillene vil ske på 3.30 - 11$ til at starte med.
vil løbende poste en graf for hvordan mit spil går, den bliver most likely posted i BI fremfor $ da det er den måde jeg selv foretrækker.
Grunden til at jeg skiftede tilbage fra stars var egentlig at jeg ikke havde rullen til at spille 15-30$6 max turbo kunne sikkert godt ha grindet mig til den på 2 måneders tid, men valgte at tage tilbage til ongame, grinde igennem så jeg kan komme tilbage til stars efter nytår med en god solid rulle som kan klare at gå efter SN. da alt under SN er for lav value i forhold til hvad jeg har her på Ongame allerede.
Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
Der er da ikke nok action på ongame, til at lægge sådan en volume ind?
retzzz skrev:
Der er da ikke nok action på ongame, til at lægge sådan en volume ind?
Jo det skulle jeg da mene at der er :) altså 145ish games om dagen burde kunne lade sig gøre.
Så gik første dag af projektet og er godt tilfreds både med volume og ja "profit" så længe jeg ikke er 10bi stuck så har det været en god dag, når man spiller så længe/så høj volume i forhold til hvad man er vant til, er ret imponeret tror kun jeg har slået ned i bordet 1 eneste gang på 175 sngs, improvement \o/
en sød lille 30 mands gjorde lige så dagen kneb sig i et lille sødt plus :)
175 games
0.6% roi
avg bi 6.42$
winnings 11.84$
time played 9.1 hours
Så er dag 2 af projektet færdigt, jeg spillede 171 sngs så tæt på det samme som igår, og så endda kun på lidt under 8 timer, så har helt klart spillet flere borde af gangen, har flere gange været op på 18 tables, hvilket også gør at min ROI nok er en del lavere end hvad den kunne være ved 9 borde. but oh well der skal rakes igennem og skal nå mit mål, så må det koste lidt på ROI'en
1.9% roi
23,55$ Profit
time played 7.6 hours
avg bi 5,80$
Overall graf
Kun små 22 bi under ev :D skal jeg nok nå at få hentet !
Volumen har været en anelse lav i dag grundet at fredag til søndag er afsat til MTTs for Raffay's deal.
så jeg har 6 tablet lidt ved siden af så godt som jeg nu har kunnet uden at lade det påvirke mit MTT spil.
101 games
1.5% roi
winnings 14.10$
avg bi 5.61$
447 games so far denne måned og er en god sjat under ev, men det lader jeg mig nu ikke påvirke af. ikke andet for end at grinde videre ! :)
Endnu en dag spillet, tror jeg har bubblet 3 forskellige fts på Ipoker i dag mtt wise, semi træls syns jeg alligevel når man gerne snart vil op og fast spille 22$ tours men det kommer jo nok.
sng er jeg stadig langt under ev, hvilket er en smule træls men det betyder jo blot at man får pengene godt ind når det er.
Overall graf for måneden.. :)
Ser godt ud luckbox, bare fortsæt i samme stil så skal det nok give en del + :-)
Yeah spillene i sig selv giver nok ikke så sindsygt meget når man spiller så mange borde af gangen + løber semi skidt, men om ikke andet er der god value i race + bonus + rb :)
Så er 5 dagen overstået, blev til 125 games, har lavet en masse herhjemme så fik kun smidt 6 timer afsted i dag, men er rigtig godt tilfreds med den profit jeg fik i dag :)
var vidst også på tide at den EV betalte lidt tilbage ;)
125 spil
12.4% roi
profit 92.10$
$/hour 15.35$ uden at medregne RB, det kan jeg godt lige overskue :)
Overall
654 games
3.4% roi
time played 33 hours.
avg bi 6.22$
Winnings 116,43$
Inspireret af Dennis.
Sygt at du aktuelt kan holde den mate ;) må snart se at hive mig selv op!
PayThisPanda skrev:
Inspireret af Dennis.
Sygt at du aktuelt kan holde den mate ;) må snart se at hive mig selv op!
:D tak mate, ja multitabling på ongame er ikke liiiiiige det bedste jeg ved. men går nogenlunde :)
Ser godt ud og du skal nok nå dit mål. GL med resten af måneden
Men fis nu over til Stars igen og lade Ongames donks være :-)
Så er 6 dag overstået intet som sådan at fortælle, wastede 6 timer af mit liv i næstved storcenter efter at ha været på næstved sygehus med kæresten så fik ikke lagt nok volume ind i dag, er dog alene hjemme indtil torsdag så regner med at gi den gas de næste par dage :)
Allfen skrev:
Ser godt ud og du skal nok nå dit mål. GL med resten af måneden
Men fis nu over til Stars igen og lade Ongames donks være :-)
Mange tak :)
stars bliver først til næste år når jeg kan gå efter SN, ellers taber jeg for meget value :(
lol som om luckfishen kan klare sig på Stars :P
Std. PN jinx med under EV btw. ;)
Semi decent dag i dag, fik spillet 145 sngs så er godt tilfreds med volumen men især med profit, altid dejligt at kunne lave profit på games når man primært spiller double or nothings.
fik spillet en del imod tjepan igen i dag, og det gav obviously skrub som i kan se :D
145 games
10.5% roi
winnings 96.00$
$/hour 12.97 uden rakeback medregnet.
avg bi 7.33$
time played 7.4 hours.
overall for denne måned
881 games
4.6% roi
winnings 196.70$
time played 43.7 hours
$/Hour 4.50$
halløj halløj
lille update fra i dag, har haft issues med min kære hånd efter træning så har ikke været helt optimalt at skulle sidde så længe foran computeren håber dog det går over med en god nats søvn, fik kun lige kæmpet mig op på 112 games idag ved at 18 table lidt til sidst, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt på lorte ongame software..
syns godt liiige jeg kunne ha end even fra dagen men ja shit happens fik raket en smule og ja lagt decent volume ind.
+ er nået det flotte 1000 games mærke. oppe med små 200$ og 400ish med rakeback medregnet.
Spændende projekt og det ser sku da lækkert ud indtil videre ;-)
Er lidt forvirret dog, spiller du SH sng's (5-vejs) eller DoN's?
baaah skrev:
OP beskriver øverst hvilke spil og buy-ins der bliver grindet...
@OP...GL og gi' den gas!
baaah skrev:
jeg spiller lidt af det hele, dog har det mest på det sidste været dons, men så længe jeg ikke kan få action nok til at 9-18 table så spiller jeg 5 max, 10 max , 6 max dons 10 max dons og nogen gange mixer jeg 30 max indover :)
Det er sgu godt gået luckbox:)
Dog studsede jeg lidt over at du har spillet 44 timer og tjent 200 dolzz??? Håber du har en god rakeback deal, ellers er det godt nok sygt;)
DaddyDK1 skrev:
Der er jo obv nogen der kan lide at spille poker:-)
tja man bliver jo kun bedre ved at spille og studere sit spil. :)
elsker da heller ikke ligefrem livet når jeg sidder og 18 tabler til sidst for at nå mit mål med lorte software på ongame, men nægter at gi op når jeg har sat mig et mål for :)
ShadeStar skrev:baaah skrev:
OP beskriver øverst hvilke spil og buy-ins der bliver grindet...
@OP...GL og gi' den gas!
Eftersom der i OP ikke står DoN's, så var det der forvirringen opstod, da pludselig nævner dem i en anden post ;)
Så blev den 9 dag også overstået, fik alt for lidt søvn og stod alt for tidligt op så har kæmpet mig igennem dagen uden at spille mit A-game men skal nu engang ha lidt volume ind nåede da også over de 100 games, og fik da også lidt profit med herfra ;)
er overall godt tilfreds med projektet so far, er lidt bagud i forhold til volume, men har måske undervurderet tiden man skulle ligge i det + at starte et staking projekt op som også tager tid lige imens man overvejer at spille 4000 sngs på Ongame er måske ikke direkte optimalt, men om ikke andet har jeg ingen bets ude :D så koster mig intet hvis jeg nu ikke helt når i mål, selvom jeg selvfølgelig stadig håber på det.
113 games
12.0% roi
winnings 78.85$
time played 6.2 hours
$/hour 12.82$ uden rakeback
avg bi 5.79$
so far har jeg spillet 55.8 timer de første 9 dage så i gennemsnit 6.2 timer om dagen, det er nu ikke så galt igen :)
Har du job ved siden af? :)
liderdider skrev:
Har du job ved siden af? :)
sygemeldt pt :) så har noget gruppehalløj jeg går til 1 gang om ugen, thats about it
Ah, okay. Så forstår jeg bedre du kan have den volumen ;)
liderdider skrev:
Ah, okay. Så forstår jeg bedre du kan have den volumen ;)
tja 4-6 timer kan de fleste vel spille, kommer vel bare an på hvordan man prioritere tingene, jeg ville også kunne grinde 10 timer om dagen, men så ville jeg nok forholdsvis hurtigt burn out, + alt for ofte spille mit B eller C game, og det ønsker jeg jo heller ikke :)
men lad os sige en person arbejder fra 8-16, så kan han vel snildt grinde fra 19-24 hvis vi selvfølgelig går ud fra at han ikke har børn han skal tage sig af, eller en krævende kæreste der hungre efter opmærksomhed 24/7
måske ikke lige hver dag, men 3-5 gange om ugen burde det være muligt :)
eller også har jeg bare en meget forstående kæreste :)
Man ved man løber godt når man holder hjem i disse spots
PRE-FLOP
scrubvillian folds, scrubvillian folds, scrubvillian raises to 1,000, Heroofdoom calls 955 and is all-in, scrubvilliann calls 725 and is all-in.
FLOP [board cards: 4H,7C,8C]
TURN [board cards: 4H,7C,8C,2S]
RIVER [board cards: 4H,7C,8C,2S,QS]
SHOWDOWN
scrubvillian shows [ AD,KC ]
Heroofdoom shows [ 6D,6C ]
scrubvillian shows [ 9C,TC ]
Heroofdoom wins 2,375, Heroofdoom wins 460.
Endnu en dag gik med projektet,på det lidt mere personlige plan var jeg nede og træne igen igen idag, gik dog ikke super godt stadig ondt i ryg/skulderen så blev kun til cardio idag, tager derned igen i morgen og ser om det er blevet bedre.
var forholdsvis hurtigt en smule oppe, hvor det så gik ned af bakke med et par sejre i 11-22$ til sidst gav mig decent profit. kan uden tvivl godt mærke at spillene er meget softere efter klokken 23ish og så indtil ved en 15-16 tiden hvor alle de russiske nittregs kommer på igen :)
118 games
6.3% roi
43.40$ profit uden rb
time played 5.9 hours
$/Hour 7.38 meh
avg bi 5.84$
Overall update
1240 games
4.9% roi
winnings 309.15$
time played 61.7 hours
$/Hour 5.11$ uden RB/bonus/race
avg bi 5.11$
Ser jo ganske godt ud!
Men kan du ikke lide russere? De er helt klart mine yndlings. Spiller selv NL HU, og der vælger jeg altid en fra Rusland at spille imod ;) Pro table selection!
Så blev 11 dag overstået, godt nok ikke ligefrem fordi jeg elsker mit liv lige pt når man skal grinde så "meget" but oh well sådan er det jo nu engang ! :)
stadig profit for dagen selvom det er tiltende at tænke på man var mere oppe efter 2 timer end man slutter af med, men sådan er det jo med poker..
118 games
4.1% roi
5.8 hours played
$/hour 4.83$ uden RB/bonus/etc.
avg bi 5.85$
mr sWinGkinG
mht staking fronten hvor jeg har et projekt med neslein og sauron er vi ved at ha de første par heste på plads så det bliver helt klart spændende at komme igang med coaching og se om man kan forbedre andre's spil det er jo altid herligt at kunne være med til at hjælpe nogen andre fra micros til eventuelt low stakes :)
regner selv med efter at ha modtaget rakeback her den første + race og andet lir at jeg rykker op til kun at spille 11-22$ for at få raket ordenligt igennem uden at skulle spille 120~ish sngs om dagen.
gidenmax skrev:
Ser jo ganske godt ud!
Men kan du ikke lide russere? De er helt klart mine yndlings. Spiller selv NL HU, og der vælger jeg altid en fra Rusland at spille imod ;) Pro table selection!
glemte helt at svare :D altså generelt er jeg ret glad for de søde russere, men når man grinder double or nothing er det ret træls at ha regs som kan finde ud af at folde sig til 10bbs for så at shove any 2 cards, hvor imod fisk ofte når at smide stacken eller tage en reg ud inden man når dertil :D
hamsjelv skrev:
ser sku solidt ud må man sige :)
Ja der er da + de fleste dage, kan man vel næsten kun være tilfreds med når så mange af mine spil er double or nothing :)
så bliver det ikke til mere sng i dag, da resten af dagen står på MTT, nåede at spille 88 sngs med en nogenlunde profit, gik desværre lidt ned af bakke til sidst :)
så er 13 dag af projektet overstået, alt for mange regs i dag en stor fed kæmpe lorte fest. så ikke så skide meget value i det men fik da formået at få endnu en dag med profit og decent rakeback. + modtog 50$ for at ende i top 25 af Betsafe's ugentlige race. så det er jo også en slags value :)
,
i får også lige et billed af overall for projektet.
det går da den rigtige vej :D
Du da have en ret stor database, så kan du fortælle hvorlænge en don varer i gennemsnit ?
Mange tak rascy :)
ja det kan jeg snildt lige finde ud af, ongame 3 min turbo varer i gennemsnit 19 min.
Mange tak, og fortsat god grind :)
Hold kæft, hvor virker du bare som en gennemfin fyr. GL med projektet.
Lige en lille midtvejs update
jeg har nu spillet 1600 sngs med en roi på 5.2% hvilket jeg egentlig er godt tilfreds med, prøver nok det sidste stykke tid at fokusere mere på andre spil end dons, både for at forbedre mig i bla 5 max så jeg kan begynde at coache folk lidt, kræver dog at jeg selv lige får lidt mere styr på det og får lagt en større volume ind i de games som helt sikkert er til at slå på trods af den sindsyge payout struktur.
jeg er oppe med små 800$ alt i alt, hvilket jo ikke er så meget igen kunne sikkert godt ha fået mere ud af at grinde 7$ 6 max på stars men valgte nu engang dette projekt + jeg har en 1000$ bonus der ligger og venter på mig for enden af alt dette grinderi.
Ser godt ud !
keyword i 5 max er STJÆL STJÆL STJÆL
og en 1000 usd bonus der lurer i horisonten er alt andet lige værd at tage med!! keep it up
færdig for i dag, regner med at starte op efter 24, smutter lige en tur ud med hunden.
ikke så meget at sige end stuck, alt for mange setups, og games der kommer til bb600 eller 800 så absurd så dårlig ongame struktur er
Hello igen ! :)
jeg fik grindet små 100ish sngs i dag med et nogenlunde + intet vildt, brugte det meste af tiden idag på at studere videoer så fik ikke spillet så mange timer igen.
fik bla set en masse af mine HHs igennem fra de 5 max sngs jeg fik spillet i dag, hvor det kørte ret godt, double or nothing var igen lidt af en skøge, men altså når man kommer til bb1200 pga der er så mange regs så er der sgu noget galt :) burde overveje at mixe nogle regspeed 10 max eller ligende indover bare for at prøve dem og se om jeg kan crushe mere der for at undgå variansen.
Ellers er der kommet endnu en fantastisk nyhed nemlig at Van Persie skifter til United, og skal ikke være en hemmelighed at jeg er kæmpe United fan og har været det siden jeg var 5-6ish år gammel og så Tipslørdag med min far :D
Her er grafen, ville ønske jeg kunne lære at slutte med at toppe profit mæssigt i slutnigen af dagen fremfor i starten ;)
Har nu overall spillet 1781 sngs og er en del bagefter pace, men nu må vi se om jeg ikke går cockamoka en dag og tager 200ish :)
roi mæssigt er den på 4.7% den svinger lidt i mellem 4.6 og 5.2% nu her.
profit er på 421$ men med rakeback er den omkring 850ish så det er lækkert !
Fik lagt god solid volume ind i dag, var også mening at jeg skulle over 150 games hvilket jeg også fik gjort, hjælper selvfølgelig også lidt når man løber godt med lysten til at ligge det ekstra volume ind.
dagen igår var uber gay hvor jeg endte en god del stuck men var for emo til at update :D så i får lige en overall graf til med også.
Overall ser sådan her ud
stille og rolig dag, 111 games spillet, har været PL bold i dag så har fået set en del fodbold fremfor at grinde, og ja det skal der vel også være plads til :D
Hørte noget om at nogle af spillerne der bl.a. spiller DoN's 5,5$ og 11$ på Ongame er scammers(bots)... Den ene skulle være "Kapati4", en anden "sexysandy"..
noget du har hørt noget om, du spiller jo nogle af de games?
Spiller imod Kapti4 lige nu faktisk på 11$ :)
Sexysandy har jeg tagged som kæmpe fisk :p
men ja Kapti4 spiller både 11 og 22$ :)
så er 19 dag af projektet overstået, lidt swingy dag må man sige, men er rykket op i lvl så det er vel hvad man kan forvente, underligt nok er spillerne i dårligere end på ja 3.30$ stort set det er virkelig absurd, men ja det gør jo blot at jeg kan forvente en endnu større ROI her ! :)
har cashet 50$ i race endnu engang, så det er jo rart nok at tilføje til rullen, regner med at ha en rulle på ca 2k$ her når måneden er slut og den længe ventede rakeback kommer i hus \o/
har også endelig fået hentet SNG solver, hvilket fungere nogenlunde ala Sng wiz, så har fået studeret en del især mit bubble spil i 5 max er blevet kigget igennem sammen med Sauron :)
har meldt mig ud af Raffay's MTT projekt da jeg ikke rigtig syns jeg har motivationen / tiden til at ligge en god volume som jeg selv ville forvente af en af mine egne heste, så der er ingen grund til at levere end dårligere standard end man selv forventer af andre hvis man var i hans sted, så jeg har valgt at sende rullen + hans del af overskuddet tilbage, hvilket blev 750$ stakeback + 209$ til hver :) så de er også blevet tilføjet til rullen.
Kan mærke at mit spil har flyttet sig sindsygt meget på den her måned alene, nok mere end den har gjort de sidste par måneder, så kan helt klart anbefale andre at gøre noget ligende dette projekt, hvis de har en drøm om at kunne leve af poker, om det er cash MTT eller sngs :)
På den lidt mere personlige front er jeg snart færdig med mit sociale angst gruppe, har vel små 2 måneder igen, så håber lidt at der åbner et spot i Pokerlejeren, eller de laver en version 2, da jeg mener jeg har motivationen og viljen til at ligge de timer i det som der skal til i dag for at kunne klare sig på det lidt højere niveau
Her er en overall graf for projektet..
Mangler lige 50$ fra race som jeg lige har sat ind på grafen, men den kommer først på om et par timer pga hem er et beta program :(
2218 games
4.0% roi
time played 116.6 hours :D no life etc.
Ser sq godt ud M8 :)
Alligevel rimelig god udholdenhed der skal til for at holde så mange timer om dagen. :)
Held og lykke den sidste tredjedel.
Mange tak champ ! :)
ja elsker hellere ikke altid livet når jeg starter op, men ja hvis man vil nogen steder må man jo gi den gas.
Så blev endnu en dag af projektet færdiggjort
dejligt solidt + for engangs skyld :p
3 plads i random 400 gtd MTT til morgen gav små 60ish$ åbner knappen han 3better fra SB jeg shover 50ish bb mest af alt for at tage ned med AKo han snapper med 66 og holder hjem, han formåede så alligevel med ca 90% af alle chips in play at tabe HU til en kæmpe fisk :D waste of chips pff
skal lige siges til mit forsvar at han havde 3bettet min knap 3 ud af 10 gange efter vi var blevet 3 handed så havde egentlig regnet med at han ville 3bet folde en hånd som 66 til et shove på 50bb, men næ nej ;)
men ellers gik det rigtig godt især 5 max rensede jeg godt af :)¨
Overall
Nej spiller 5 max , 6 max dons 10 max dons 10 max turbo og 30 max turbo, og regner med at mixe lidt MTTs ind nogen gange :)
Langemand skrev:
OK. :-)
Hvilke har du flest succes med?
højest roi pt i 5 max men det er over en forholdsvis lille sample, men ellers må jeg jo nok sige at det er 6 max double or nothing som jeg spiller flest af :)
så er denne dag også overstået, og ja hvis man ser lidt kreativt på grafen fremfor at se hvor mange penge jeg endte med at tabe så syns jeg faktisk den er ret smuk ! :)
takstuskrub :(
Dag 22 af projektet er overstået med 111 games, hvor jeg fik prøvet lidt kræfter med HU hyper også hvilket ikke gik fantastisk men så igen er vel hvad man kan forvente :)
i det mindste kom jeg op af det hul jeg selv gravede mig ned i
iskov skrev:
Jeg går ikke ud fra du når de 4000 games? :)
skulle gerne stadig være muligt men nu må vi se. kan være der må komme lidt hypers ind over :p
Halløj derude ! :)
fik lagt en smule volume ind og må nok indse at jeg ikke når de 4000 sngs, but oh well har nu stadig fået grindet mere end jeg normalt ville på en måned så det må man vel alligevel sige er rigtig positivt afterall.
overall god dag må man sige løb en del over ev, men sådan kan det jo gå ;)
Her er overall for projektet har ikke fået opdateret et par dage, da jeg har haft glemt det :s
2826 games
4.7% roi
700.72$ profit
time played 154.9 hours
$/hour 4.53$ dog uden rakeback/bonus/race vil skyde på den ligger på små 15ish $ i timen :p
26 dag af projektet overstået så er vi snart ved vejs ende :)
runner stadig decent må man sige i hvert fald i følge all in ev :s
føler nu stadig at jeg har udviklet mig som spiller sindsygt meget på disse 26 dage..
Update, mate? :)
Sick WP!
Kan da godt smide en lille update, når ikke mit volume goal, men mit profit mål er helt klart nået havde regnet med at lave små 1000-1200$ med rakeback etc,
Regner med at forsætte med samme volume næste måned stort set og så hoppe 1 niveau længere op så jeg hurtigt kan få raket igennem.. da jeg har et mål fra næste måneds start hvis alt kommer til at løbe som det gerne skulle gøre.
kan også lige smide et ss op af min roi på de forskellige niveauer.
Luckbox hvilket program er det du bruger? :-) Er det HEM ?
Tror det bliver omkring 15-17ish$ når jeg får udbetalt penge fra de 2 sidste race :)
skulle gerne blive en del højere næste måned, hvor jeg vil grinde en god del flere 11$ og 22$
men målet var egentlig bare at genopbygge en god rulle igen så jeg kunne komme i gang med 11-22$ igen.
og ja man kan jo så ligge 333$ oven i det jeg har vundet fra min signup bonus som jeg har cleared og helt klart ender med at få så det adder også en smule til $/hour :)
Looks like hm1 :-)
Solidt! :)
NSNielsen skrev:
Luckbox hvilket program er det du bruger? :-) Er det HEM ?
Yep holdem manager 1 :) har også 2eren men syns det er træls til at track ens spil kontra hem1, bla syns jeg det er nemmere at få et overskud over hvor meget man har raked om dagen etc. i hem 1 kontra 2