Jeg står og gerne vil af med min iPhone grundet iphone 4's ankomst til DK.
Jeg har været meget øm omkring den så den har ikke en eneste rids. Der blev købt beskyttelse til den ved købet. Den er købt hos Telenor og er ikke simlåst. Kvittering haves.
Der følger et silicone cover som er brugt med. Der følger også et cover med i hård plast, plus ekstra filmbeskyttelse til skærmen. Sidste ting der følger med er et splinterny headset, orginal.
Det er en iPhone 3gs 16 Gb i sort. Telefonen blev købt for 5 mdr. siden men blev ombyttet til en ny på garantien. Så den er kun 4 mdr. gammel.
Jeg lader auktionen løbe indtil lørdag 7 august kl. 14:30. Er der spørgsmål besvarer jeg dem gerne.
Jeg forebeholder mig retten til ikke at sælge
For at være latterlig ;) bliver startprisen 100,-
kom med jeres bud.
Temerario
Auktion - Iphone 3gs, startpris 100,-
Hej Temerario.
Er du sikker på den ikke er simlåst? ( smid et simkort i og se om den finder netværk).
Jeg siger det fordi jeg selv fik et chok da jeg skulle smide et andet simkort i min , telenor reklamere jo med de ikke er simlåste dog bare ikke lige med iphone.
Som der står på telenors hjemmeside:
www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/mobiltelefoner/vilkaar_og_sikkerhed/koebsvilkaar/
SIM-lås
Når du køber en telefon hos Telenor, er den ikke SIM-låst. Har du en gammel telefon fra Telenor, der er SIM-låst, kan Kundeservice hjælpe dig med at låse telefonen op. Er din telefon købt hos et andet teleselskab, skal du henvende dig der for at få den låst op. iPhone er låst, og kan kun bruges på Telenors net de første 6 mdr. Herefter kan låsen ophæves gratis. Ophævning før 6 mdr. koster 500 kr. Øvrige telefoner låses op uden beregning.
/Tonni
Det er jeg klar over :) Grunden til at den ikke er simlåst er fordi nummeret telefonen blev købt med er fra telmore. Og ved nummerportering bliver telefonen låst op, da man ellers ikke kan bruge sin telefon i de 30 dage der går
med at få nummeret flyttet. Da telefonen så blev ombyttet, blev denne telefon ligeledes låst op. Simkort fra TDC er testet og virker udemærket :)
1750
Edit: Vil selvf. se produktet og lige teste den engang over 1-2 dage for at sikre mig.
@-KD-
Jeg er selvfølgelig indforstået med at man gerne lige vil se telefonen og eventuelt vil teste den inden man køber den, men at give den ud i 1-2 dage kan jeg desværre ikke gå med til.
Temerario
Det skal lige siges, at telefonen kan købes hos f.eks 3 for 200 kr. Det løber op i 4.000 kr. (alt inkluderet, minus opkaldsafgift) inkl. abonnement i seks måneder. Så hvis man fx giver 2.000 kr. for den her telefon, og derefter har et abonnement i seks måneder der koster 300 kr. om måneden (det kan du ikke få det for, hvis du vil have fri tale, fri sms og fri data), så har du givet 3.800 kr. efter 6 måneder. Det vil sige du sparer 200 kr. ved at købe en brugt iPhone 3GS i stedet for at købe en ny.
Jeg vil bare oplyse folk om det, så de ikke fortryder købet efterfølgende. Håber ikke OP tager det ilde op. Hvis tilfældet er, at jeg tager fejl, så er folk velkommen til at rette mig.
Hm.. Man får helt lyst til at sælge sin 3Gs'er for at opgradere til iphnoe4
@Knish
Hehe, jeg arbejder skam ikke for 3. Jeg har dog selv købt min iPhone 3GS hos dem. Jeg synes bare, at det er ærgerligt, hvis man ikke tager mit tidligere indlæg med i sine overvejelser når man vælger og købe en brugt 3GSer :)
Jamen så er der jo næsten lige før at Dankersoe "vinder" auktionen. Men lader stadig auktionen køre til lørdag :)
Så er der kun 24 timer tilbage til at auktionen slutter :)
Dhany står pt. som den kommende køber! Men der er 24 timer endnu :)
Temerario
@Wombat
Jeg har et billigt abonnoment hos TDC nu. Kan jeg ikke bare smække sim fra min gamle NOKIA-telefon over i en brugt 3g'er - og fortsat nøjes med at betale et lavt månedeligt abonnoment?
Vil gerne byde 2225,- på din Iphone.. Jeg kan hente den i århus idag!