hatten91 skrev:Hej begge.
Tak for Jeres svar.
Jeg hører Jer begge sige, at 200$ er for lidt.
Hvad vil i så sige jeg skal op på i start roll for at kunne starte ud med 3,50$, hvor jeg helt sikkert regner med at blive en forholdsvis vindende spiller, da jeg som sagt slår 7$ niveauet ret ofte ?
Ja. $200 er for lidt, hvis idéen er at føre solid bankroll management.
Som de andre skriver kommer det lidt an på hvad målet, og baggrunden er. Hvis det er fordi du bare gerne vil praktisere disciplinen bankroll management, og du ikke har lyst til at spille lavere end $3.5, så ville jeg starte med minimum $700, og være forberedt på at der er en rimelig sandsynlighed for at gå broke. Fremadrettet ville jeg hele tiden have 200 buyins som minimum, og jeg ville rykke ned i stake, så snart når rullen blev presset. Og ja, det risikerer man at gøre utallige gange :-) de fleste fejler på det område, på disciplinen og tålmodigheden. Og ja, det tager en krig at bygge en rulle op fra bunden, specielt hvis man ikke multitabler og ligger en kæmpe volume for dagen.
Men som de andre skriver, hvis du har fast job, og solid økonomi, så kan du jo fint bare starte med $200, og reloade når rullen buster, og så primært have fokus på at du skal have x-buyins for at rykke op/ned. Som hobbyspiller kan man være en del mere loose, f.eks. 100 buyins.
Hvis man ikke spiller ret mange spil dagligt/månedligt, så kan 100-200 buyins holde meget længe, men også virke håbløst at spille sig op i de højere stakes, da man igen og igen kan rende hovedet ind i en mur.