BAP 100 stk Step 1 PokerStars (I alt $750)

#1| 0

Hej,

går med tanken om at spille 100 stk. Step 1 på PokerStars - "bare" for at se, hvad jeg kan få ud af det.

Mine forventninger er pt. ikke store, men der er da ingen tvivl om at jeg håber at shippe en god mængde Step 4 billetter og skyde et par af disse længere op imod nogle livetours. En drøm, men om den er realistisk ved jeg ikke rigtig. Men da jeg ikke ved noget, før jeg har prøvet, vælger jeg nu at sælge ud af min action.

Jeg laver nok projektet selvom ingen er interesserede, så dette er egentlig bare en mulighed for PN'ere med stor risikovilje, for at få en masse lir, med forhåbentlig nogle WU og SM oplevelser og hvis vi er virkelig heldige - en live tour.

Derfor tilbyder jeg at sælge 50 % af min action. De sidste 50 % har jeg naturligvis selv - deal'en vil derfor bare være ren 50/50

5 % = $37.50
10 % = $75
25 % = $187.50
50 % = $350

Nick: SurikatDK
OPR: SurikatDK

Jeg har spillet en del sngs igennem tiden - men aldrig rigtig 9-mands. Jeg føler dog stadig jeg har en edge på de første Steps.

Da jeg lige er blevet student i år og ikke starter på noget studie efter ferien, har jeg god tid til at grinde disse - jeg skal kun arbejde på skiftehold, hvorfor det kan være forskelligt hvornår jeg grinder. Startdato for dette vil nok være omkring 1. august, men er svært at sige præcist, da jeg lige skal ordentlig ind i rytmen med arbejde og fodbold. :-)

Opsummering:

I kan reservere, hvis i synes projektet lyder spændende. Send ikke endnu, bliver der kun solgt 15 % spiller jeg nok alligevel, så er du interesseret, så reserver da et par procenter.

Fortsat god ferie, drenge.

Mvh.
Steffen

Redigeret af Slclausen d. 11-07-2011 18:25
11-07-2011 17:13 #2| 0

spiller du non turbo eller turbo? eller er det et mix hele vejen op imellem non og turbo?

samt vil man også få 50% i dine FPP+ cashback? samt value tour fra siverstar som jeg forventer du bliver hvis du spiller 100 på 1 mdr.

ved ikke om det er rigtig skrevet og om du forstå hvad jeg mener?

Mvh.

David

+ dit OPR link virker ikke ;)

Og jeg har lavet et link til dine stats på Shark som du kan putte ind i op
Dine stats fra sharkscope

Redigeret af nikzz d. 11-07-2011 17:21
11-07-2011 18:27 #3| 0

Hey David.

Jeg vil hovedsageligt spille turbo, men ser jeg det vrimler med fisk på non-turbo, så er det ikke urealistisk at jeg regger til nogle af dem. :)

FPP + cashback er IKKE medregnet i dealen og er altså mine. Value tour fra Silverstar heller, da jeg ikke regner med at spille den - da jeg tit glemmer den.

13-07-2011 22:15 #4| 0

Bumper lige inden jeg rejser på ferie imorgen. :)

Det er kun et tilbud om god lir og jeg spiller nok alligevel, så afhold dig ikke fra at købe bare fordi ingen andre har gjort det endnu.

20-07-2011 20:44 #5| 0

Bump. Forventet start stadig 1. august - spiller selvom der kun bliver solgt lidt. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar