Davs PN
Ja, så blev det sgu min tur til disse fantastiske tråde.
Jeg har fået den mulighed pga fly aflysninger ovs, at blive hjemme og spiller poker juleaften, derfor vil jeg gerne spille nogen af de tours som jeg mener der bliver et solidt overlay i.
Jeg crusher på ingen måde niveauet, og tror ikke jeg er verden største tourspiller, men en aften som den 24/12 tror jeg dog at pga overlay ovs, at der er en god chance for mig, har tidligere spillet mange tours, men tiden tillader det ikke så meget i øjeblikket.
De tours jeg vil spiller er:
KL19 $109 45K GTD på stars
Samlet BI er så $109
10% = 10.90 = 5/6% af det samlede overskud
Cut::
40/60, dog ved en top6 placering 50/50 - efter stakeback obv
Stats:
Stars
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Toxictornado/poker/results/64A3064626FD426EB993B7A74BB03C1F.html?t=2
FTP
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/TiltThis13/poker/results/CF28E925A06B409C96648C435ED4BBF4.html?t=2
Edit: nedjustering i programmet!
Culkasi - 10%
TOPpar - 70% (måske 80% alt efter om Bohn kommer frem inden tourstart)
Bohn - 10%
UCPS - 10%
BAP 100% MU den 24/12 Ændret!!SOLGT
til
Jeg tror også du skal overveje som minimum en anden tilbagebetalings% (prøv evt at se den tråd 2xaces har lavet) - hvis den fx hed 75/25 ville jeg gerne købe 10%
Er det ikke i USA, at det først er dagen efter man giver gas?
Fordi der spilles da NBA f.eks den 24 december.
15 procent
Jo Noller, faktisk osse England
Men vi er 6-9 timer foran USA alt efter hvor der er, så de holder Jul lad os sige kl 8 d 25`ende , jamen så er det faktisk først kl 14 dansk tid , så der er nok US donks på og intet overlay
Tror heller ikke på det helt vilde overlay imorgen, det så vi mere under wsop faktisk.
Men et mindre overlay vil nu ikke undre mig i de lidt dyrere tours. Men min erfaring fra nogle nytår, hvor jeg netop troede at jeg ville kunne rense i deres overlay tours, siger mig også at dem der IKKE spiller disse tours, er de lidt dårligere spillere. Pro`erne skal nok være at finde foran skærmen de dage hvor de tror der kan være overlay.
/Henrik
vil godt ha 10% hvis du får det solgt
Den nupper jeg gerne 10% i så fremt det resterende bliver solgt - er hjemme indtil kl 17 cirka, så tjekker lige op på det
hop lige på msn, David
Hey,
Hvis de sidste 30% ikke bliver solgt så tager jeg dem selv!
Så bare ship :)
Så sender jeg 109.20$ for 80% i denne bap + den 22$ HU er det ikke rigtigt ?
@toppar
Jo det tror jeg, medmindre Bohn kommer på banen så for du kun 70% og jeg sender resten retur...
har sendt