Hey PN
Jeg er komplet ny herinde i staking-delen af forummet og vil prøve at smide en BAP ud for at se om der skulle være nogen interesse. Jeg er primært cashgame spiller og har de sidste 3-4 mrd spillet en del tours og fået øjnene op for valuen i disse, og jeg har da også efterhånden en del ok resultater bag mig.
De 2 tours jeg sælger BAP i er SM på stars og 750k på tilten, hvilket samlet er 431$. Der sælges med 100% Mark-up og udbydes derfor 10 anparter af 43$ hver og 1 anpart repræsenterer 5% af overskuddet efter stakeback.
Der bliver som udgangspunkt ikke spillet, hvis alle anparter ikke er solgt.
BAP, 100% MU
Beklager, ved godt min OP er sovset ind i ironi umiddelbart.
men det er altså ikke en joke - tro det eller ej.
Du finder jo alligevel ikke en BAP herinde længere, som ikke er med 100% MU. Alle herinde er jo de største rensechefer i tours.
Om det er lowrolleren der ikke har råd til at spille selv, eller fyren der mener han slår en $320 tour med 100%, gør ikke den store forskel. Alt BAP er søg stake, så det er vel ikke rigtigt værd at kommentere længere...
Kunne ikke være mere enig med Leo-fyren.
Det er fint, at folk søger stakes under dække af at kalde det BAP, men så burde reglerne ændres, så de ikke længere har følgende to sætninger med:
"BEMÆRK: Det er på INGEN måde tilladt at søge om at blive staket"
"Det er tilladt at sælge BAP, buy a piece, hvor man må sælge op til 50% af sin samlede action."
Det er en joke, og jeg har svært ved at se, hvordan BAP med 100 procent MU på nogen måde overholder stakingdelens regler.
-------
Når det er sagt, så er OP da i det mindste væsentligt bedre kvalificeret end 90 % af de spillere herinde, som søger stakes med 100 procent MU.
Perikles@
Ja, men der er jo ingen beviser for at han crusher 2 x majors.
Men statsene fejler ikke noget, og er enig med det burde forbydes det der make up skidt. Synes i starten det var okay, hvis der var belæg for at man kunne tage make up. Men nu ser vi så ofte, at man lige så godt kunne tillade søg stake.
det er lidt enten eller....... Enten skal man IKKE tillade mark-up af nogen art overhovedet!!! Eller også kan man ligeså godt fjerne de linjer som Perikles også nævner. De kommer ikke rigtig til sin ret som det kører nu. Dermed gør man det jo også lovligt at søge stakes igen, så er det jo op til PN om man ønsker dette?
Skal man sælge med 100% mark up kan jeg nu godt li den metode Viggo netop er begyndt at bruge, med at han ikke selv får noget førend man casher x antal hundred dollars. Dette beviser da i det mindste, at man vil gøre sit ypperste og ikke blot skal have en aften til at gå
@op
sorry for derail
@andre
altså, så længe der er et markede for 100 MU vil de også blive slået op - de bliver jo stort set alle sammen udsolgt. Så længe det er tilfældet kan jeg altså ikke forstå folk brokker sig sådan - det er lidt som at sige at jeg ikke synes der burde sælges lakrids fordi det er mega over-priced, også selvom alle køber det alligevel.
Hvis ikke OP kan sælge med 100% MU - men de tards der sælger med 100% MU kan. Så gir PN Staking ingen mening.
Op har nogle af de flotteste stats, jeg har set, fra en der sælger med 100% MU
Hey igen
Som sagt aldrig brugt/været inde på staking før. Jeg fik indtryk (fra en ven som frekventerer staking) af, at det kunne betale sig at oprette en sådan tråd - hell faktisk ham der har skrevet OP for mig, da jeg absolut ingen ide har om, hvordan dette foregår. Der er så ikke interesse for det, og det er sgu helt fair - synes også det lød som en rimelig nice deal.
Jeg har ikke spillet $200 tours (udover et par enkelte skud) af den simple grund, at poker er min levevej, og derfor vil have en ROR på -100 :). Min BRM er ypper stram og deraf spiller jeg kun mikro/low stakes.
Anyways, hvis der ikke viser sig anden interesse i tråden end at diskutere om hvor vidt 100% MU (eller hvad i kalder det) er fedt eller ej, så sletter jeg OP igen indenfor 30 min.
@ op
jeg kunne sagtens være interesseret, og der har været flere af disse tråde der har endte i udsolgt, og nogle af disse har da også endt i overskud....
Når jeg udvælger hvem jeg vil købe bap´s af, ser jeg gerne nogen der har startet ud med et bredt progam, med lavere buyins end der er lagt op her, for så har jeg bedre mulighed for at kigge med og vurdere om jeg evt. ser en idé i at fortsætte med at skyde penge efter personen.
tror du ville have større chance for at sælge, hvis du starter ud med et sådant program.....
Gl med det
*** EDIT***
typo rettet
Sry op.. men vil lige give min mening med her.
Jeg er helt på linje med Culkasi.. så længe der er et marked så bliver der solgt 100% mu..
Nu ved jeg ikke om det er mig leo henviser til med hensyn til lowrolleren der ikke har råd til at spille.. men anyways så har jeg solgt procenter i tours hvor jeg har + roi på det level.. folk lader jo også være med at købe hvis de ikke tror på den spiller de invisterer i...
@Prille
Jeg spiller 24 tours i aften fordelt på stars og tilten.
Har gang i 11 tours pt.
gider ikke kommentere på MU etc, men vil gerne sige at jeg er glad for og se en spiller som Keysorsoze herinde!
Velkommen til.
Hvad hedder du på stars?
@bohn
why?
Ja bare nysgerrig ...
Jeg har ikke rigtig nogen interesse i at dele mit nick med folk jeg ikke kender :) Undtagen hvis jeg, som i denne tråd, var på udkig efter stake.
Hvis det var mine stats du ville se er de her (på stars) for 2010:
Prizes
$24,499
Profit
$17,140
ROI
233%
ABI
$15
ASF
5897
ITM
121/503/24%
NB: Kun siden september jeg har taget tours seriøst...hvis der bliver sorteret i det (fra sep-nu), bliver de noget pænere :)
FTP stats er ca. de samme.