sælger 40 procent hvis de kommer hurtigt.
mrs-nurse
/Henrik
BAP - 109, kl 15.00
helt iorden dog hvis det dig der har skrevet en pm så min postkasse lukket.,
hmm havde enlig regnet med du i det mindste havde postet din bust hånd.
selv om jeg railede en smule
bumber den lige da du var meget efter mig.
ingen sidste hånd modtaget som du sagde du ville. og ingen vigtige ej
@Elmander
Så du bumper i håb om, at folk vil vende sig mod Nurse fordi han glemte at poste en hånd eller to, hvor eneste backer tilsyneladende var på railen?
@Elmander
Det beklager jeg og sender straks pengene retur. Tror jeg får problemer med lige at finde tour id (gider ihvertfald ikke at bruge tid på det for 10 dollars). Men som den "sportsmand" jeg er - sender jeg dig dobbelt stake tilbage så du ikke behøver at bruge kræfter på at spekulere mere over det. For jeg har nemlig et meget dårligt ry, med hensyn til at blive staket og håber de 20 dollars kan redde det (havde nu overvejet bare at smide en fake HH eller at beholde de 10 dollars selv, men øv - opdaget!!!).
Send venligst et nick så vi kan få denne pinlige sag ud af verden.
EDIT: Tror faktisk ikke jeg spillede nogle afgørende hænder efter at du stoppede med at raile. Og såvidt jeg husker røg jeg faktisk ud på en hånd som var ringet spillet. Men det undskylder intet - selvfølgelig skulle sidste hånd ha været med.
strange nej desværre er jeg ikke lige som jer andre på pokernet det håber folk bliver nakket ned.
dette er kun til ære for mr.nurse der har været efter mig. men da jeg ikke kan skrive pm bliver jeg nød til at poste den her.
og ja jer andre lad endelig vær og skrive ville nu bare gerne ha at vide hvad han enelig røg ud på nu når han var efter mig
"strange nej desværre er jeg ikke lige som jer andre på pokernet det håber folk bliver nakket ned."
Skal nok undlade at skrive et længere svar på ovenstående, men har ingen anelse, hvad du mener med det.
Har ikke været "efter dig" og ønsker ligeledes ikke at du bliver "nakket ned", men lader til Nurse har ordnet sagerne, så end of story og tak for generaliseringen.
min fejl hvis du ikke har været.
men dog synes jeg stadig at den hh ville ha været på sin plads men sket er sket nok umlig at finde anywayyy
@Elmander
Få nu lige lidt styr på det. Først mener du at denne tråd skulle bumpes fordi jeg havde været efter dig. Efterfølgende aner du ikke engang om jeg har været "efter" dig. Nu må du satme da få lidt styr på det. Jeg kan personligt sagtens på mine brede skuldre bære, at du rakker ned på mig grundet den mangelende afsluttende hånd (for dine 10 dollars BAP). Det beklager jeg og som jeg tilbød, betaler jeg hjertelig gerne dit indskud tilbage som dobbelt op!.
Men det pisser mig til gengæld voldsomt af, at du skriver
"dette er kun til ære for mr.nurse der har været efter mig. men da jeg ikke kan skrive pm bliver jeg nød til at poste den her."
For efterfølgende at skrive
"min fejl hvis du ikke har været."
TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK TSK
Men kom nu med det nick så jeg kan lave en transfer.
/Henrik
@Nurse
Hans nick på Stars er Truwe
Ville ikke have skrevet i denne tråd i første omgang, hvis ikke det var fordi jeg synes Elmanders hensigt med at bumpe den var helt hen i vejret.
flot at svine den mand til, der staker for flest dollars til folk herinde.
Elmander > Det der var virkelig dumt skrevet. Håber du vil overveje, hvorvidt du ikke har lyst til at editte hurtigst muligt?
@Elmander
Jeg takker endnu engang pokernet for den store hjælp i en helt speciel tid det var for mig efter min skilsmisse. Hvis du kan få glæde af at jokke på mig over det - skal det være dig vel ment. Personligt finder jeg det at skyde LANGT under bæltestedet og er kun glad for at du ikke siger det til mig face - to - face. Men selv din ondskabsfulde bemærkning, kan på ingen måde tage den glæde fra mig det var at så mange søde mennesker hjalp mig i den lortesituation jeg befandt mig i.
20 dollars er overført til dit nick på stars.
/Henrik
Jeg troede ellers det var mig de sidste par måneder som havde steket mest :D
det var ikke ondt ment eller noget eller nedladne. hovsagen er at jeg ingen dollers vil ha. også var det et forslag. men brug dem på hvad du vil.
Elmander. du har fortjent en på hoved. Fucking svans hvordan kan du leve med dig selv.. Svans
@Elmander
Din hidtil dummeste kommentar står ovenfor. Nurse vinder penge i poker og bruger dem på at stake det halve PN. Du bliver staket af folk som Nurse og røvrender dem ved at fake HH's.
Forskellen på folk herinde er forbavsende stor!
Beklager hvis du tog det personligt var ikke sådan ment. men brug dem på hvad du vil vil stadig ikke ha dine $
"Beklager hvis du tog det personligt var ikke sådan ment."
Definér begrebet "personligt" og evt. forklar din hensigt med at komme med sådan en kommentar i første omgang?
det klammeste jeg længe har hørt , ad elmander. Sådan taler man ikke til andre personer. !!!! virkelig nedladende og langt ude ? !!!
Elmander blev tabt som barn... Hvis ikke så har han selv været udsat for noget meget grimt ellers kan man ikke opføre sig sådan. Fy for satan du er en møg grim snothvalp, får sku helt ondt af dig.
Profil: Elmander (Profil er inaktiveret)
jeg hader at være skadefro, men det der er satme nice.
har meldt ham til moderator
Live +1
hvem kan lige citere det han skrev om Nurse?
ikke for at træde i det men er nysgerrig.... Hvis det ikke er ord som fortjener at komme frem igen er det fint nok
nevermind..... så lave ord skal ikke gentages!!!
din IQ må sgu da ligge et pææænt stykke under stuetemperatur Elmander
Nåede heller ikke at se det...
Men mon ikke han bare har snakket som han plejer. Han plejer ikke at være den mest saglige rent verbal..
X
Ved ikke om det fortjener at komme frem igen, men Elmander prøvede i min optik at håne Nurse i forhold til det indsamlingsprojekt, der blev lavet til ham. De eksakte ord skriver jeg ikke, da det må være op til Nurse.
Fatter stadig ikke pointen med det, da resultatet blev et helt unikt et af slagsen og viste hvor stor pris folk sætter på mandens indsats på dette forum - noget som en profil som Elmander kun kan drømme om.
Det skal ingen hemmelighed være hvad han sagde. Jeg havde tilbudt ham at give dobbelt op retur for min manglende sidste hånd (20 dollars). Han kommenterede at jeg kunne gemme dem til en ferie til næste sommer og kommenterede på den indsamling der var i foråret. Kan ikke huske det ordret og bestemt ikke mig der bedte om at få det slettet. Jeg står stadig ved, at jeg var på røven både psykisk og økonomisk efter min skilsmisse og jeg blev utroligt glad over den indsamling der fandt sted, der betød at jeg og mine børn kom på en velfortjent ferie. Skal lige skynde mig at tilføje, at det ikke var MIG der stod bag den indsamling, men noget Live tog initiativ til "bag min ryg". Og jeg gentager endnu engang at jeg altid vil være taknemmelig for det!!!!.
/Henrik
I denne alvors stund hæfter jeg mig mest ved at du, fesne nurse, proklamerer at have BREDE SKULDRE.
OMFG
Ikke for at ville træde rundt i det Nurse... Sgu glad for at du er kommet ovenpå igen.....
Nu har jeg holdt mig helt ude af debat/mudderkastning. Men har naturligvis ikke en cent nogensinde til at stake elmander. Og fint han er bannet. Nøj hvor har han vist sig som en hat af rang. Der er vel ingen som vil savne ham.
det er klasse - nurse
Lad os håbe at din moral og indstilling til staking forum kunne smitte af på andre tråde hvor der efterhånden er mere mudderkastning og verbal fornedring end pokerdiskussioner
Arg det er jo sygt, der lå en del grudge HU matcher og ventede , havde glædet mig som et lille barn , ville glæde mig meget hvis folk rev ham ( Elmander )rundt på poker bordene
men hatten af for Nurse og jeg sætter 1 flaske god drue på højkant til ham der først for Nurse til at skrive squ eller fanden
:-) ♥♥♥♥♥
IIIIIIH nurse come on... du kan jo scoreen flaske god drue :D
ps. den flaske får du(Nurse) i stedet for mig (drikker kun hvidvin)
kirsebærvin LOOOOOOOOOOOOL
Nurse vinder 1 fl drue , bliver levere til næste hillerød pokerklub`s poker aften hvor vi begge er til stede
HomeMade det var nu mig der vandt den :P men jeg vidregiver den til nurse :P