Hej
Jeg sælger 100% af min action i 10 x 3r 180 mands på Stars.
Der vil til hver sng blive brugt mellem 3 og 5 units ($9,3 - $15,3) - det vil blive til $123 ialt. Evt ekstra RB vil jeg selv smide i.
Der spilles med 100% make up, og det gør jeg udfra mine stats. Jeg har en ROI på +252% for $0-$5 46-180 spillere.
Der vil blive spillet med cake som vil kunne hentes hjem 1:1 i kommende lign. projekter.
10% = $12,3
Der kan sendes til Moffa123 på Stars.
Projektet vil gå igang mandag d. 26/7
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/statistics/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=9
pokerprolabs.com/Moffa123/pokerstars.aspx
Købere:
OnePart - 20% -modtaget
slasquer - 10% -modtaget
Edit: Backers vil få deres indskud igen, inden der deles 50/50
Edit 2: Der vil blive begyndt mandag d. 26/7 om aftenen. BAPen vil her blive lukket, og der vil blive spillet det, der er købt anparter til. Jeg vil dog i stedet for at bruge 3-5 BI, kun bruge 3 BI til hver.
BAP 180 mands d. 26/7-10 Lukket
hej.
Har ikke før deltaget i dette før, så kan godt være jeg spørg dumt men vil du ik forklare mig cake og make up?
Peter
@onePart
Se i denne tråd. Der kommer svar på begge dele :)
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=225135
@slas
Det vil kunne gøres på mindre end een uge (de fyldes ikke så forbandet hurtigt op)
Modtaget fra begge, tak.
Nogen der er frisk på resten, så vi kunne få lidt lir i weekenden :)
Kom frisk et par stykker mere, så napper jeg også selv flere % så vi kan få lidt lir...GOGO:-)
Kom så alle - Doner til Moffa :-)
Vi vil ha lir
Vi vil ha lir
VH
Morten
Ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener. Er det et spørgsmål?
Hvis du mener at $3R ikke tæller med i statestikken for $0-$5, kan du så ikke sige hvor det så tæller med?
@Moffa
Du har self. ret :-)
@anpartshavere
Hvor lang tid kan I vente :)
Jeg foreslår at vi ser tiden an til i aften, og så starter vi evt.? Jeg kunne starte med at spille de to SnGs som der foreløblig er til. Kunne det være en plan?
Det er fint med mig, men så napper jeg da lige en anpart mere, så der er til 3.
$ sendt
Jeg er frosk å¨at der bare spilles løs, men er staket så bare baseret på 3 sng's eller hvordan er det?
VH
Morten
Vi kunne jo evt sige at der nu spilles 4 stk hvor der i hver bruges $9,30 - de sidste 30 cents smider jeg så selv i.
Hvis vi kunne blive enige om det, vil jeg spille dem mandag- og tirsdag aften, er det en plan?
Status er at jeg spiller de 4 stk som foreslået i går.
Det gør jeg i aften og i morgen aften.
Hvis der ikke er solgt flere anparter inden jeg går i gang, bliver den lukket, og det er kun One og Slas der er med.
GL til os