Jeg vil spille disse to tours i aften, hvis jeg får solgt andelene.
42k - 26$ BI
Deal er: 30/70 - 50/50 ved FT. Selvfølgelig efter BI er betalt tilbage.
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Ileas/poker/results/2A87203AEA054AB0992E0FB336BA7610.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/lsildur/poker/results/E1E8B8DCA6E84ABE9BAFF00466657C1C.html?t=2
Tag venligst full tracking da jeg har holdt en længere pause fra pokeren, men føler mig meget klar på at komme tilbage med et brag i aften :-)
10 anparter: 5,2$ hver
1 anpart til anonym
2 anparter til katjing7
2 anparter til Gumple
Hvis det har interesse skal der shippes på FTP til: Ileas
BAP 42k 100% MU - Lukket
Solgt en anpart til anonym.
Sælges alle ikke, vil der blive shippet retur lige før evt. start.
Hvis der er en der kan hjælpe med en transfer fra stars til tilt, tager jeg 2 anparter.
Jeg reservere to anparter til dig Katjing7 i håbet om at en venlig sjæl kommer forbi ;)
Hvis der bliver solgt 5 andele, foreslår jeg at der spilles 42k GP, hvor jeg tidligere har lavet en 7. plads.
Meld gerne tilbage om det er ok?
Hey m8..
Ville gerne have 2 anparter.. men har ingen $$ på tilten
Kan du modtage på stars... eller skal jeg have et par poser slik med til træning ;)
Hey m8
Jeg reservere lige to anparter til dig, kan være der er en som vil være behjælpelig med at flytte rundt. :-)
Så er de modtaget, du sendte 10,2$, men jeg smider de sidste 0,2$ i fordi dit snit er højere end mit til kampe ;)
LOL TYTY... damn.. håber jeg er bedere til at regne score sammen end hvad jeg skal af med til BAP´s!!
TY for rabat ;)
Haha np mate. :-)
Er det ok med dig også hvis jeg spiller 42k, såfremt der ikke bliver solgt flere anparter?
Så røg der 1 anpart mere til anonym, 4 anparter tilbage. 45 min til deadline.
Bliver alle anparter ikke solgt, så vil de første 5 anparter gå til 42k, og de resterende sendt retur.