Hey,
Nu må det snart være tid til et FT - igår var jeg tæt på i 42K, men røg på en 13. plads :( Men jeg giver ikke op, og har strikket dette program sammen til i aften:
Kl. 19.00 $75 22.5K gtd
Kl. 20.00 $26 42K gtd
Kl. 20.30 $22R 24K gtd ($62)
Kl. 21.00 $26 33K gtd
Kl. 21.00 $55 DNG (Stars)
Kl. 22.00 $75 24K gtd
I alt: $319
Der spilles med 100% MU, så der udbydes 10 anparter á $31.90, som hver repræsenterer 5% af et eventuelt overskud. Overskud deles 50/50 efter stakeback.
Da der spilles med MU, spilles der også med cake, som kan hentes 100% hjem i fremtidige programmer.
Programmet spilles kun såfremt alle anparter sælges.
Stats:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Ortmann/poker/statistics/657C4D05BADB40E68B13F2E8C01D5E91.html?t=9
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Ortmann/poker/results/C7838D7C2C194B30BE3819B690FE4302.html?t=2
Der kan overføres på både Stars, FTP og MB. Nick på de 2 sites er Ortmann. FTP foretrækkes dog.
Hvis der er spørgsmål eller uklarheder, så spørg endelig.
Anpartshavere:
Joppe: 5 anparter
jjr1402: 2 anparter
PeteZahut: 2 anparter
Nikjaer: 1 anpart
BAP mandag (100% MU og cake) LUKKET
@Joppe
Det er noteret. Forhåbentlig har vi ryddet det kage af vejen efter i aften :)
Jeg har aldrig prøvet det her før, da jeg er rimelig ny, men er da villig til at give den et skud og have 2 anparter, sender på stars indenfor 10min.. :)
Nå ja, mit nick på stars er Dennish2709
/PeteZahut
@Blomme
det gør du så. OP har 50% af sin egen aktion, og vælger at sælge de andre 50% til dobbelt pris, fordi han mener det er så meget han slår niveauet. Det samme gør de 3 der har købt anparter.
Kan ikke sende på FTP bliver afvist hver gang, nogen der ved hvorfor?
Dette står i den mail jeg har modtaget:
"Status: AFVIST
Denne anmodning om overførsel af penge til din konto er blevet afvist, da mindstekravene til overførsel mellem to spillere ikke er opfyldt.
Som modtager skal du angive alle dine kontooplysninger, herunder dit fulde fornavn og efternavn samt postadresse.
Overførslens afsender skal opfylde følgende krav:
* Anmodningen skal være på mindst $1.
* De skal have foretaget tilstrækkeligt mange vellykkede indskud via deres betalingsprocessor.
* De skal have gennemført kontoregistreringen, herunder angivet deres fulde for- og efternavn og postadresse."
Kontrollér evnt om du har udfyldt adresse korrekt.
De personlige oplysninger er korrekte, men kan det være fordi jeg kun har indbetalt 2 gange?
Det ved jeg sq ikke... Har du mulighed for at sende på Stars eller MB i stedet?
Hej Niclas,
Tak for din henvendelse til Full Tilt Poker Support.
Desværre er din spiller-til-spiller overførsel blevet afvist, da din konto ikke har en tilstrækkelig indbetalingshistorik hos Full Tilt Poker.
Dette kan være forvirrende, når du tidligere har foretaget spiller-til-spiller overførsler. Som en tjeneste til vores spillere tillader vi overførsler op til et vist beløb, uden indblanding fra kundesupport. Da du har overskredet dette beløb, træder vores normale regler nu i kraft for din konto.
For at overføre penge fra én spiller til en anden, skal afsenderen opfylde alle fire krav herunder, mens modtageren skal opfylde det første.
1) Have fuldført kontoregistreringen (inklusivt fuldt for- og efternavn og adresse).
2) Din anmodning skal være på mindst $1.
3) 60 dage skal være gået, hvis din første vellykkede indbetaling var med ClickandBuy, ePassporte, eller Instadebit.
4) 90 dage skal være gået, hvis din første vellykkede indbetaling var med kreditkort.
Gennemse venligst disse krav. Du er velkommen til at kontakte os igen, hvis du har yderligere spørgsmål.
Med venlig hilsen,
Susanne
Full Tilt Poker Support
Så jeg kan vel ikke gøre andet end at vente?
@Nikjaer
Så du springer fra igen?
@Joppe
De er modtaget. Hvis Nikjaer finder en måde at overføre på, er der kun 2 tilbage.
Hej
Vil gerne skrives op for 1/2 anparter hvis nogen falder fra. Er desværre først hjemme fra arbejde kl 20.00 men så overfører jeg gerne på stars.
@prs3ge
Du er skrevet på ventelisten til 1 anpart, hvis Nikjaer springer fra.
@Nikjaer
Kl. 18.30 går dine anparter til de andre. OK?
Super, du kan bare lige opdatere heri, så overfører jeg når jeg er hjemme.
@Nikjaer
Det er helt ok :) Har modtaget og noteret.
@prs3ge
Du ryger desværre af listen, når nu Nikjaer tager en anpart.
@Alle
Så er der helt lukket :)