Hello ladies and gentlemen.
Jeg har lige luret plocs' tråd og synes det var en glimrende idé han er kommet på.
Dealen vil lyde på det samme og derfor c/p'er jeg lige noget af hans plan.
"Planen er simpel:
$500 til at spille så mange MTT garantees som muligt i løbet af weekenden, udfra denne BRM:
-$500 eller under må der spilles max $26 buy ins.
-$1500 må der spilles max $55
-$3500 må der spilles max $170
-$5000 må der spilles max $250
-$7500 må der spilles max $350
Vi stopper:
Mandag d. 31/1 når dobbelt op ugen er slut,
eller
Ved $10000 i overskud.
"
Cuttet vil lyde på 60/40 i backers favør med mindre vi laver et samlet overskud på +$5.000, hvor dealen så lyder 50/50. Dette er obv. efter stakeback.
Forskellen fra ploc's og min plan er, at alle tours vil blive spillet lørdag + søndag, og i de fleste vil jeg yderligere benytte mig af deres nye smarte "multi-entry", hvilket vil både øge volumen + udligne variansen en smule.. Dog vil der ikke blive benyttet mere end 3 skud pr. tourney.
1 anpart koster $50 og giver 6% af samlede overskud efter stakeback, med mindre vi rammer vores mål på over $5.000, hvor værdien vil være 5% pr. anpart.
Tidligere BAP's:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=233989
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=234216
+ En reg. bap i CC, hvor der blev shippet en 6. plads, hvor ViggoW havde 50%.. - Kan ikke lige finde tråden.
Stats:
www.officialpokerrankings.com/partypoker/MadsMP/poker/results/0759CB05C4514C0FBFF189C0B51734A7.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/IBluff2Much_/poker/results/D58377BA2BD04931942DA1DF85BABCE0.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/zE+hustlah-/poker/results/5AD55477C42046E0B2FE2E4D64E1FC39.html?t=2
Nick på ftp: ze hustlah-
Skriv hvis der er nogen spørgsmål.
Backers:
Prille 2anparter - modtaget.
Sauron92 1anpart - modtaget.
callea 1anpart - modtaget.
Anonym 2anparter - modtaget.
Anonym 1anpart - modtaget.
DoubleAcesDK - 3anparter - modtaget
BAP med 100% MU @ FTP - Dbl gtd prizes UDSOLGT!
Lækkert program Mads, har dog ingen penge, men hvis jeg vinder noget stort i dag, vil jeg gerne have 1 anpart. Held og lykke.
jeg napper en andel, skal der sendes med det samme el. først ved udsolgt ?
btw.... hvis det er muligt at shippe for en andel til via stars napper jeg en til
yeah, jeg napper 2 ialt så...., kigger ind igen i aften..... send evt en pm når der skal sendes
1 anpart - på stars når der kan sendes..
SÅ HAR DU BARE AT LØBE OVER EV! ;)
så er der sendt fra mig.....
50 på stars fra Glamsdalen
50 på tilt fra Prille
make us all millions.....
Vil godt nappe de sidste anparter hvis det er ok jeg først sender torsdag?
Ja skal nok sende på tilten er det 3 anparter der er tilbage btw?
Jaja obv. det er da ligemeget hvornår de blir spillet.
Er helt fint for mig, har btw shippet på fulltilt fra DoubleAcesDK
Rail tråd oprettet.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=238195