BAP PLO100 500$ BR Builder Projekt

#1| 0

Hej :)

Jeg har tænkt mig at prøve et projekt som vil løbe over min sommerferie, jeg er en vindene PLO20 samt 50 spiller uden nogen tvivl. Samt jeg skulle mene at have evnerne til PLO100 - 200. Evt kig efter analyser jeg har lavet i diverse NL / PLO tråde, så kan man få et indblik i mine evner nogenlunde. Alle spørgsmål er velkommen, jeg har endnu ikke haft brugt HEM / PT rigtigt.

Jeg ønsker at starte det her projekt som en Bankroll builder ide, jeg vil køre det med at jeg køber 50% dvs har 250$ ud af de 500$. Jeg køber konsekvens kun ind for 50$ ved et PLO100 HU Bord, da jeg syntes at hvis man sætter sig med halvt Bi tror diverse regs man støder på. Simpelthen at man er en mega donk, og mener at dette kan give et pænt afkast.

Selve projektet bliver stillet op som følgene

PLO100 HU på Ipoker
10 ''Bi'' Da det er 50bb Bi jeg laver
Varighed til den 15 august
Bliver rent grind på PLO100 HU så ikke noget ''limit rush'' projekt, er simpelthen et projekt for at jeg kan bygge en rulle op.
Når tiden er gået, så fordeles alt jo selvføligt efter antal købte %'er.

Mit nick vil blive sendt i PM til dem som vælger at købe %'er, jeg ønsker ikke at offentlig gøre det. Her i selve tråden, eller som sådan 'offentligt' fortrækker at holde det for mig selv. Samt til dem som køber %'er, så de altid kan raile mig.

Alle der køber %'er i mig, vil få muligheden for at jeg smider en sms efter hverdag med +/- så de hele tiden kan følge deres 'lir' $ :)

Alt information om mig som person i ønsker, er jo selvføligt også noget der vil blive givet til jer.

Jeg vil opdatere en tråd dagligt, med +/- for session samt hænder.

Jeg har ikke rigtigt selv formuer at smide efter projektet, derfor jeg vil sælge 250$ - 50% i projektet. 25$ + kan købes i det, men ikke mindre. Samme person kan sagtens købe alle 250$ hvis dette ønskes.

(grunden til at jeg sælger %'er er at jeg ikke ønsker at skulle ud og spille med en stor del af rullen, da variansen kan risikere at være imod mig. Så vælger kun at smide en mindre del af min rulle efter det, og så i håb om at nogen ønsker at købe lidt lir $. Eller man kan også sige ønsker at investere deres penge :) )

Tråden vil løbe i 1 uge, hvis jeg ikke inden for det kan nå at få solgt 50% falder projektet til jorden.

Alle spørgsmål er velkommen :)

Undskyld hvis det er rodet formuleret, eller rodet stillet op. Folk der kunne tænke sig at købe %'er, kan bare PM'e så kan i få svar på alle spørgsmål i skulle have.

Mvh. Jimmi / Incrazy

14-06-2009 11:12 #2| 0

Er helt enig i din 50BB buyin strat. Jeg synes dog at 10x½buyin er lidt lavt sat i forhold til PLO.. Variansens kan sagtens gøre at hele din rulle er væk efter en uge..
Bare mine 2 cents

14-06-2009 12:04 #3| 0

Tja jeg kan nok godt selv skrabe 500$ sammen, men så skal jeg ud og finde folk der vil købe op til 500$. Tvivler jeg desværre stærkt på at jeg kan, derfor jeg valgte at lave den til 500$ roll.

Men nu må vi se hvor mange der kunne have lyst :)

Problemet for mig, hvis jeg skal smide over 250$. Er hvis det skulle risikere at gå galt, så har jeg ikke rigtigt så meget at grinde PLO20 med som jeg gør nu.

14-06-2009 21:17 #4| 0

Bumper den engang :)

14-06-2009 21:54 #5| 0

ville der ikke være mere value i at spille plo50 med 250$ fremfor plo100 med 500$

anyway, spændende projekt, kunne være sjovt med mere cashgames staking herinde.

14-06-2009 22:04 #6| 0

Tja er self også en mulighed at samle 500$ til PLO50 HU, og så lave 50bb Bi. :)

Men håber nogen kunne have lyst, evt skriv hvis nogen kunne have mere lyst hvis det blev ændret til 500$ til PLO50 HU - 50bb Bi, så der er 20 ''Bi's'' ? så kunne det klart overvejes hvis der kan findes backers til dette.

Men i dit spørgsmål, begge veje ville jeg jo have 10 Bi med 50bb ?

Og muligt at 250$ til PLO50 ville være bedre da jeg så ikke selv skal af med så meget af rullen, men man kunne også lave det til 500$ til PLO50.

Hvis nogen skulle have lyst til at backe, så er i velkommen til at skrive hvad i fortrækker. 20 50bb Bi's til PLO50 eller 10 til PLO100. Så kan jeg jo se hvis der kan samles backers til PLO50 bliver det sådan :) men håber stadig på backers til det andet.

Jeg vil poste analyser i samtlige omaha hænder der kommer ind i løbet af ugen, så kan folk læse dem for at få en lille ide om mit spil

For at skrive lidt om min egen 'poker karrier'

Spillede engang meget poker i Silkeborg, da jeg boede der ovre. Men er siden hen flyttet til sjælland, da jeg kom her over kom jeg hurtigt igang med at spille i ordrup. Det gik også stærkt med at vinde en masse, men pga jeg til sidst mente at jeg var alt alt for god til dem. Så gik det galt jeg var uopmærksom osv, så er også grunden til at jeg må igang fra bunden. Det her ville være en mulighed for mig til at komme tilbage på et limit hvor jeg høre til :)

Vil være mulighed for når projektet slutter, at backers kan få lov at beholde deres %'er i mig hvis overskudet er så stort. At de mener der er value i at lade mig grinde videre

14-06-2009 22:08 #7| 0

hvor mange borde spiller du, hvor mange hænder om ugen/måneden, har du winrates fra plo20-plo50 eller noget?

14-06-2009 22:32 #8| 0

Spiller 2 HU borde, og 4 SH borde. Spiller for det meste imellem 2-5 timer om dagen, veksler meget. Men er vidst snittet :)

Jeg har desværre ikke nogle samples som kan bruges, fik dummet mig da jeg skulle starte op med HEM. Kom til at få slettet alle mine HH's så er lige pt igang med at få en ny sample. Bliver dog ikke spillet mere end 50-60 hænder i timen på Ipokers PLO20 borde, så tager ekstremt lang tid at få en brugbar sample på en 50-60k hænder. Fik først startet HEM ordentligt op her for 4 dage siden med PLO, så har kun en sample for NL10 på 50k + hænder :) PLO er jeg kun på 3k hænder ca pt desværre :(

Så ved godt det er svært at finde backers, når jeg ikke ligger inde med nogle stats. Men har set at værre end dette er lykkedes :) så man kan jo håbe, jeg kan kun igen henvise til alle analyser jeg har lavet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar