2 dags event med 20 min levels
jeg tager selv 50% dvs der er for 160$ shares
minimum er 2,5% = 8$ max er 10% = 32$
Listen bliver opdateret efterhånden som folk shipper, Nick på stars er Live21
Køber selv resterende procenter. så den bliver spillet ligegyldigt om der bliver solgt 50% eller ej.
quark (riverhunt) 5%
Fumle20 (fumle20) 5%
otten1 (otten1) 2,5%
Dalcow (Diff007) 10%
Repsak (mrrepsak) 5%
Bekmand (Bekmand) 10%
Mjhp (mjhp1) 2.5%
mrnurse (mrs-nurse) 5%
wann (Mrwann) 5%
BAP scoop 320$ 1,5M$ G (udsolgt)
måske det skal laves om ? hvis det er mere overskueligt med fordelingen ud af de 100% men så er der bare shares til 2,5% istedet.
Han går vist bare efter at de 160 er 100%.
tror jeg er træt, ja, det er lavet om, andel er nu ud af de 100%
der er solgt 25% so far, opdatere ikke mere i nat, går efter hvem der først melder sig klar i denne tråd, hold selv styr på procenter, vil ik til at skulle sende tilbage, hvis nogen overfører efter der er udsolgt (det jinxer for sygt : O)
Jeg køber gerne 10 procent :) det kan du godt lige nå at opdatere inden du går i seng, så sender jeg 32 dollars nu... er det ok ?
yep, og tager lige 10% ekstra fra puljen, udsolgt nu
32 dollars sendt, til live21 :) btw: silkeborg.. jeg er meget tæt på, i kjellerup :)
bor godtnok mest i vejle, men er i silkeborg 2-3 gange om måneden, når kæresten tillader det :O) har spillet mod mange fra kjellerup der kommer i SPK
heh :) det er der i tjener jeres penge ? fra Kjellerup bønderne... men GL i aften i den tour, jeg railer self. på livet løs :)
wann, har lovet lidt procenter væk, men hvis nogen falder fra er du først på listen.
Amen comeon, hvem tjecker staking kl. 2 om natten :(
Logget på brormands, hilsen Kentkay.
mjhp, ja det gik sgu hurtigt, samlet er der 17.50% der ikke er 100% afsat, men nogen jeg har holdt til side, til folk herindefra jeg har på msn og som tidligere har forespurgt.
jeg vil tro der kommer mellem 5% og 12.50% til salg i løbet af dagen.
steenL, det er klart et problem at der ikke er nok procenter at sælge, overvejer at spørge om dispensation fra hermod til 1050$ Main event hvor jeg selv/en anden spiller, har 20-25% og sælger resten.
Det er imo størst lir når der er flere end 3-4 stks der har procenter
Hvis man nu vender den om, så en staker foreslår en spiller til en given tour, og sætter en % af han selv vil købe, er det vel teknisk set ikke at bryde reglerne..........
steenl, korrekt, men tror det er bedre at gå igennem hermod, da han har sagt han vil slå hårdt ned på misbrug af bap muligheden :O) og grænsen for hvad der præcist er tilladt er stadig lidt grå imo.
de sidste 5% har wann førsteret på, hvis han ikke har samlet dem op inden klokken tre ryger de ud til steenl eller kenkay
hvis mrrepsak ikke kommer sig oven på byturen i går, i tide til at melde sig klar, tager jeg selv hans andel :O)
wann, de 5% er de sidste, har afsat 5% til repsak, der dog ik har meldt klar endnu, grundet han med stor sandsynlighed ligger i en rendesten, sovende i ske med sovssovs :O)
jeg laver dog nok en lignende bap for Main event 1050$
Er der nogen som kan sige hvor lang tid der spilles på førstedagen?
Dårligt stars ikke har live support..
Mener det er 12 timer joonz
Hey Live.
Fatter ikke helt, er alle andel taget eller hur? Ellers er jeg på...
moffa, ja der er fuldt booket, de var væk en time efter jeg smed den op i nat, men mon ik der er chance for der kommer en enkelt eller to mere til samme event senere i dag.
Er måske klar senere skal lige vinde lidt op så jeg klar på 2 dages skrub og en Mtt sejr:-)