Samme princip som Live.
min 2.5% af gangen =8$
moffa - 5% MODTAGER
Live21 - 5% BYTTET
Sayallin - 20% MODTAGET
SteenL - 5% MODTAGET
Bekmand - 10% MODTAGET
Lillie - 5% MODTAGET
Nick MrRepsak
Modtaget fra alle GL til os!
BAP scoop 320$ 1,5M$ G - UDSOLT
bytte købmand, tager os 5% i dig
bare et råd, men ville være fint hvis du smed opr link når du lavede disse, samme til alle andre....ved godt du hovedsageligt gør det for folk som kender dig...men stadig
cool m8 så gider jeg ikke til at sende til dig;-)
Yeah plejer dog at kunne afsætte mine %'er rimelig hurtigt men for god ordensskyld:
officialpokerrankings.com/pokerstars/MrRepsak/poker/results/3E6FFD4973B048ABBFA3F35AF54811DA.html?t=2
+ gået dybt på ladbrokes i 350 flere gange, partypoker sunday, Unibets søndags tours med mere.
samt spiller milllion og WU mange gagne 40 plads som bedst desværre. Kan værre det er denne gang vi vinder flips i endgame:-)
Du på sayallin
Super SteenL du er også på
5% tilbage
det super bare gerne lige send inden 21.30 så kan jeg altid finde nogle andre hvis nogle skulle springe fra;-)
Lille du har de sidste 5%. Opdatere lige kl 21.30 om alle har betalt ellers er MrNoller først på ventelisten
Lille du har de sidste 5%. Opdatere lige kl 21.30 om alle har betalt ellers er MrNoller først på ventelisten
@rep
rep har du ikke modtaget, regner med det var dig som havde rette til Valby:-)
Modtaget fra jeg begge:-)
Yeah lige fået det rettet til... Trods alt et halvt år siden jeg forlod Aalborg..
Status får lorte kort... Har dog et ultra passivt bord hvilket er ren guf..
17k 2nd break
Stack: largest 77132, smallest 98, average 14092
Your current position is 1267 out of 4452
bust se denne tråd for HH
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=181945
Kun posted nogle stykker.
Bliver nødt til at smide KK på et tidspunkt osv. osv.. ØVØVØVØVØV