Denne BAP er med 100% make up, samt 100% cake som man kan forsøge at hente hjem i fremtidige projekter. Alt hvad jeg kommer til at spille det næste lange stykke tid på stars vil være BAP/stake så der kommer til at være fin mulighed for at vinde cake tilbage.
100% stakeback. (Hvilket vil sige at investorer får det fulde investerings beløb retur inden vi splitter. Laver vi kun $260 tjener jeg altså intet.)
Nogle resultater:
82 plads i WU
8x i Bossen søndags tour
9 plads $22 1R1A
3 plads $22 1R1A
4 $22 20,000 grt
5 plads i $8 rebuy
3 plads i $8 rebuy
programmet lyder således
$22 19:00
$3 rebuy 20:15 (5 unit=$15.30)
$22 1R1A 20:15 ($62)
DNG sunday special 21:00
$11 rebuy 22:00 (5 units $51)
$55 23:00
10 anparter á 5% sælges.
Der er mulighed for at købe halve anparter
1 anpart=$26,03
Andy 3 anparter $78,09 - modtaget
Anonym 4 anparter 104,12 Modtaget
Drnoe 3 anparter $78,09 (MrNurse har lagt ud)
officialpokerrankings.com/pokerstars/kaaex/poker/statistics/1B325247EA504EDA98145EEA1A1DBC51.html?t=9
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Kaaex/poker/statistics/7A9BC46CDEAD4B3C9EC57E49A1B7E8AF.html?t=9
Mvh Kaaex
BAP søndag aften 100% make up Udsolgt
Har lavet om i OP, og rykket programmet til næste søndag, da det var lige optimistisk nok først at lave tråden en 1 time før tour start!
Kom frisk ;)
ville gerne have haft men er desværre broke... men er sikker på du nok skal lave et dint resultat eller flere ;) så gl m8... :)
tak noller, synes også selv det er et fint program jeg har fået mixed sammen!
Kunne godt tænke mig at hører hvorfor der ikke er mere interesse for - er det pga make uppen, eller er det fordi den er for dyr/Warm up?
Eller er det af den simple grund folk ikk mener jeg slår niveauet
Jeg kunne godt være interesseret selvom at det er mange penge for bare en halv anpart, men kan du ikke forklare mig hvad makeup er?
i Normale Bap betaler OP/mig selv 50% og derfor ville 10% koste 42,xx - med 100% make up betaler i 100% buy in pg får kun 5% for de 42,xx i forhold til en almindelig BAP - dog tjener jeg først noget efter buy in er tjent ind igen!
Okay, men jeg er totalt udvidende på det her område og derfor spørger jeg lidt, men i følge OPR har du fine resultater så hvorfor sælger du så meget af dig?
Lir - formindske variansen - og da jeg ikke har BRM til at spille tours, da jeg har det med at donke min rulle væk på PLO
Bump?
Copy paster lige mit indlæg fra igår .
Kunne godt tænke mig at hører hvorfor der ikke er mere interesse for - er det pga make uppen, eller er det fordi den er for dyr/Warm up?
Eller er det af den simple grund folk ikk mener jeg slår niveauet
WU er droppet og istedet harjeg smidt en $55 tour ind 23:00 - 1 stk anpart koster derfor nu 26,03.
Pga 100% makeup jeg ikke køber, havde du smidt 50% selv havde jeg helt sikkert købt:) men det ved du jo;)
Jeg havde også købt %'er hvis ikke det var for de 100% MU.
Ja make up er ikke så interessant for de fleste der plejer at købe kan jeg hører - heldigvis er der udsolgt nu ! :)
En der har kontakt med DrNoe som er på ferie?
Det er noteret - er dog rimelig sikker på at Drnoe napper den, men lyder jo til at han ikk kan komme på PN så håber at han kommer på msn en gang idag/ imorgen