Hey,
Efter et par BAPs, hvor jeg har været tæt på FTs flere gange, udbyder jeg nu en ny, som spilles søndag på FTP. Jeg har sat dette program sammen:
Kl. 18.00 $26 19.5K gtd
Kl. 19.00 $75 SH 22.5K gtd
Kl. 20.00 $26 42K gtd
Kl. 21.00 $26 KO 33K gtd
Kl. 21.30 $55 25K gtd
Kl. 00.00 $26 32K gtd
I alt: $234
Der spilles denne gang med 100% MU, og der udbydes derfor 10 anparter á $23.40, som hver repræsenterer 5% af et eventuelt overskud. Der er naturligvis stakeback før overskuddet deles 50/50 imellem anpartshavere og jeg.
Da der er 100% MU, spilles der også med cake, som kan hentes hjem i fremtidige programmer.
Programmet spilles kun, hvis alle anparter sælges.
Stats:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Ortmann/poker/statistics/657C4D05BADB40E68B13F2E8C01D5E91.html?t=9
BI: $20-$40 Gevinster: $5,733 Profit: $1,318 ROI: 30%
BI: $40-$60 Gevinster: $23,742 Profit: $11,559 ROI: 95%
Nick på FTP er Ortmann. Der kan overføres dér eller på MB. PM for info.
Hvis der er spørgsmål eller uklarheder, så spørg endelig.
Anpartshavere:
OnePart: 2 anparter
jjr1402: 5 anparter
ploc: 2 anparter
Mags: 1 anpart
BAP søndag FTP (100% MU og cake)Lukket
Hvad er dit nick på FTP? (Ved godt du er en skrubabe på stars :))
Jamen da mit bekendtskab med din BAPs har givet plus, så kan jeg da ikke andet end at nappe 2 anparter.
GL
$ sendt
@OnePart
Tak for tilliden.
Kan se at der er $$ på vej. Til gengæld har du kun bedt om at få $26.80 sendt ifølge den mail jeg har fået. Det er $20 for lidt til 2 anparter :)
Sorry det er vist bare en lang arbejdsdag der har sat hjernen i stå:-)
resten sendt
@OnePart
Ty. Har modtaget det hele nu :)
Så er der 8 anparter tilbage.
Er lige ude af døren den næste times tid. Håber at vende tilbage til udsolgt :)
Dropper nok programmet her til aften (lørdag) grundet manglende interesse.
@OnePart og jjr1402
Jeg kan sagtens prøve at få solgt de resterende procenter til i morgen (søndag), og så spille programmet dér, eller jeg kan sende retur. Hvad foretrækker I?
for min skyld må du gerne prøve idag ;-)
jeg vil måske gerne have et par anparter mere hvis det skulle være nødvendigt.
Skulle det være muligt at overføre på stars, er jeg også interesseret i en anpart.
@tojen2
Skal lige se om jeg kan få byttet rundt. Hvis der er nogle, som kan hjælpe med at bytte, må I meget gerne melde op her i tråden.
@Alle
5 anparter tilbage til programmet til i aften (søndag).
@Mags og tojen2
Jeg tør ikke love at jeg kan få byttet, desværre. Andy^2 kan muligvis hjælpe, men han er ude af døren de næste par timer.
Kan I evnt selv prøve at få byttet? Jeg skriver Jer på en venteliste, og eventuelle købere, som kan overføre på FTP eller MB har forkøbsret. OK?
Så er der 3 kvarter til start. Lad os lige få afsat de sidste 3 anparter :)
jjr1402 har over PM taget de sidste 3 anparter, så han nu har 5 i alt.
Tråden er dermed lukket.