Jeg signer up på en ny side nu her, og sælger i den forbindelse min action.
Der vil være 50% rb samt en $600 bonus, der svarer til cirka 30%. Derudover kan der være en smule ekstra value fra ipoker i ny og næ, men dette er ikke sikkert.
Der vil blive spillet $11 og $22 SuperTurbo SnG.
Startrullen lyder på $1.000 på grund af den ekstra action på $11, vil det svare til godt og vel 75BI. Det er på den aggressive side, men jeg mener, at der er fin mulighed for at holde rullen højt hele tiden, på grund af den løbende bonus.
Skulle rullen falde alt for langt ned, vil der udelukkende blive spillet $11. Der vil aldrig blive spillet lavere.
Der sælges 10 anparter af $100 hver anpart giver 5% af overskuddet. Der spilles med stakeback og cake.
Projektet går først i gang, når der er solgt minimum 8 anparter og stopper først igen, når hele bonussen på $600 er spillet fri (max 3 måneder, men sikkert en del mindre).
Jeg har spillet SuperTurbo fast i lang tid efterhånden, og har spillet mig op fra $5.50 til $22.
STATS:
$5.50 2.895 games med roi på -3%
$11 2.743 games med roi på -4%
$22 221 games med roi på -9%
Som det fremgår, har jeg ikke helt fået fat på $22 endnu. Jeg giver naturligvis varians skylden, men jeg arbejder konstant på at finde nye måder at udnytte de regs der spiller.
Det har blandt andet også vist sig ved, at min EV-justerede kurve, viser et resultat på -1.7% for denne måned.
Jeg forventer og håber på, at jeg vil kunne holde -2.5% i $11 og -3.7% i $22.
OBS
Bappere er indforstået med, at der vil blive spillet de samme spil på min Betfred account, da jeg har et VIP level jeg skal fastholde.
Hvis der mangler noget, er i velkomne til at spørge...
ANPARTER:
Stonien - 1 anpart
BAP SuperTurbo grind (100%MU) - SPILLER DET SELV
skal det forståes at du vil spille på bedfred udenfor dealen også?? bare lige hvordan den obs skal forståes
Min Betfred er i dollars, så det er vist ikke muligt. Men glemte naturligevis at oplyse, hvilke steder der kan modtages.
Jeg modtager helst på Neteller, sekundært via bank men jeg kan også modtage via Stars nick Leopatra87
@champ
Dealen vil foregå på paddypowerpoker, men sideløbende vil jeg også spille de præcis samme spil på Betfred. Og det er noget jeg spiller for mig selv.
Det vil kun blive spillet, indtil jeg har någet nok points, til at bibeholde mit VIP level.
Lige et spørgsmål.
Med en roi på -5% hvad forventer du så at lave i profit efter rb, bonus osv. om måneden?
lol
over halte krikker
Så kom posten lige med lidt bemærkninger og jeg vil da følge trop. Fik du slået de proer ud i Turbo takedown før du bustede efter 11 min? Pfft....halt krikke.
@Sebbe
Hæng mig ikke lige alt for meget op på, om mine udregninger er korrekte, men here goes:
Jeg betaler 10% i rake og af dem får jeg 8% tilbage.
Hvis jeg så spiller til -5%, vil jeg tjene 3% pr. spil.
Hvis vi så antager, at jeg spiller lige mange $11 og $22, vil jeg tjene ca. $0.50 pr spil.
Jeg vil skulle spille 1200 spil for at spille bonus fri, hvilket vlle give et resultat på +$600.
Og det er så vel at mærke hvis jeg spiller til -5%, hvilket er lavere end jeg forventer...
hvis min busthånd havde været så ringe
spillet var der nok en af jer drenge
der havde postet den
Mener der er en måde så hvis du har dollars og den anden har DKK. Så kan man sagtens få dem til at flytte dem. Spørg live-supporten. Det var ihvertfald muligt på Victor Chandler da de var på Ipoker netværket
1200 x 22$ SNG
Her raker du for 2400$
1200 spil giver 1200 rakeback. samt bonus på 600$ = 1800$
1200 x 22$ = 26400$ der spilles igennem med ROI på -5% resultat = 25080$ + rakeback/bonus giver det overskud på 480$
et andet regnestykke. 600 spil 11$ og 600 spil 22$
her raker du for 1800$ hvor der kommer 900$ retur + bonus = 1500$
600 x 11$ + 600 x 22$ = 6600 + 13200 = 19800 der spilles igennem med ROI på -5& resultat = 18810 + rakeback/bonus giver det overskud på 510$
Måden du sætter dit regnestykke op forvirrer mig en del og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det ville se ud hvis vi fik et geni på banen, og jeg er sikker på der er mange måder at regne det ud på, bl.a. er jeg ikke sikker på om ROI udregnes ud fra BI med rake eller BI uden rake (jeg har regnet ud fra 11/22$, altså med rake) Regnes det ud uden rake kommer resultatet jo til at se helt anderledes ud.
Hvis du mener du kommer til at tjene 3% pr spil vil det give overskud på 594$.
Hvis du vil regne bonus ud i procenter ender du på 33,333333% og ikke 30% dog bryder jeg mig ikke om at regne det ud i procenter da det igen vil give et misvisende billede.
Men igen, der er mange måder at regne det ud på, og jeg kunne sagtens stille et par alternative måder op hvis det ikke var fordi fruen ville have mig til at deltage i en omgang rengøring.
gl med salget.
Syntes dog det lyder vildt at der kun skal rakes for 1800$ for at spille en 600$ bonus fri? (kan være std, er ikke så meget inde i bonus rytteri)
Iøvrigt kunne det måske være en ide at snakke med supporten/VIP manageren inden du starter og høre om det er muligt at booste dig et par VIP lvl´s så bonussen hurtigere spilles fri, med den volume du smider burde det være muligt. (blev boostet 3 VIP lvl´s hos Betfred da jeg snakkede med vip manageren om den volume jeg ville smide)
Kan også se der er div. races hos paddypowerpoker samt vip freerolls samt vip points kan veksles til cash/tokens, så der er også en del extra value hvis man benytter sig af dem.
At spille en bonus igennem 3 gange, er ganske standard.
Jeg har sat en mand til at undersøge, hvad jeg kan få af ekstra value. Mange af de promos de har, vedrører nemlig ikke mig på noget måde. Enten har de intet med SnG at gøre, eller også er de umulige at gennemskue.
VIP freeroll kan jeg ikke garantere bliver spillet. Men hvis det passer med, at de kører mens jeg grinder, bliver det naturligvis smidt med.
Upgrade i VIP levels giver ikke noget i forbindelse med fritspilning af bonus. Det eneste man får ud af det, er marginale cash bonusser, som svarer til ca. 5%...
Hvad angår player points, har jeg endnu ikke fundet ud af, hvad der giver bedst at gøre med dem. En mulighed kunne være at veksle dem til DoN tokens, så folk kan få deres penge tilbage tidligere, og resten af bonus kan spilles fri således.
En anden mulighed kunne være, at veksle dem til cash. Det giver ca. 10%.
Der er sikkert også en 3. mulighed. Min mand kigger på sagen.
Spiller selv på grund af manglende interesse...