Sælger 50% i denne tour. Spiller kun hvis det hele bliver solgt.
10%= 5.5$
Nick: Zeus_6892
officialpokerrankings.com/pokerstars/Zeus_6892/poker/results/5CDC66D6F3794F179D63CD38B4C7996B.html?t=2
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
Ved mine stats ikke så er gode, men har gode resultater på dette level.
BAP The bigger 200k
sry..... troede det var Sunday storm..... GL....
Ingen der vil have lir? Kan mærke kortene er med mig idag, og jeg har også toldmodigheden til at gå langt :)
Iraise, hvorfor laver du ikke BAPS på lidt lavere niveau?? seriøst ifølge OPR breaker du even fra 0-5$ og taber i resten? Så tror jeg sgu det blir lidt svært at sælge BAP i en 55$ tour. Synes også næsten altid at dine BAPS blir lukket grundet manglende interesse!
ikke for at være en idiot, at jeg kommenterede det:)
GL skal lyde herfra!
Jeg er i + på 55$ niveauet..
ja over 9 tours, du er i minus ROI i resten, det gir ligesom sig selv at hvis du ikke slår de andre niveuer slår du heller 55$ niveuet..
Den primære grund til at jeg laver BAP til de her tours, er at jeg spiller de andre for mine egne penge,.
9 tours siger intet jo, men tilgengæld er det sku godt nok at IRaiseYou selv betaler 50%.
Så skulle vi flame folk som laver BAP Mu, som ingen gang er i nærheden af at være vindende ;)
Det kan du ha ret i Noller... men det er sker jo næsten aldrig at han får udsolgt, så derfor jeg spurgte!