Så vidt jeg kan se så skal den her BAP ligges i det her afsnit, da der ikke tages overpris.
Har skrevet til Fryden, så hvis han er uenig er han mere end velkommen til at flytte den.
Til sagen.
Efter en netop vel overstået BAP med ovennævnte tournys : www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=241379
har jeg tænkt mig at køre en ny runde.
Men da variansen i dem er semi-høj, og jeg hader at afslutte BAP´s uden overskud, så vil den her komme til at omfatte et lidt større antal.
Derfor: 50*4.4 $ 180 mands SNG på Stars.
Rail vil blive ført som i den tidligere BAP ( se link )
Tournys til denne vil KUN blive spillet på dage hvor jeg har tiden ( de tager jo snildt 4 timer når man går dybt ) og det vil sige fredag+lørdag+søndag aftenener. ( Andre dage er det muligt jeg spiller andre ting på Stars, men det er så IKKE til denne BAP )
De vil blive kørt i runder af 10 stk af gangen.
Stats : www.sharkscope.com/?username=FishMcgee&network=pokerstars&searchtype=SNGO
Det her er en alm BAP og man får den %-del man betaler for.
Total : 50 * 4.4 $ = 220 $
10 % 22 $
osv
Sendes til Fishmcgee på Stars.
Starter formentlig iaften hvis der er solgt.
Anparter:
Mig selv : 30 % ( Køber nok selv op hvis de ikke bliver solgt )
nikolajasm : 25 %
Windfeld : 45 %
P.S. : Fryden er som sagt underrettet så han kan tage stilling til placeringen, så ingen grund til at fylde tråden med irrelevante kommentarer. Mener dog den ligger korrekt.
BAP til 4.4 $ 180 mands SNG..Solgt
13-03-2011 10:46
#1|
0
13-03-2011 10:53
#2|
0
Tager 25%. Hvis du ikke har sendt $ endnu kan du ikke modregne det fra mit cut ?
13-03-2011 10:55
#3|
0
Kan se du har overført så shipper for 25% nu fra nikolajasm
gl med det :)
13-03-2011 11:19
#6|
0
Hey, jeg har flyttet den til MU, da reglerne for alm. BAP siger man selv skal have minimum 50%.
Så denne kan vel betragtes som en MU med et bestemt cut. Der er imo ingen grund til at ændre ordlyden. GL :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!