BAP Tors.16/12 100% MU
Deal 50-50 efter BI
MTT
22$ 20K GTD KL. 18
5,5$ 20k GTD KL.19
22$ 12,5K GTD KL. 19
11$ 40K GTD KL. 20
55$ 90K GTD KL. 21
11$ 20K GTD KL. 21.30
11$R 75K GTD KL. 22 5 unit
I alt 181$
10% 18$
20% 36$
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/fedorov71/poker/results/1961A9DE9A1B4445B8989B2985D8D590.html?t=2
Hvis i har nogle forslag ideer til nogle tours, er i velkommen til at komme med dem, er klar på nogle forslag!
30% Viggow
30% coinflip
30% TiltThis
10% The_Animal84
Okay, ikke den store interesse i dag :(
Bohn@
Evt. mix de der 10 x 4,40 ud på nogle tours :)
F.eks 10 dollar tours eller 2 x 20 dollar tours, eller lidt andet godt.
Nogle gange sælger man meget og hurtigt, og andre gange er det omvendt.
Så kan være det vender her senere.
Mr. Noller, det var mere for det var en fin måde at holde pengene hjemme på :)
og måske endda et lille overskud, :) men ok prøver at lave programmet lidt om...
done
Nå det blir hvis ikke i dag :)...
Vi prøver igen imorgen eller weekenden..
GL ved borderne...
Hey bohn.
En vigtig ting for mig, er "troværdighed" hos folk jeg køber BAP ved. Jeg har før brændt nallerne herinde, og køber derfor kun %'er i folk jeg har set meget herinde, har mange indlæg, eller lign.
Jeg ville egentlig gerne købe %'er i dig, men da du kun har 40 indlæg, tør jeg ikke. Det er intet personligt mod dig, du virker yderst fornuftig, men før jeg køber procenter mangler jeg en form for sikkerhed.
GL
Viggow jeg købte igår og jeg vil gerne købe igen idag, hvis det da bliver til noget. Der var ingen problemer igår.
Viggow, det er skam helt fair, skal heller ikke presse dig eller nogen anden, så det lader jeg være helt op til dig.
Men du kan nu sagtens stole på mig, har du købt % i voigt2006?
Han kan ihvertfald sige god for mig, kan se i en Aalborg tråd at jeg kender flere og flere herinde. :)
Men kan sagtens forstå din bekrymring omkring det :)
Og coinflip, det er super, der e rjo stadig en time endnu :) men er nu ikke sikker på det blir til noget i dag :)
Det er iorden bohn :). Jeg køber 20% :) De er sendt på stars fra Viggow
super :)
så er vi halv vejs :)
Fik lige rakkettet mine sidste 5 dollinger op i 18 så sender for 10% mere :), lad os så få udsolgt!
tager jeg så
sorry midst lige nettet til min søster skal jeg late reg eller finde en anden i stedet for den 22$ kl 18?
jeg late reg :) får lige styr på det hele .. and sorry guys.. was out of my hands hehe
Det er iorden bohn :), der er lige lidt bøvl med %'erne. Jeg har 30% :)
sådan?
så er alle tours reg. :D så må vi giv den gas nu ... det skal gøres bedre end igår thats for sure!!!
så er alle tours reg. :D så må vi giv den gas nu ... det skal gøres bedre end igår thats for sure!!!