De 5 anparter er solgt - udsolgt -
Jeg har genvundet lysten til poker og synes der sker for lidt i staking delen. Derfor sælger jeg 50% af min søndagsaction da jeg plejer at spille bedre når det ikke kun er mine egne dollars der skal sprøjtes. Jeg er begyndt at spille HORSE og har nogen ok resultater og det er derfor med på programmet, men må anses for at være et wild shot :)
Programmet spilles uanset hvad og jeg er regget til dem alle. Jeg vil prøve at poste hænder og updates undervejs, men vil ikke lade det forstyrre mit spil så det afhænger af hvor meget action der er. Men vil opdatere i pauserne.
Jeg har fri om mandagen og sørger for at være veludhvilet ved tourstart.
Program:
82$ Horse Søndag kl. 18.01 5k$ GTD
- pause = 16.300 ligger nr. 9 ud af 39
- pause = 19.000 ligger nr. 18 ud af 34
- pause = 16591 ligger nr. 20 ud af 29 (Penge til 20)
Ude som nr. 26
109$ Sunday million søndag kl. 19 1.000.000 GTD
- pause = 5068 chips ligger 4112 af 4313
- Ude
22$ Mini sunday million søndag kl. 19 150.000$ GTD
- pause = ude
11$ Sunday storm (Jubilæum) søndag kl. 20 1.000.000 GTD
- pause = 4765 chips
Ude med første forsøg - - Pause 8428
har købt mig ind igen for egen regning - men spiller stadig på bappen. - Ude med A9 mod A5 med 6bb
Bonus: (Kører for egen regning 3 reentries i Sunday Storm hvis det er nødvendigt - men touren er stadig med i BAP ved reentry - jeg fratrækker dog reentry fra evt. gevinst før den tilbagebetales)
Ialt 224$ = 1477 DKK ifølge Valutakurser.dk
Jeg tager selv 50% og sælger 5 anparter på hver 10% á kr. 147 DKK som overføres på Mobilepay - PM med info sendes.
Mit nick på PokerStars er avforenriver og her er stats:
Poker er for mig kun for sjov og derfor er dette kun en mulighed for dig som vil have lidt lir på siden på søndag, så hvis du går i spåner over at jeg evt. laver noget pokerhjernedødt bør du ikke investere i det her :)